Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Citaat:Maar natuurlijk wil het oog ook wat. Als je zo (zeg maar vanaf M-dresuur) bezig bent met rijden, dan mag je best van jezelf verwachten dat het plaatje er een béétje uitziet vind ik
)
, goed dat U het zegt. (nou is dat in dit geval niet echt van toepassing). En het ene oor in andere oor uit. Natuurlijk er word vaak ook wel iets nuttigs gezegd (en dan luister ik wel hoor), maar de discussie echt aangaan met een jury doe ik nooit. Ze willen toch allemaal net iets anders zien vaak. Verder vind ik het niet bepaald netjes van een jury om zo'n opmerking te maken. Als het nou echt de spuigaten uit zou lopen zou iemand heel subtiel iets kunnen zeggen. Maar op de foto vind ik het echt allemaal wel meevallen. runningkawa schreef:Dat is idd het beste
En de knhs inlichten heeft ook geen nut, die trekken partij voor de jury
Chronos schreef:runningkawa schreef:Dat is idd het beste
En de knhs inlichten heeft ook geen nut, die trekken partij voor de jury
Ten alle tijden...

runningkawa schreef:B tot Z2 is basis

)hananya schreef:Daar komt bij dat sommige ruiters hun paarden helemaal niet kennen en sommige problemen niet kunnen / willen zien!
Dan is het toch maar fijn dat er een jury zit die wel tekst en uitleg geeft ipv alleen maar een rijtje lage punten, toch?
Anoukie schreef:Heb je het toen ook tegen die dame in kwestie gezegd CGJ?
). Ik neem mijn sport (dressuur rijden) heel serieus en zorg dat ik goed in vorm ben, zowel qua gewicht als conditie. Feit is dat je op deze manier gewoon een betere prestatie kunt leveren. Als ik (veel) te dik was geweest dan had ik hoogst waarschijnlijk geen wedstrijden gereden.