knap is het wel, om toch bij de prijzen te zitten...

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
prakkie schreef:nou ja, rijden...![]()
![]()
![]()
knap is het wel, om toch bij de prijzen te zitten...![]()
![]()
Bettine schreef:Ach... de jury was de oude eigenaar van een van hun paarden dus ik weet wel waarom ze zo hoog stonden
En het motto daar is: paarden gaat vóór school
prakkie schreef:sorry, maar school behoort echt voor paarden te gan...hoe ga je anders later geld verdienen om je paard(en) te onderhouden (en ik enk dat je zelf ook wel eens wilt eten)
als je jong(er) bent, snap ik dat je zo denkt, maar je hebt een paard, een levend wezen die afhankelijk is van jou. Nu betalen je ouders nog (mee), neem ik aan, maar bedenk maar eens wat een paard kost. Als je dan ook nog lessen wilt hebben en wedstrijden wilt rijden, dan redt je het niet met een min. loon...
Wouter24 schreef:Ken dhr. Groen alleen maar als een zeer rechtvaardige jury, in jullie ogen is hij misschien partijdig geweest, kan maar er werd ook door bijna iedereen zeer veel fouten gemaakt (te diep, wissels in tweeën of helemaal niet getoond, zijgangen zonder lengtebuiging, taktfouten enz.) Juryeer zoiets maar "rechtvaardig". Is nagenoeg niet te doen, twee juryleden had misschien al wat gescheelt.
Bettine schreef:Zowel mijn punten als commentaar was ik het ook volledig mee eens, niks mis mee.
Het is alleen de plaatsing van sommige amazones waar ik mijn vraagtekens bij zet
Barbara_m schreef:oliebol
Anoukie schreef:Carla werd 5e met Ojazz, die vond ik toch ook heel fraai rijden. Sowieso vond ik het een leuke avond!
Barbara_m schreef:
Samsam schreef:Anoukie schreef:Carla werd 5e met Ojazz, die vond ik toch ook heel fraai rijden. Sowieso vond ik het een leuke avond!
He, die ken ik, heeft bij ons op stal gestaan, wat een mooie bok he?
Samsam schreef:Barbara_m schreef:
Heb mn VWO en werk dit jaar. Daarna ga ik een cursus reiking doen... heb er zin in! Ben geen dom penny-meisje hor.
Samsam schreef:wel een hittiepetitje hoor, zou ik niet mee overweg kunnen.
Maar zo'n plaaaaatje, op stand en in beweging...