Lingh is BACK!!!! :D

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Margo

Re: Lingh is BACK!!!! :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-05 13:14

Jura schreef:
Heb net 2 dagen Jumping achter de rug, was weer erg leuk (hoewel 'vroegah' was de sfeer toch nog veel gaver, toen het allemaal zo groot was opgezet).

Heeft iemand de Stübbel Meastoso prijs gezien? Winnende kür heeft Eyes gemaakt (sorry kan het even niet laten Haha!). Zó gaaf die muziek!!

XXL was echt helemaal geweldig, wat een paard!!!

Ja die winnende kur was erg mooi!! vooral het paard haha.. vond de drafmuziek alleen persoonlijk een beetje teveel geboenk... maar das meer persoonlijk... alles bij elkaar was een prachtig plaatje!

en XXL idd wat een paard! alleen de galop vond ik nogal tegenvallen in tegenstelling tot de draf.. schrok me dood toen die aangalloppeerde...
maar dat zal nog wel bijtrekken hoop ik maar wat een paard zeg! en hij doet zeker zijn naam eer aan...

Margo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-05 13:16

Aimee schreef:
Ik heb alleen zaterdag-avond een stukje van de kür van Lingh gezien bij Studio sport (ik was wel donderdag-avond speciaal naar Amsterdam gekomen voor de GP vrijdag, maar ik had bij nader inzien helemaal geen zin Bloos ) Maarre... ben ik de enige die de rechterpirouette werkelijk bar en boos vond? Imo was dat gewoon een kleine volte, totaal niet gezet en had eigenlijk weinig met een pirouette te maken. Eerlijk gezegd vond ik alles wat uitgezonden werd niet zo goed als ik Lingh eerder heb zien gaan en nog eerlijker; geen 81 % waard.... Bloos! Verward

Met alle respect maar je hebt het alleen op tv gezien een stukje zei je...
de live versie was echt abenemend met een heleboel kippenvel... persoonlijk vond ik die 81% het zeker waard!

Aimee

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-05 13:25

Adembenemend en kippenvel is niet gelijk aan een technisch goed gereden proef, maar verklaar me maar voor gek hoor... *haalt schouders op*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-05 13:32

Nee je bent niet gek, hij was niet foutloos. Die pirouette was me niet zo sterk opgevallen overigens.

Ik had bijv. Barclay veel dichter bij Lingh willen zien staan.

Margo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-05 13:34

Nee daar heb je wel gelijk in maar ik krijg geen kippenvel bij een kur van een paard welke wel abenemend is maar geen goeie technische kur rijdt... kan me eigenlijk weinig boeien dan...

het gaat toch om het totale plaatje van het artistieke en technische? ik weet niet wat ze op studio sport hebben laten zien maar vast niet de hele kur!

van de week stond er in de telegraaf een interview met een belgisch jurylid.. daarin kon je lezen dat als ze op de tribune zat nog wel eens kippenvel kon krijgen bij zo'n kur (wat ik dus dan had misschien heb je gelijk en laat ik me er teveel in meeslepen) waar wanneer ze aan het jureren was ze dit volledig uit kon schakelen en objectief de proef bekeek.. (ik neem aan dat deze juryleden dat ook kunnen anders waren ze hier niet voor uitgenodigd)

Aimee

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-05 14:13

Jureren op verwachtingswaarde.... Pling

Margo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-05 14:16

ja daar heb je wel een goed punt... maar hoe lang is hij met lingh al niet de ring in geweest?
Denk niet dat veel het hem nadoen om na zo'n lange tijd zo'n rentree te maken....

Aimee

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-05 14:28

Daar gaat het me niet om, als ie bij z'n rentree (nog) niet zo kan rijden als ie daarvoor kon moet dat ook te zien zijn in de punten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-05 14:31

Ik had het idee dat ie erg zijn best deed hem geen meter te diep te laten lijken. Daardoor leek hij af en toe wat kort in de hals te worden.

Lingh heeft behoorlijk veel kap, daardoor vertekend het beeld toch eerder.

de 81% was misschien wat flatteus maar ik vond het niet totaal onterecht hoor. Foutloos had ie er nog wel een paar meer mogen hebben...

Margo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-05 14:32

dat is waar.. maar persoonlijk vond ik niet dat ie onder deed voor zichzelf hoe hij reed voor Lingh zijn blessure maar misschien dat dat me wat minder in me geheugen ligt....

Aimee

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-05 14:36

Als ie de volgende keer foutloos rijdt, moet de jury hem inderdaad nóg meer punten geven.....

.... willen ze nog geloofwaardig zijn....

In dat geval krijg je een Anky/Salinero-in-Athene-score en daarvoor zou ik toch graag liever een beeld zien dat meer vriendelijkheid/ongedwongenheid uitstraalt. (naast foutloos en emotie-opwekkend dan hè)

Margo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-05 14:43

hoooo Verward

ik vind edward en lingh juist wel vriendelijkheid en ongedwongenheid uitstralen...

Aimee

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-05 14:47

Ook op al die foto's op [HAW]?

