Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
meiske16 schreef:tja het is altijd nog een mooi concour geweest,maar met zon grond trek je geen bezoekers en ruiters mee hoor,voor volgend jaar...gewoon jammer...
en ze trekken al helemaal geen beginnende springers,als ze in de B ineens een sloot onder de hindernis leggen
chantal_cs schreef:Ja dat dacht ik ook..... Ik heb gister nog even gekeken bij het springen, verbaasde me er al helemaal over dat er een sloot in het B parcours lag. Maar ja de regelementen zullen wel veranderd zijn ofzo... Het was wel de laatste hindernis, dat is dan wel weer lekker.
Pascha schreef:chantal_cs schreef:Ja dat dacht ik ook..... Ik heb gister nog even gekeken bij het springen, verbaasde me er al helemaal over dat er een sloot in het B parcours lag. Maar ja de regelementen zullen wel veranderd zijn ofzo... Het was wel de laatste hindernis, dat is dan wel weer lekker.
Nou, vandaag was het hindernis nummer 8, dus niet de laatste! Dan wordt het helemaal lastig!! vind het erg raar dat de sloot erin zat, er werden dan ook heel veel fouten gemaakt op deze hindernis.