Th0mas schreef:staat in mijn profiel
Die zijn niet meer te bekijken nu... plaats hier maar

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Th0mas schreef:staat in mijn profiel
krientje schreef:Oeioei, ik weet ook nog wel een paar namen hier in de buurt waar de helft van de ruiters al niet eens meer bij start. Echt waar; sommigen draaien gewoon om als ze Haar zien.(ik noem Haar maar niet, want je weet maar nooit)
119 punten? Mijn zus heeft het eens gepresteerd om 117 te halen; ze had de hele proef in galop gedaan want ze kreeg hem niet terug, lachen!!
kadans16 schreef:Ander mans pony afkraken is natuurlijk ook weer heel laag bij de grond Miss sissa.
Sorry maar dat wat jij nu doet is net zo zielig als het gezeur van de TS dat ie wordt gediscrimineerd in de dressuurring.
MissSisa schreef:kadans16 schreef:Ander mans pony afkraken is natuurlijk ook weer heel laag bij de grond Miss sissa.
Sorry maar dat wat jij nu doet is net zo zielig als het gezeur van de TS dat ie wordt gediscrimineerd in de dressuurring.
Ik mag zeggen wat ik wil....................... Maar ik zeg niks meer
MissSisa schreef:kadans16 schreef:Ander mans pony afkraken is natuurlijk ook weer heel laag bij de grond Miss sissa.
Ik mag zeggen wat ik wil....................... Maar ik zeg niks meer
Th0mas schreef:de naam van jury is struns volgens mij
dus ik ga noooooooit meer bij blokker
Fleurtje100 schreef:Ik vind dat je wel een mooie pony hebt hoor!
Citaat:andere meisje had er de vorige keer 4 in de L2 ! Dus kan best
Citaat:HeeY!
had je sturm?
die heb ik ook wel eens gehad..
als hij dr jury is hoef ik al zowat niet te starten..
ik rij noooit winstpunten bij die kerel..
maja doe je volgende week nog mee met die noord - hollandse?