Hoge Eisen Jury's

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Kayla

Re: Hoge Eisen Jury's

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-05 19:55

eowyn04 schreef:
Kayla, heb je het over dezelfde wedstrijd dat ik heb gereden? Of heb je het tegen iemand anders?
Want 164 punten die waren bij ons volgens mij niet uitgedeeld. Tenminste niet in mijn catogorie, maarrre net wat ik vraag, misschien had je het tegen iemand anders. Haha!

Ik had het tegen jou als jij het over die wedstrijd in Winschoten had Haha! . Het gaat toch om de B paarden in Winschoten? Datum weet ik niet precies meer, maar toen ik gereageerd heb had zij ook net concours gehad. Ik heb toen de uitslagen nog opgezocht op startlijsten.nl maar die staan er nu helaas niet meer. Ik weet nog dat er een heel veel mensen mee deden, wel een stuk of 35.

CouCou

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-05 20:10

Hi hi, dan gaat het niet over dezelfde wedstrijd hoor. Ik zat in Nootdorp Haha! Haha!
Enne ik had het over M2 Haha!

Starten jullie wel eens in Nootdorp? Volgens mij wel errug ver weg voor jullie, maar zoniet... dan moet je zeker een keer komen. Errug fijn starten! Bloos Haha! Bloos

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-05 20:14

eowyn04 schreef:
Hi hi, dan gaat het niet over dezelfde wedstrijd hoor. Ik zat in Nootdorp Haha! Haha!
Enne ik had het over M2 Haha!

Starten jullie wel eens in Nootdorp? Volgens mij wel errug ver weg voor jullie, maar zoniet... dan moet je zeker een keer komen. Errug fijn starten! Bloos Haha! Bloos

Je vergeet de leuke kadobonnen die je kan winnen Haha! Haha! Haha! Clown

CouCou

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-05 20:15

OOOO sorry dat was ik effe vergeten Bloos Blond

Je kan bij ons hele leuke cadeau-bonnen winnen. Tenminste, dan moet je wel 1e worden. Haha!

Padua

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-05 22:02

Heey,

Ik *Waarvan ut topic is) Had wel die wedstrijd B paarden in Winschoten .. In januari geloof ik was dat ..

Groetjes