Zoals Zep al schreef: het lijkt erg alsof ie een poging doet hem geen meter te diep te hebben, alleen wordt ie doordoor nogal kort in de hals en geeft het een beeld met nogal veel hand-inwerking.

Desiree83

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-05 14:48

Ik zie dat Bokt vernieuwd is. Ik weet nog niet hoe ik moet reageren op een stukje tekst van een andere bokker.

Citaat:
Gerrie zei

De bondscoach stond ook met interesse te kijken...!

Dat was mij inderdaad ook opgevallen!! Hij zat zelfs te glimlachen...zien we niet vaak Knipoog

Desiree83

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-05 14:49

Oh, gelukt dus Knipoog

Margo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-05 14:51

Ik ben erg benieuwd wat ze dan precies op studio sport uit hebben gezonden van edward.. is dat nergens terug te zien? misschien dat ik het dan met je eens kan zijn of ik ben toe aan een bril misschien (zit wel in de familie Nerd )

Aimee

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-05 14:54

Studiosport heeft de galopreprise aan het eind van de proef uitgezonden, dus de series, appuyementen, uitstrekken, pirouettes en uiteindelijk overgang naar passage en dan halt (dat was wel precies op de muziek trouwens).

Wat de bondscoach betreft: die zat natuurlijk te glunderen dat ie weer een combinatie kan laten verbeteren..... Knipoog

Toedeledoki

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-05 15:14

Aimee schreef:
Ik heb alleen zaterdag-avond een stukje van de kür van Lingh gezien bij Studio sport
(ik was wel donderdag-avond speciaal naar Amsterdam gekomen voor de GP vrijdag, maar ik had bij nader inzien helemaal geen zin Bloos )
Maarre... ben ik de enige die de rechterpirouette werkelijk bar en boos vond? Imo was dat gewoon een kleine volte, totaal niet gezet en had eigenlijk weinig met een pirouette te maken. Eerlijk gezegd vond ik alles wat uitgezonden werd niet zo goed als ik Lingh eerder heb zien gaan en nog eerlijker; geen 81 % waard.... Bloos! Verward

Ik ben wel live aanwezig geweest in de Rai.Ik geloof dat ik als een van de weinige Edward niet goed vond rijden, behalve mijn collega jurylid dan. Hij liep ongelooflijk op de hand, de mond stond wagenwijd open en de tong hing er zo nu en dan uit.Dat een pirouette niet wil lukken, begrijp ik met zòn aanleuning.Jammer dat het niemand opvalt.Ik heb Lingh veel beter zien lopen. Huilen

Aimee

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-05 18:00

Het valt sommige mensen gelukkig dus wel op.... Schijnheilig Knipoog

Ennuh... collegajurylid... als in: ik zat te jureren en om de baan zaten 4 collegajuryleden?

Toedeledoki

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-05 18:12

Nee, was dat maar waar, dat ik om de ring zat Cool .Ik bedoel dat ik jurylid ben en ik zat naast een ander jurylid[ook vriendin]die het ook meteen zag.Wij vroegen ons af of we de enige waren die het anders zagen dan de rest van nederland[en juryleden].Kan namelijk ook aan ons liggen. Haha! Knipoog

Aimee

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-05 18:43

Daarom, ik dacht ook al bijna dat het aan mij lag.... dat heb je soms hè, dat mensen gek worden en/of spoken gaan zien.... Gestoord

Magique

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-05 23:49

Toedeledoki schreef:
Hij liep ongelooflijk op de hand, de mond stond wagenwijd open en de tong hing er zo nu en dan uit.Dat een pirouette niet wil lukken, begrijp ik met zòn aanleuning.

Inderdaad op bijna alle foto's heeft Lingh z'n bakkes open het lijkt ook of Edward er aardig aan moet trekken

Afbeelding

VValar

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-05 00:18

En dan is de foto die je nu laat zien Magique nog één van de betere die ik hier in HAW heb bekeken. Terwijl het toch écht geen verkeerd paard is.

Overigens moest ik weer erg hard om deze opmerking lachen Aimee
Citaat:
Wat de bondscoach betreft: die zat natuurlijk te glunderen dat ie weer een combinatie kan laten verbeteren.....Knipoog

Erg gevat Knipoog

Aimee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-05 11:09

Tja, wie had ooit gedacht dat Sjef aan de kant zou staan om Sven bij te staan bij het losrijden... In Athene gebeurde het toch echt en het verbaasd me niets als ze dat hebben voort gezet.....

jorg

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-05 11:37

Aimee schreef:
Daarom, ik dacht ook al bijna dat het aan mij lag.... dat heb je soms hè, dat mensen gek worden en/of spoken gaan zien....

wat ik me af vraag aimee is dat je zo een oordeel kan vellen als je alleen t laatste galopgedeelte hebt gezien! ik vind t heel knap dat je dan zo kan oordelen. Ik kan dat niet....
En misschien wil je t duidelijk wel negatief zien dat is je goed recht maar we zijn weer lekker negatief bezig. laat duidelijk zijn dat de jury hem niet zo maar op 1 zet. kijk eerst eens heel de proef!!!.