Elisa2 schreef:Dat is waar het blijft altijd erg,ik reedt gister trouwens langs stal swanenberg..wow echt een groot complex..daar ben ik best een beetje jaloers op haha..
Hing de vlag nu wél of niet halfstok ???

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Elisa2 schreef:Dat is waar het blijft altijd erg,ik reedt gister trouwens langs stal swanenberg..wow echt een groot complex..daar ben ik best een beetje jaloers op haha..
Mies7 schreef:Barbara_m schreef:
Tja... als je het geld hebt, wrom zou je het dan niet uitgeven? Wees eerlijk, jullie zouden het liefst ook zo'n paard onder je bips willen hebben, of nie dan?
mastenbroek schreef:Ja, maar netjes is anders
frunnik schreef:Ik ken het paard niet, maar vind het heel rot voor de eigenaren en berijders.
En ik moet ook even kwijt dat ik het belachelijk vind wat sommige mensen hier plaatsen. Als je een paard verliest doet dat gewoon heel veel pijn. En dan kun je wel weer zeggen dat ze net zo makkelijk weer een nieuwe kopen maar dat is natuurlijk onzin. Een duur paard heeft net zo veel emotionele waarde dan een minder duur paard. En als mijn paard dood zou gaan zou ik ook niet net zo makkelijk weer een nieuwe kopen en alles is weer vergeten.
Bovendien kan ze er niks aan doen dat haar vader geld heeft. Als je het zelf zou hebben zou je het ook uitgeven aan de dingen die jij leuk vindt. Of je dan een goed jong paard koopt en die zelf opleidt of een ouder paard wat al alles kan. Het gaat erom dat je met het geld zou doen wat jijzelf het leukst vindt.
YvonneS schreef:Ik had DVB een mailje gestuurd via hun site met de vraag of het waar was (niet omdat ik het perse wou weten, maar om een eventueel gerucht de wereld uit te helpen of te bevestigen) Ik heb als antwoord gekregen dat het klopt, maar dat Elisa het niet in de publiciteit wil.
Barbara_m schreef:Hehe, het heeft even geduurd, maar er zijn dus echt mensen hier op bokt die i zien dat het gewoon vreselijk is voor lies.
Remember schreef:Ik zou het eerlijk gezegd (en ik weet het, het is geen politiek correcte uitspraak) erger vinden voor iemand die met pijn en moeite een leuk (sport)paard bij elkaar heeft gespaard en dan nu opeens zonder zit zonder de mogelijkheid om binnen nu en korte tijd weer opnieuw te gaan rijden....
Remember schreef:Barbara_m schreef:Hehe, het heeft even geduurd, maar er zijn dus echt mensen hier op bokt die i zien dat het gewoon vreselijk is voor lies.
Ik denk dat iedereen dat wel inziet, maar dat het punt is dat dit geen einde carriere voor haar is. Natuurlijk is het hartstikke erg, maar ze kan de sport gewoon blijven beoefenen. Ik zou het eerlijk gezegd (en ik weet het, het is geen politiek correcte uitspraak) erger vinden voor iemand die met pijn en moeite een leuk (sport)paard bij elkaar heeft gespaard en dan nu opeens zonder zit zonder de mogelijkheid om binnen nu en korte tijd weer opnieuw te gaan rijden....
YvonneS schreef:Ik had DVB een mailje gestuurd via hun site met de vraag of het waar was (niet omdat ik het perse wou weten, maar om een eventueel gerucht de wereld uit te helpen of te bevestigen) Ik heb als antwoord gekregen dat het klopt,
maar dat Elisa het niet in de publiciteit wil.
Remember schreef:Barbara_m schreef:Hehe, het heeft even geduurd, maar er zijn dus echt mensen hier op bokt die i zien dat het gewoon vreselijk is voor lies.
Ik denk dat iedereen dat wel inziet, maar dat het punt is dat dit geen einde carriere voor haar is. Natuurlijk is het hartstikke erg, maar ze kan de sport gewoon blijven beoefenen. Ik zou het eerlijk gezegd (en ik weet het, het is geen politiek correcte uitspraak) erger vinden voor iemand die met pijn en moeite een leuk (sport)paard bij elkaar heeft gespaard en dan nu opeens zonder zit zonder de mogelijkheid om binnen nu en korte tijd weer opnieuw te gaan rijden....
Tyrza schreef:Of je nu wel of niet makkelijk aan een nieuw, goed paard kan komen, het verlies bllijft.
Dat ze nu zo vermogend is dat ze een nieuw paard kan aanschaffen dat doet er in dit geval even niet toe. Ze is haar paard kwijt en wij weet wat voor band ze wel niet heeft gehad met hem.
Het blijft gewoon erg als je paard dood in stal wordt gevonden.
Suzanne F. schreef:Remember schreef:Ik zou het eerlijk gezegd (en ik weet het, het is geen politiek correcte uitspraak) erger vinden voor iemand die met pijn en moeite een leuk (sport)paard bij elkaar heeft gespaard en dan nu opeens zonder zit zonder de mogelijkheid om binnen nu en korte tijd weer opnieuw te gaan rijden....
Helemaal mee eens...
Citaat:Ik denk dat iedereen dat wel inziet, maar dat het punt is dat dit geen einde carriere voor haar is. Natuurlijk is het hartstikke erg, maar ze kan de sport gewoon blijven beoefenen.
Remember schreef:Er wordt hier ook weer vanalles uit z'n verband gerukt. Dit stond ook in mijn post, maar dat stukje is niet mee gequote:Citaat:Ik denk dat iedereen dat wel inziet, maar dat het punt is dat dit geen einde carriere voor haar is. Natuurlijk is het hartstikke erg, maar ze kan de sport gewoon blijven beoefenen.
Ik zeg dus helemaal nergens dat het voor haar niet erg is... Niemand zegt dat volgens mij. Natuurlijk is een paard een paard en is het verlies een groot verdriet, maar het scheelt wel als je snel weer lekker aan de gang kunt met een nieuwe uitdaging. Als je naast je paard ook nog eens je hobby/carriere (hoe klein dan ook) in duigen ziet vallen vind ik het erger ja...
Wel heb ik Elisa diverse malen gezien (2 á 3 jaar geleden, misschien is ze nu wel heel anders) en ik moet zeggen dat ik niet echt van haar gecharmeerd was. Dus jaloers: nee, absoluut niet! En 1 ding weet ik zeker, als mijn ouders zo vermogend waren zou ik nog steeds geen paard van een ton of 2 krijgen hoor...
Barbara_m schreef:en als nog klinkt dit gewoon jaloers... }>
capriole schreef:Tjee, harstikke rot voor haar.
Overigens de rest is toch een zinloze discussie. Wat maakt het nu uit wat een ander heeft, daar gaat dit topic toch eigenlijk ook helemaal niet over. Feit blijft dat het verlies van een dier altijd pijnlijk is.
Daarbij.....we zijn allemaal paardenliefhebbers maar bemerk nu veel vooroordelen tegenover elkaar of een ander terwijl je je dus ook kunt focussen op de dingen die we gemeen hebben, dat maakt het veel leuker.