Dresuurwedstrijd voor Azie in Tolbert!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Pugi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-05 20:19

magic_lover schreef:
ha je gehoord van de brand bij de manege in roden?

(srry of-topic)

Huh, wanneer dat dan en wat is er dan gebeurd?

magic_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-05 20:20

dione schreef:
Huh, wanneer dat dan en wat is er dan gebeurd?

vanmiddag.. was op tv drenthe enz.. waarschijnlijk brandstichting in die schuur het dichts bij de weg.. waar stro enz in ligt

Jigger_lief

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-05 20:24

magic_lover schreef:
vanmiddag.. was op tv drenthe enz.. waarschijnlijk brandstichting in die schuur het dichts bij de weg.. waar stro enz in ligt

wow echt waar Scheve mond is er veel schade Verdrietig ?..

vet erg...zeker bij dat stro

WinBinChes

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-05 21:08

RUBYWHITE schreef:
Als het rijden op eigen risico is laat de deelnemers dan wel iets tekenen dat ze ook op eigen risico rijden..wanneer er zich persoonlijke ongelukken gebeuren en men gaat het zich verhalen op de organisatie betaal jeje scheel omdat je niet verzekerd bent...

Ik doe in iedergeval niet mee, de actie vind ik leuk, maar het risico is mij te groot. Als er wat gebeurd ben ik zelf wel verzekerd maar de verzekering weet mij te vertellen dat ze niet uitkeren wanneer je rijd op eigen risico en er qua verzekering niks geregeld is.

Succes met het concours!

Misschien mijn verhaal niet goed gelezen,maar je rijdt ALTIJD op eigen risico!!! Dus houd maar op met paardrijden!!!!!!

Jigger_lief

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-05 21:31

Citaat:
Als het rijden op eigen risico is laat de deelnemers dan wel iets tekenen dat ze ook op eigen risico rijden..wanneer er zich persoonlijke ongelukken gebeuren en men gaat het zich verhalen op de organisatie betaal jeje scheel omdat je niet verzekerd bent...

Ik doe in iedergeval niet mee, de actie vind ik leuk, maar het risico is mij te groot. Als er wat gebeurd ben ik zelf wel verzekerd maar de verzekering weet mij te vertellen dat ze niet uitkeren wanneer je rijd op eigen risico en er qua verzekering niks geregeld is.

Succes met het concours!

Marije1984 schreef:
Misschien mijn verhaal niet goed gelezen,maar je rijdt ALTIJD op eigen risico!!! Dus houd maar op met paardrijden!!!!!!

jah idd raar Verward.ik snap er niks van Blond .. als je gewoon rijd rijdt je ook op eigen risico toch ?..

RUBYWHITE

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-05 21:48

tuurlijk rijd je op eigen risico, maar het gaat erom dat diegene die het organiseren iets verder nadenken...zou zeggen, ga je eens verdiepen in het geval dat als er een ongeluk(je) gebeurd met ruiter en paard...praten we dan wel weer verder Knipoog

Jigger_lief

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-05 21:52

RUBYWHITE schreef:
tuurlijk rijd je op eigen risico, maar het gaat erom dat diegene die het organiseren iets verder nadenken...zou zeggen, ga je eens verdiepen in het geval dat als er een ongeluk(je) gebeurd met ruiter en paard...praten we dan wel weer verder Knipoog

zal ik doen Tong uitsteken
maar op echte wedstrijden is er dan wel zo'n verzekering?..

RUBYWHITE

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-05 22:15

Citaat:
maar op echte wedstrijden is er dan wel zo'n verzekering?..

ja...wij zijn nl al 2jr bezig het bonten concours te organiseren, dit zouden wij nl eerst ook op eigen terrein (met binnen manege etc) gaan doen. Echter blijkt dat wanneer men op eigen risico rijd en niets tekend, er bij ongelukken altijd de "organisatie" aansprakelijk gesteld kan worden...en als die niet verzekerd blijkt te zijn, betekend dat betalen uit eigen zak.

Wij hebben indertijd via diverse wegen gekeken wat de mogelijk heden waren, ons leek het prima te doen als iedereen ervoor tekend om op eigen risico te rijden, maar niemand wilde dat risico nemen.

Ik bedoelde het dus ook alleen maar goed, en niet om mensen naar beneden te halen. Jullie idee voor dit concours vind ik uitermate goed en moet ook echt doorgaan, maar weet waarmee je bezig bent. Niemand wil er een nare bijsmaak aan overhouden als de dag anders loopt dan gepland...

Wij hebben via de KNHS informatie ingewonnen, je kan via hun een wedstrijd organiseren waarzowel leden als niet leden aan deelkunnen nemen. Een groot voordeel, iedereen is verzekerd, wat tevens ook een groot voordeel is, is dat diegene die normaal ook officieel starten hun nu behaalde winstpunten dus ook mee tellen.

