grrr KNHS

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-04 13:28

masja schreef:
En als je die kopie naar "HET MENS" toe kan mailen? Helpt dat niet? Lijkt me toch dat ze daar wel iets mee moeten doen. Hun fout!

Ze ontkennen toch alles. Ik snap ook niet wat er nou zo moeilijk aan is: je tikt de gegevens in in de computer (of zou die muts dat niet kunnen?), dan druk je op Print (maarja, ze kan het knopje zeker niet vinden), en dan stop je de spullen in een envelop, die je in de brievenbus gooit (ik twijfel er toch echt aan of ze brievenbussen hebben in Ermelo). Dus... die spullen zou ik morgen al kunnen hebben.

Voor degenen die denken dat ze hun spullen tussen kerst en ON krijgen, ga nog maar eens bellen of het ook echt wel doorgekomen is......

masja

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-04 13:31

Misschien kan het KNHS excursies organiseren zodat "wij" (wedstrijdrijdendNederland) snappen waarom dit zo lang moet duren? Misschien is er dan meer begrip? Ik begrijp ook niet wat er zo moeilijk aan is om even een vel papier te printen, maar blijkbaar komt er meer bij kijken. Misschien heeft het met de facturatie te maken?

Ik ben in deze de advocaat van de duivel geloof ik Lachen

Ik stem voor een excursie!

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-04 13:37

masja schreef:
Misschien kan het KNHS excursies organiseren zodat "wij" (wedstrijdrijdendNederland) snappen waarom dit zo lang moet duren? Misschien is er dan meer begrip? Ik begrijp ook niet wat er zo moeilijk aan is om even een vel papier te printen, maar blijkbaar komt er meer bij kijken. Misschien heeft het met de facturatie te maken?

Ze hebben het veel te druk met het opstellen van nieuwe regeltjes per 1 april 2005 (waar niemand op zat te wachten) en steken de rest van hun energie in het uitgeven van de verse RABOBANK centen voor de nieuwbouw in Ermelo...........

masja

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-04 13:40

Haha, dan is een nutteloze excursie ook wel gepast in dit rijtje Lachen Haha.

Weet jij al meer van de regeltjes per 1 april?

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-04 13:41

CGJ12 schreef:
Ze hebben het veel te druk met het opstellen van nieuwe regeltjes per 1 april 2005 (waar niemand op zat te wachten) en steken de rest van hun energie in het uitgeven van de verse RABOBANK centen voor de nieuwbouw in Ermelo...........

Boos! Boos! Boos! Boos! Kan Helemaal Niks S

wie weet wat de S betekent?

magic_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-04 13:42

masja schreef:
Haha, dan is een nutteloze excursie ook wel gepast in dit rijtje Lachen Haha.

Weet jij al meer van de regeltjes per 1 april?

ja ze willen geen hoedjes meer in de B-L&M Schijnheilig
Laatst bijgewerkt door magic_lover op 22-12-04 13:43, in het totaal 1 keer bewerkt

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-04 13:42

oliebol

Leuk hoor, die censuur... S hitorganisatie

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-04 13:43

magic_lover schreef:
ja ze willen geen hoedjes meer in de B Schijnheilig

En de L/M.

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-04 13:46

Scum schreef:
:( Boos! Boos! Boos! Kan Helemaal Niks S

wie weet wat de S betekent?

Wel de letters KNHS in de goede volgorde houden hè?
Knipoog

Kriel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-04 13:48

CGJ12 schreef:
Wel de letters KNHS in de goede volgorde houden hè?
Knipoog

Haha!

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-04 13:48

Och, zij kunnen zelf ook geen orde houden, dus dan mogen die letters ook wel door mekaar. Kan Helemaal Niks & oliebol. Dat betekent het dus.

holly

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-04 14:07

K lere, Niksnuttige, Halfwerkende , S hitorganisatie (is dat in de richting van de gedachtens hier Tong uitsteken )

Heb een aantal jaar geleden voor het laatst gestart en mijn god als ik nu kijk wat ik aan moet passen om in 2005 of 2006 het weer op te pakken, dan zie ik het al zuur in.
Verplicht een dure butsmuts aanschaffen, hoedje schimmel laten kweken in de kast. Startkaart alvast aanvragen als ik nog niet eens weet of ik volgend jaar wel wil starten om toch maar op tijd te zijn. Zelf schooljuffrouw spelen of alles wel klopt. Chippies verplicht in het paard zijn nek laten proppen.

