concours havelte 7/8 mei

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

paardengek3

Re: concours havelte 7/8 mei

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-05 19:42

de uistalgen zijn trouwens te vinden op www.startlijsten.nl en dan lijsten en dan bij soort lijst uitslagen kiezen!
xxx

AnneloesF

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-05 20:41

Ja?!?! Rolleyes Dan staan ze er sinds kort op of ik was blind vanmorgen!! 'k Ga nu ff kijken Knipoog

AnneloesF

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-05 20:42

Nou sorry hoor, maar 'k zie ze nie Tong uitsteken (zo dom ben ik toch niet bezig?!?!)

YvonneS

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-05 18:38

Staat er ook niet bij hoor, Havelte staat niet eens meer in de lijst met plaatsen. Dat vind ik wel jammer van het buitenseizoen, er worden dan bijna nooit uitslagen online gezet.

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-05 23:20

YvonneS schreef:
Staat er ook niet bij hoor, Havelte staat niet eens meer in de lijst met plaatsen. Dat vind ik wel jammer van het buitenseizoen, er worden dan bijna nooit uitslagen online gezet.

leedvermaak... ? Knipoog

AnneloesF

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-05 12:09

YvonneS schreef:
Staat er ook niet bij hoor, Havelte staat niet eens meer in de lijst met plaatsen.

Pfieww scheelt weer... ben ik iig niet gek Knipoog

Maar idd jammer dat er weinig uitslagen geplaatst worden, maar op zich vind ik het nog meevallen. De wedstrijden die ik tot nu toe gereden heb stonden er wel op Haha!

YvonneS

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-05 13:27

CGJ12 schreef:
YvonneS schreef:

leedvermaak... ? Knipoog

Nope, aangezien buiten die punten altijd zo geweldig snel bekend gemaakt worden, krijg je vaak niks mee van andere uitslagen. Daarom ben ik altijd benieuwd hoe ik uiteindelijk geindigd ben...

En soms ook wel een beetje leedvermaak misschien... Tong uitsteken

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-05 17:48

ik zie ze ook niet maar ben vast 2x laatste Clown

Vonkie2009

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-05 22:00

Zoro schreef:
ja ik hoorde het ook van Nel die reed in de Z2 en haar dochter in de L2 en B... De jury hield nergens rekening mee

Verdrietig Hier word ik dus wel weer heeeeeeel erg verdrietig van hoor!!! IK heb de tweede proef van het Z gejureerd en bijna iedereen had een winstpunt of het moest al echt niet anders kunnen zelfs dan waren de punten bij mij in de ring aan de hoge kant!!! IK heb WEL degelijk rekening met de K**bodem gehouden en zelfs overwogen om de baan af te keuren maar de organisatie kon verder nergens een baan kwijt dus het moest maar zo..... De keuze om wel of niet te starten heb ik overgelaten aan de ruiters en hen meegegeven dat men creatief met de baan moest omgaan!!!! Verdrietig Verdrietig
Als Nel geen winstpunt heeft gehaald heeft ze het dus aan zichzelf te danken.... (Als je fouten niet hersteld en geen enkele wissel laat zien is het echt nog niet winstpuntwaardig in de Z2!!!)
Laatst bijgewerkt door Vonkie2009 op 17-05-05 22:06, in het totaal 1 keer bewerkt

Vonkie2009

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-05 22:06

amondi schreef:
In het Z1 had een vriendin zelfs 203 punten( plus statiedeken) terwijl ze nergens de hoefslag had gevonden.

Haha! Haha! EN DIT BEDOEL IK DUS!!!! Pling Pling

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-05 07:16

Maar idd wel al de oefeningen gedaan, dat klopt.
Paard weet ook niet beter, 4 x Z gestart, 4 x veregende baan!
Jammer hoor zo'n voorseizoen.

Vonkie2009

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-05 08:34

En die vos van je vriendin loopt ECHT fijn!! Vingers aflikken Vingers aflikken Vingers aflikken

Ze wilde eerst niet starten, maar heeft het toch maar gedaan ze was er toch en nat was ze ook al. Tevens was het wel goed voor de ervaring van dit beestje want die was naar ik begreep niet zo gemakkelijk bij de les te houden..... Lukte nu trouwens aardig hoor!!
haha doe haar de groeten...

AnneloesF

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-05 16:24

oversized schreef:
Zoro schreef:
ja ik hoorde het ook van Nel die reed in de Z2 en haar dochter in de L2 en B... De jury hield nergens rekening mee

Verdrietig Hier word ik dus wel weer heeeeeeel erg verdrietig van hoor!!! IK heb de tweede proef van het Z gejureerd en bijna iedereen had een winstpunt of het moest al echt niet anders kunnen zelfs dan waren de punten bij mij in de ring aan de hoge kant!!! IK heb WEL degelijk rekening met de K**bodem gehouden en zelfs overwogen om de baan af te keuren maar de organisatie kon verder nergens een baan kwijt dus het moest maar zo..... De keuze om wel of niet te starten heb ik overgelaten aan de ruiters en hen meegegeven dat men creatief met de baan moest omgaan!!!! Verdrietig Verdrietig
Als Nel geen winstpunt heeft gehaald heeft ze het dus aan zichzelf te danken.... (Als je fouten niet hersteld en geen enkele wissel laat zien is het echt nog niet winstpuntwaardig in de Z2!!!)

Dan ben jij dus 1 van de juryleden waar ik het over had... Haha! Ik had een jury met dezelfde gedachte als jou, echt fijn hoor op zo'n moment! Ik baalde enorm, we kregen (toen we al 3 kwartier in de auto zaten) een telefoontje dat we beter thuis konden blijven. Naja, we waren er al zowat dus dan ga je maar rijden. Dan is het wel fijn zo'n leuke jury te treffen Pling Pling Pling