11&18 Decmeber Siegerswoude

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

joyce B

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-04 20:56

Nee, misschien had ze goed nagedacht over de puntenuitslagen van de vorige wedstrijd Schijnheilig Want dat was wel erg min hoor... Misschien moest ze even wennen aan het L1 niveau Knipoog

AnneloesF

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-04 21:01

He, reed jij als nr 5 (geloof ik) op zo'n bruine pony? Dan heb ik je nog wel zien rijden, vooral in de inrijbak. Ik was net aant uitstappen, op dat zwarte paardje waar je nog bijna een botsing mee had Knipoog (ik kon geen kant op, sorry Haha! )

joyce B

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-04 21:07

ja, ik was nr 5... Kan me nog wel een bijna botsing herinneren ja Knipoog Droeg jij een bril?

hiihihihi, was ook wel erg klein daar Schijnheilig Blij dat iedereen relaxed reageerde als het eens verkeerd uitkwam Schijnheilig Sfeer was niet verkeerd!!!

AnneloesF

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-04 22:40

Jep, dat was ik!!!! En idd, de sfeer was wel oke... Al vond ik dat het best druk was in de bak, dies nie zo supergroot... :S

Vajramani

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-04 11:33

Sorry, de bak is niet groter. Maar altijd beter dan buiten losrijden.
De jury had geen absoluut geen ochtendhumeur.
Ik was derde met 159.

NehnaDagmar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-04 12:55

Ik had helaas 152, voor mijn gevoel ging het heel goed, maar ja.. Ik was erg benieuwd naar mijn commentaar, maar overal staat nageeflijk houden.. Verward Had em mooi rond, maar goed.. Tis een jurysport Tong uitsteken

joyce B

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-04 13:24

Vajramani schreef:
Sorry, de bak is niet groter. Maar altijd beter dan buiten losrijden.
De jury had geen absoluut geen ochtendhumeur.
Ik was derde met 159.

hihihiih,reed de B na de L1?
Dan waren het twee mannen met veel gevoel voor humor Haha! We hebben heel even met ze aan een tafeltje gezeten Schijnheilig
e vroegen of we erbij mochten komen zitten, tuurlijk mocht dat! Gezellig! Ze gingen wel zo weer weg. "Misschien had dit wel positieve invloed op de punten" ... "hahahaha, helaas niet voor ons! zeiden we, wij hebben al gereden" Knipoog Tong uitsteken Haha!

Gefeliciteerd Vajramani! Gaat hard zo toch? wel redelijk streng lijkt me, als nummer 3 159 punten heeft...

Jammer Nynke! Zeg, heb je mij ook herkent? Ik zat te twijfelen of jij nou ergens stond of niet Bloos Durfde niets te vragen Tong uitsteken

NehnaDagmar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-04 13:27

Haha nee, ik zat bij Minke bij het secretariaat, dus in de kantine, heb je wel zien inrijden, dat zag er heel netjes uit! Ik zag dat ie wel een paar keer schrok als er paarden door de gang liepen!
Gefeliciteerd met je winstpunt...

joyce B

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-04 13:56

ja, dat klopt, ze was in het begin erg gespannen in die bak, maar ging na een tijdje gelukkig veel beter. Toen we de wedstrijd bak in moesten, was het gelijk weer helemaal mis, maar gelukkig ging dat ook beter, alleen die lange zijde langs het pad Schijnheilig Maar goed, ik mag nog drie wedstrijden bij jullie starten als ik niet op de wachtlijst kom, dus wie weet went ze er dan ondertussen aan Knipoog Of ik moet nog een keertje vrij komen rijden Haha!

Vajramani

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-04 14:27

Die twee mannen waren de jury voor de B. Ze komen ook uit Drachten. Dhr. Arendz.
Joyce je moet anders even bellen naar de manege dan mag je zo een keer komen rijden.
En het gaat idd wel heel hard zo. Ben in oktober gestart en heb er nu 7.
De uitslagen staan nu trouwens op www.startlijsten.nl

AnneloesF

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-04 21:23

Whieh, net ff gekeken! En ik zag dat ik toch nog op de 8e plek sta!! Echt boven verwachting, want ze liep niet zoals ze normaal kan lopen... Maar alleen maar leuk dat het beter uitpakt als je verwacht Haha!:D

@ Nehnadagmar: Heb ik jou dan ook gezien? Of jij mij? Ik zou zo namelijk niet weten wie je dan was...