Heeft iemand de paard&sport goed gelezen? Volgens mij praten ze er daar over dat straks rijbewijs E ook nog verplicht gaat worden voor een trailer te mogen rijden.
Ik word er zo niet veel wijs uit. Constant die twijfels of iets nu wel of niet door moet gaan en welke regels er nu weer anders moeten.
Zo krijg je toch haast een pesthekel aan wedstrijden rijden?

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-04 14:14

Dat E rijbewijs gaat verplicht worden.
De bond van rijschooleigenaren vindt dat haar klanten te weinig verdienen..........

Het bewijs kan je zien op de site van Stal Groenraven......... Haha!:D:D

esther82

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-04 15:37

Wat doe je dan als je eind oktober een startkaart hebt aangevraagd, en je eerste wedstijd op 9 januari is?
Ik mag toch hopen dat mijn zusje haar spullen tussen Kerst en Oud en Nieuw binnen krijgt....
Misschien voor de zekerheid toch maar bellen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-04 16:03

masja schreef:

Misschien kunnen we dan zelf even meehelpen? Lijkt me niet zo moeilijk, couponettjes maken, in envelop en opsturen? Haha!

amagun

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-04 16:45

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-04 16:49

esther82 schreef:
Wat doe je dan als je eind oktober een startkaart hebt aangevraagd, en je eerste wedstijd op 9 januari is?
Ik mag toch hopen dat mijn zusje haar spullen tussen Kerst en Oud en Nieuw binnen krijgt....
Misschien voor de zekerheid toch maar bellen.

Dat zou ik zeker maar even doen.

esther82

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-04 17:11

Misschien een stomme vraag, ik rijd zelf geen wedstrijden, maar moet je toch je inschrijfgeld betalen als je je hebt ingeschreven voor een wedstrijd, en op de dag van de wedstrijd blijkt dat je je spullen nog niet hebt ontvangen van de KNHS?
Dat is dan toch een kwestie van overmacht? Of zie ik dat verkeerd?

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-04 17:14

Ja, je moet dan wel inschrijfgeld betalen, en je kunt in principe zelfs een boete krijgen omdat je geen DA of Doktersverklaring hebt.

Rosalie123

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-04 17:15

Wat ik nog wel even wou zeggen, is dat jullie niet weten hoeveel werk ze er wel niet van hebben!
Mijn moeder is secretaresse van de vereniging en daar heeft ze de handen vol aan. Ook omdat er mensen zijn die alleen maar aan zichzelf denken, die er helemaal niet bij nadenken hoeveel moeite er wel niet wordt gedaan om de vereniging in stand te houden. En dan spreek ik over een club van zo'n ongeveer 200 leden.
Wat moet de KNHS dan wel niet zijn? Probeer er eens bij stil te staan hoeveel werk ZIJ wel niet hebben!

WestBest

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-04 17:19

De KNHS is een professionele organisatie en is dus niet te vergelijken met een vereniging die op vrijwilligers draait.

(voor de reacties komen: ik bedoel dit theoretisch gesproken Knipoog )

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-04 17:23

professioneel als in je geld ermeee verdienen, jazeker *LOL* Voor rest

Rosalie123

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-04 17:24

Ja dat klopt wel, maar dat wil niet zeggen dat ze er niet zoveel werk aan hebben!

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-04 17:26

maar dat mag toch geen excuus zijn? Als Albert heijn het druk heeft moeten ze ook gewoon melk verkopen Knipoog

esther82

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-04 17:27

Er is niemand die niet gelooft dat ze er veel werk aan hebben. Maar ik vind wel dat sommige transacties geen maanden hoeven te duren.
Je meld je goed aan, en je blijft maar wachten op je spullen, toch niet echt netjes. Of wel soms.
We hebben inmiddels wel de P&S thuis gehad, dus ergens zijn de gegevens wel goed doorgekomen.