Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
kadir4ever schreef:ben net terug..
de eerste proef ging opzich wel.. maar het was best warm.. dus kadir was beetje Lui..
me 2e proef ging iets minder moet nog wel op me punten wachten en moet vanavond Kur Rijde.. zin in!!
xjessx schreef:Ik ZOU meedoen maar onze vrachtwagen wou niet startenjammer, we waren van plan kwart over 3/half 4 weg te gaan, moest pas om 10 voor 6 starten, dus wij na een half uur stinkmodder wegenwacht gebeld, daar nog op moeten wachten, met wat startkabels gekloot toen deed ie t weer, maarjaa toen was het al 10 over half 5 dus geen tijd meer voor de wedstrijd, bleek iets met de accu geweest te zijn en hij kon ons niet garanderen dat ie daar normaal startte, dus maandag naar de garage.. erg jammer had egt mee willen doen, het is niet anders, volgend weekend selectie
nelis schreef:ik mag het waarschijnlijk niet zeggen maar ik vind toch dat er 9 van de 10 keer zeer slecht word gesprongen op tinte.
ik heb vorig jaar zelf mee gehobbeld en dit jaar heb ik niet kunnen rijden door zwangerschap maar ik heb wel even gekeken.
heb altijd beetje het idee dat mensen hun paard nog niet uit de wei rukken zo van 'vandaag gaan we maar ff springen'
terwijl de mensen qua dressuur altijd goed voor mekaar hebben
nelis schreef:ik bedoel niet de mensen van manege tinte
ik bedoel de mensen op het concours tinte
sorry sorry voor de verwarring