Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
YvonneS schreef:Staat er ook niet bij hoor, Havelte staat niet eens meer in de lijst met plaatsen. Dat vind ik wel jammer van het buitenseizoen, er worden dan bijna nooit uitslagen online gezet.
YvonneS schreef:Staat er ook niet bij hoor, Havelte staat niet eens meer in de lijst met plaatsen.
CGJ12 schreef:YvonneS schreef:Staat er ook niet bij hoor, Havelte staat niet eens meer in de lijst met plaatsen. Dat vind ik wel jammer van het buitenseizoen, er worden dan bijna nooit uitslagen online gezet.
leedvermaak... ?
Zoro schreef:ja ik hoorde het ook van Nel die reed in de Z2 en haar dochter in de L2 en B... De jury hield nergens rekening mee
amondi schreef:In het Z1 had een vriendin zelfs 203 punten( plus statiedeken) terwijl ze nergens de hoefslag had gevonden.
oversized schreef:Zoro schreef:ja ik hoorde het ook van Nel die reed in de Z2 en haar dochter in de L2 en B... De jury hield nergens rekening mee
Hier word ik dus wel weer heeeeeeel erg verdrietig van hoor!!! IK heb de tweede proef van het Z gejureerd en bijna iedereen had een winstpunt of het moest al echt niet anders kunnen zelfs dan waren de punten bij mij in de ring aan de hoge kant!!! IK heb WEL degelijk rekening met de K**bodem gehouden en zelfs overwogen om de baan af te keuren maar de organisatie kon verder nergens een baan kwijt dus het moest maar zo..... De keuze om wel of niet te starten heb ik overgelaten aan de ruiters en hen meegegeven dat men creatief met de baan moest omgaan!!!!
![]()
![]()
Als Nel geen winstpunt heeft gehaald heeft ze het dus aan zichzelf te danken.... (Als je fouten niet hersteld en geen enkele wissel laat zien is het echt nog niet winstpuntwaardig in de Z2!!!)