magic_lover schreef:ha je gehoord van de brand bij de manege in roden?
(srry of-topic)
Huh, wanneer dat dan en wat is er dan gebeurd?
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
RUBYWHITE schreef:Als het rijden op eigen risico is laat de deelnemers dan wel iets tekenen dat ze ook op eigen risico rijden..wanneer er zich persoonlijke ongelukken gebeuren en men gaat het zich verhalen op de organisatie betaal jeje scheel omdat je niet verzekerd bent...
Ik doe in iedergeval niet mee, de actie vind ik leuk, maar het risico is mij te groot. Als er wat gebeurd ben ik zelf wel verzekerd maar de verzekering weet mij te vertellen dat ze niet uitkeren wanneer je rijd op eigen risico en er qua verzekering niks geregeld is.
Succes met het concours!
Citaat:Als het rijden op eigen risico is laat de deelnemers dan wel iets tekenen dat ze ook op eigen risico rijden..wanneer er zich persoonlijke ongelukken gebeuren en men gaat het zich verhalen op de organisatie betaal jeje scheel omdat je niet verzekerd bent...
Ik doe in iedergeval niet mee, de actie vind ik leuk, maar het risico is mij te groot. Als er wat gebeurd ben ik zelf wel verzekerd maar de verzekering weet mij te vertellen dat ze niet uitkeren wanneer je rijd op eigen risico en er qua verzekering niks geregeld is.
Succes met het concours!
Marije1984 schreef:Misschien mijn verhaal niet goed gelezen,maar je rijdt ALTIJD op eigen risico!!! Dus houd maar op met paardrijden!!!!!!
RUBYWHITE schreef:tuurlijk rijd je op eigen risico, maar het gaat erom dat diegene die het organiseren iets verder nadenken...zou zeggen, ga je eens verdiepen in het geval dat als er een ongeluk(je) gebeurd met ruiter en paard...praten we dan wel weer verder
Citaat:maar op echte wedstrijden is er dan wel zo'n verzekering?..
Rieta schreef:trouwens met de manege valt het mee!
Het kan allemaal herstelt worden!Pony's waren er op tijd uit.
toen ik gister kwam rook je het vet goed!maar zag verder niets alleen er is asbest vrijgekomen dus mag je niet te dichtbij komen
Jigger_lief schreef::\ humz... jammer![]()
had me met startkaart opgegeven!
Marije1984 schreef:Dat hebben we gescheiden omdat het niveau van de wedstrijd ruiters aardig hoger kan liggen dan mensen die wedstrijden rijden.
Het is natuurlijk niet eerlijk om iemand die nooit wedstrijden rijdt en alleen recreatief en puur voor het goede doel en de gezelligheid rijdt om die tegen de doorgewinterde wedstrijdruiters te laten rijden.
Dat is dus om die reden. het is altijd al een onderlinge geweest