23 April wedstrijd Marum!!Wie gaat er nog meer heen??

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Rosalie123

Re: 23 April wedstrijd Marum!!Wie gaat er nog meer heen??

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-05 13:05

Ik ben al weer terug!
Het ging best aardig, ze liep lekker maar jammer genoeg had ik net geen winstpunten. 153 op de eerste proef en 151 op de tweede proef. Maar goed ik zit in de buurt en er zit een beetje vooruitgang in!

En ik heb nog ff met HedwigG gekletst Tong uitsteken

Mirkim

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-05 13:37

hoe is het gegaan allemaal? Enneh, hoe is de ondergrond??? Beetje berijdbaar? Haha!

HedwigG

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-05 16:14

bij mij ging het niet zo goed. sommige stukken liep ze wel redelijk. eerste proef 151 2e proef 148..
ik vond de bodum eigenlijk niet zo heel mooi. zaten wat modderbulten in de banen.
succes die morgen allemaal nog moeten!

rosalie was wel leuk hoor vanmorgen!! haha dacht gelijk dat al dat is vast rosalie!
ga je ook weer naar norg over 2 weken?

sientjuh89

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-05 16:16

jah de grond viel op zich best wel te rijden, maar er waren wel heel veel trailers die vastliepen...
Maar mijn wedstrijd ging niet zo goed Verdrietig
Ik moest 2 proeven in de B bij de paarden, maar mijn paard heeft last van manenexceem en dus vandaag had ze er ook erg last van:S
De eerste proef heb ik gereden en toen was ze dus al heel erg met haar hoofd aan t zwaaien en van alles en nog wat, en toen de 2e proef kwam ze al half steigerend en van die galoppasjes op de plaats makend binnen. toen heb ik hem tot de helft gereden en toen ben ik gestopt.
De jury was gelukkig heel aardig en begreep het ook wel Knipoog
Maar de eerste proef had ik 136 punten,(terwijl ik nog minder had verwacht)

kenyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-05 16:55

Bij mij is het erg goed gegaan Haha! . Had een eerste (175 punten Vingers aflikken ) en derde plaats (169 punten) in de B dressuur bij de pony's. Het was mijn en apollo's eerste wedstrijd, ik had dus echt niet verwacht dat het zo goed ging.

Mijn zus reed ook op apollo in de B dressuur. Zij had een derde plaats (170 en 158 punten). Ze vond zelf dat het redelijk ging. Hij bokte namelijk en ging er een beetje vandoor.

We hadden met z'n tweeën voor 35 euro aan waardebonnen van de stal ruitersport Vingers aflikken

SummerRemedy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-05 17:01

Mijn zusje is 1e (gedeeld) en 2e geworden, met 163 en 162 punten. Springen 2x uitgebeld helaas.. Ze deed mee in de B/c-pony's.

@Nynke: Ik heb jullie nog gezien met inrijden (valt wel op met je pony Haha! ) Hij loopt netjes Ja

SelenaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-05 18:53

Ik ben vandaag ook geweest.. Moest in baan 5 en 6.. Zaten veel modderbulten in, waardoor de traver en kleine voltes moeilijk te rijden waren.
Maar even over mijn proef, het ging niet lekker, en reed ik in de 2e proef ook nog stuk verkeerd maja.. Ik start m2 dressuur met een d-pony en had 151 en 152 maar zelf had ik veel minder verwacht maja, Baal wel beetje want als het gewoon goed ging, had ik makkelijk een wp kunnen rijden maja, volgende keer beter.
Succes iedereen die morgen moet!

Rieta

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-05 19:23

ik ben ook terug...
ging helemaal niet goed ik moest in ring 3 en 4 naast die bak die zo'n lawaai maakte nou vond ze super eng. Zat geen stuur en geen rem meer op Tong uitsteken haha....had uiteindelijk 140 en 149 dus viel weer mee......was wel heeel raar gejuryreerd bij sommige. Meisje die paarden voor ons rijd had allebei de proeven hezelfde gereden en in de 1e proef had ze 153 en de 2e proef 170 beetje raar......

kwitnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-05 21:14

dat is niet raar gejureert maar gewoon de reden waarom het echt een jury sport is. maar ik kan het wel begrijpen als hij zo diep loopt de ene jury vind het goed en de ander totaal niet.

ik had wel redelijk gereden. ik bleef tussen de bortjes maar liep niet echt los over de rug en had daarom 158 & 157 in de B

marleeniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-05 22:26

ik ben ook geweest vandaag en was al lang blij dat mijn paardje niet haar gebruikelijke humeur had, maar voor de verandering amper heeft gebokt of zich gigantisch aanstellen! Haha!
had wel maar 157 & 150 maar ik vond sowieso de punten heel erg laag, kan ook aan mij liggen.....

Deetjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-05 11:35

Met mij ging dresuur slecht Verdrietig
Maar jah volgende keer beter.
zelf had ik niet erge last van de ondergrond springen ging al een stuk beter een weigering
maarjah Vingers aflikken

LuvdaTossa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-05 13:16

Zijn er van vandaag al wat uitslagen?

AnneloesF

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-05 13:30

Nou, mijn proeven gingen wel oke. Het was mij en mn paard wat te warm (gheghe aanstellers he, kan nog wat worden als het echt zomer wordt Knipoog ). Maar dat mag geen excuus zijn. Ik reed in relaxte ringen, afgezet met hekjes Haha! Het ging wel goed, niet spetterend ofzo. Ik had 159 en 156 punten, een 5e en 6e plek, maar er waren maar 3 prijzen whahaha!!!

Mies7

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-05 14:59

Ben ook weer terug...
Kingston liep echt bagger, reed Z1 met hem en was de eerste buitenwedstrijd. Hij was onwijs kijkerig waardoor hij zich steeds wat opkrulde en het bit losliet. Keertwendingen en eenvoudige wissels gingen allemaal de mist in Huilen Resultaat 165 en 171 punten....

Gelukkig deed Temptation het een stuk beter, met hem startte ik in de L2 en we hadden 168 en 160 punten en een 2de prijs. De tweede proef helaas net buiten de prijzen maar was erg tevreden over hem.

Ik vond de banen redelijk berijdbaar, de Z-ringen waren achterin wat zacht, maar ring 3 en 4 waren ok. Helaas stond er dichtbij ring 3 en 4 een machine die erg veel lawaai maakte waardoor Temptation wat gespannen aan de 1ste proef begon.