Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
YvonneS schreef:Wat weer een waardeloss concours zeg!! Ben net terug, ff paard thuis gebracht. Ik moest idd in ring 1 en 2 achter de springring en ja hoor, daar begonnen net de tuigpaarden!! Dat hoort dus niet samen op 1 wedstrijd is mijn mening, me paard helemaal over de zeik... 1e proef zal ik wel 120 punten hebben ofzow, de hele galop ging de mist in. 2e proef ging wel beter, maar ook niet je van het. Echt jammer, betaal je 10 euro voor....Volgend jaar toch maar naar Eext...
loonie schreef:hihi ja dat klopt ik was een ijzer kwijt hihi.
stomme pony maar ja gelukkig is hij niet kreupel gaan lopen.
DiLiberty schreef:loonie schreef:hihi ja dat klopt ik was een ijzer kwijt hihi.
stomme pony maar ja gelukkig is hij niet kreupel gaan lopen.
dan heb ik jou wel gezien
Ik was met drie anderen de "waardeloze" ringmeesters...
het was zo ongelofelijk druk ... phoe hee... we wisten even niet meer hoe we het allemaal moesten doen.
Uiteindelijk is het dus allemaal wel goed gekomen...
DiLiberty schreef:ja... jippie joi... opruimen... ik kom waarschijnlijk ook nog wel eventjes meehelpen...
DiLiberty schreef:
het was zo ongelofelijk druk ... phoe hee... we wisten even niet meer hoe we het allemaal moesten doen.
Lame schreef:DiLiberty schreef:ja... jippie joi... opruimen... ik kom waarschijnlijk ook nog wel eventjes meehelpen...
Is je vader gisteravond met leuke planten thuis gekomen? Het was weer erg gezellig in het Vergulde Ros.. En de plantenveiling ook..![]()
Gerrie schreef:DiLiberty schreef:
Vond je het moeilijk om te ringmeesteren?
Eigenlijk is het nu het op tijd staat zelfs nog makkelijker geworden...
Dus ik vraag me af hoe jullie dat ervaren hebben??
YvonneS schreef:Bovenstaand was idd behoorlijk veel frustratie, die is er nu nog hoor! Ik baalde gewoon als een stekker, hij liep de hele week zo super fijn. Inrijden ging ook nog super lekker en dan net als jij je proef moet beginnen, beginnen die tuigers ook. Wat mij vooral frustreerde was dat er naast de Z ringen nog een aantal gewone ringen lagen, dus ik vroeg mij echt af waarom daar niet gereden werd... Alle dressuur op 1 plek en klaar.
O ja, waarom ik ook nog zo stevig baalde is dat ik de laatste weken weer een aantal ontspannen wedstrijden gereden had en dus hoopte hem weer net zo te kunnen rijden op concours als thuis. Nu is het weer een enorme stress ervaring voor hem geweest en hoop ik dus dat hij de volgende keer weer rustig is.