Een klein nadeel, je moet wel officiele formulieren invullen van de KNHS en een nummer hebben van een rijvereniging waaronder je mag starten. MIsschien dat de rijvereniging van HJC Tolbert jullie die beschikbaar kan/wil stellen

Jigger_lief

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-05 22:36

oeh...dat klinkt allemaal erg officieel.. en het klinkt goed..maar ja.. zit niet in de organisatie van de wedstrijd of iets dergelijks dus heb er niks over te zeggen Lachen

en iedereen snapt heus wel dat jij er niemand naar beneden wilt halen Lachen

WinBinChes

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-05 15:00

Ik snap wel dat je het goed bedoeld en dat is maar goed ook Haha! hihi

Maar ik heb het ook negeken en daar rolde dat uit. De wedstrijd is over 2.5 week het is voor een goed doel en voor een leuke dag. Voor somiige mensen een leuke ervaring.
Ik zie het zo: Als je naar de manege gaat te rijen en er gebeurt wat is ook de eigenaar van het paard verantwoordelijk.
voor de verdere ongelukjes is de manege verzekerd.
Het is kort dag er moet een boel geregeld worden dus het blijft gewoon een onderlinge.

Gewoon een leuke dag

WinBinChes

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-05 15:01

Dus heb er me in verdiept Knipoog

Rieta

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-05 15:07

jah idd ben het met marije eens

Rieta

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-05 15:10

trouwens met de manege valt het mee!
Het kan allemaal herstelt worden!Pony's waren er op tijd uit.
toen ik gister kwam rook je het vet goed!maar zag verder niets alleen er is asbest vrijgekomen dus mag je niet te dichtbij komen

Jigger_lief

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-05 16:09

Rieta schreef:
trouwens met de manege valt het mee!
Het kan allemaal herstelt worden!Pony's waren er op tijd uit.
toen ik gister kwam rook je het vet goed!maar zag verder niets alleen er is asbest vrijgekomen dus mag je niet te dichtbij komen

jaa er stond ook een groot stuk in de krant vandaag Scheve mond echt gelukkig dat alle paarden gered waren Lachen

Jigger_lief

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-05 16:11

Marije1984 schreef:

Het is kort dag er moet een boel geregeld worden dus het blijft gewoon een onderlinge.

Scheve mond humz... jammer Verdrietig Tong uitsteken had me met startkaart opgegeven!

WinBinChes

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-05 21:22

Jigger_lief schreef:
:\ humz... jammer Verdrietig Tong uitsteken had me met startkaart opgegeven!

Dat hebben we gescheiden omdat het niveau van de wedstrijd ruiters aardig hoger kan liggen dan mensen die wedstrijden rijden.
Het is natuurlijk niet eerlijk om iemand die nooit wedstrijden rijdt en alleen recreatief en puur voor het goede doel en de gezelligheid rijdt om die tegen de doorgewinterde wedstrijdruiters te laten rijden.
Dat is dus om die reden. het is altijd al een onderlinge geweest Haha!

Jigger_lief

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-05 21:38

Marije1984 schreef:
Dat hebben we gescheiden omdat het niveau van de wedstrijd ruiters aardig hoger kan liggen dan mensen die wedstrijden rijden.
Het is natuurlijk niet eerlijk om iemand die nooit wedstrijden rijdt en alleen recreatief en puur voor het goede doel en de gezelligheid rijdt om die tegen de doorgewinterde wedstrijdruiters te laten rijden.
Dat is dus om die reden. het is altijd al een onderlinge geweest Haha!

hihi Haha! okej...
dus je kunt ook geen echte winstpunten halen Scheve mond Knipoog en hoef me startkaart ook niet mee Tong uitsteken
Clown

magic_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-05 23:00

Jigger_lief schreef:
hihi Haha! okej...
dus je kunt ook geen echte winstpunten halen Scheve mond Knipoog en hoef me startkaart ook niet mee Tong uitsteken
Clown

nee Tong uitsteken
tenzij je je startkaart aan iederen wil laten zien hahaha Haha! nee maar hij hoeft niet mee Knipoog

Jigger_lief

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-05 23:03

wiehoe Tong uitsteken okej dan Knipoog

Clown

maar moet er nog iets geregelt worden Tong uitsteken ik kan wel helpen als het nodig is Lachen

Klaasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-05 23:19

Ik ben samen met Rosalie ringmeester, gezellig Haha!

Manny

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-05 20:40

moet je ook zelf voor een lezer zorgen??? en mag je emt hengsten vlecht rijden want vind het zo zonden als ik mijn pony's manen moet trekken... en na zondag weet ik of ik mee kand oen!!!

magic_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-05 22:14

stippielove schreef:
moet je ook zelf voor een lezer zorgen??? en mag je emt hengsten vlecht rijden want vind het zo zonden als ik mijn pony's manen moet trekken... en na zondag weet ik of ik mee kand oen!!!

waha ik ga ook ech tniet de manen van me fries trekken allen voor die wedstrijd Clown

Rosalie123

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-05 22:27

Ik vind het zoo leuk he! Heb er echt zin in!
Mijn boktmeetinglijstje wordt na 30 januari een stuk langer! Haha!

Klaasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-05 23:04

magic_lover schreef:
waha ik ga ook ech tniet de manen van me fries trekken allen voor die wedstrijd Clown

Wie doet dat nou? friezen moeten juist lange manen hebben vind ik! *LOL*
En je mag friezen en haflingers invlechten toch?

Klaasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-05 23:06

En ik wil evt. ook wel lezen hoor... Cool