Djoke

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-04 12:16

Haha, ik zag op de uitslagen dat ik nog 5e was met Willemien in de B! Nou dan kan ik vast naar m'n beker fluiten! Helaas. Ik heb m'n coupon gewoon opgehaald, niet wetend dat ik dan ook nog een prijs zou hebben Lachen
En dat terwijl ik 4en op mijn galop had! Haha! Ben er mee bezig, t gaat steeds iets beter! OK dan! 't kwartje gaat nog wel vallen denk ik!

AnneloesF

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-04 13:31

Haha, t kan nog erger!! Ik had 3en op mn linker galop! En toch nog 157 punten Haha! Ik dacht dat mn paard en ik het tijdperk 'verkeerd aanspringen + bokken' hadden afgesloten, nou blijkbaar nog niet. Mevrouwtje had zaterdag ff geen zin, en maakte er echt een potje van! Ik heb geen pas linksom gegalopeerd!!! Of verkeerd, of overkruisd Verward:?

Maar nog gefeleiciteerd met je 5e prijs, jammer dat je de beker misliep!

NehnaDagmar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-04 14:27

Djoke, jou heb ik wel een paar keer gezien.. Ik wist alleen niet dat jij het was Bloos Ik heb je in de B nog omgeroepen dat je mocht starten

Djoke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-04 20:12

OOOh, nou ik heb jou niet gezien! Jammer hoor!

AnneloesF

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-04 13:02

Ik heb geloof ik alleen "Joyce B" gezien, whaha van heel dichtbij, we hadden dus bijna een botsing Haha!:D Ik heb ook nog een stukje van je proef gezien, naja, dat je de bak in ging en dat ie niet lang je toeschouwers wou!!! Maar het begin van de proef zag er wel oke uit!!

joyce B

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-04 22:36

ik heb jou op video staan Knipoog
Evenals onze bijna botsing Haha!

AnneloesF

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-04 00:07

Whahahhahaha!!! Charmant!!!! Ik dacht al dat jij het was die gefilmd werd, maar zo goed lette ik er ook niet op! Sta ik er een beetje toonbaar op???? Knipoog

joyce B

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-04 11:06

ja hoor Haha! hihihihi... Kan jij je nog dat meisje/die vrouw herinneren die haar paard niet in galop kreeg in de losrijdbaan? Dat was minder charmant... Moenira was meer onder de indruk dan haar eigen paard geloof ik...

LuvdaTossa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-04 11:11

Volgende keer een boktmeeting organiseren?

Zo te horen waren er veel bokkers Haha!

Vajramani

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-04 11:26

LuvdaTossa schreef:
Volgende keer een boktmeeting organiseren?

Zo te horen waren er veel bokkers Haha!

22 januari is er weer een wedstrijd.
En 19 februari, 26 februari en 26 maart.

LuvdaTossa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-04 11:28

Ik heb me ingeschreven voor de 22ste en allebei in februari Haha! Dat moet wel lukken, dacht ik zo Knipoog

joyce B

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-04 12:04

ik rijd in Siegerswoude op 22 januari, 19 februari en 19 maart als ik tenminste niet op de wachtlijst kom Schijnheilig hihihihi

LuvdaTossa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-04 12:12

joyce B schreef:
ik rijd in Siegerswoude op 22 januari, 19 februari en 19 maart als ik tenminste niet op de wachtlijst kom Schijnheilig hihihihi

Tja, daar moet ik natuurlijk ook niet op komen Haha!

AnneloesF

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-04 14:35

22 jan ben ik er niet, heb al 2 selectie wedstrijden in Januari en dat vind ik wel genoeg.
In feb kom ik denk ik wel, maar heb me nog niet ingeschreven, ik wil niet weer te vroeg zijn, stomme wachtlijst!!

@ JoyceB: ja dat meisje heb ik gezien idd, Royal werd bang van haar zweep, die zwiepte hard!!!!!!!!!! In de proef ging ze beter, maar wat zou ik moe zijn als ik mn paard zo door de proef heen zou moeten schoppen!!!! Jeetje he, dat was niet normaal... jammer, want ik vond het wel een grappig beestje!!!