Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Lovely schreef:Die stal is ongeveer 7 jaar geleden helemaal zo opgebouwd met deze stallen en grote binnenbaan etc. We hebben het niet over een ouwe bende ofzo.
fresco schreef:Oh, meiden mijn instructrice is Sandriene van Rees, heeft iemand haar nog zien rijden?
Ging erg goed! (185/190)
Daarna heb ik nog een leuke bruine en een haflinger gezien verder niemand....
Lovely schreef:Ja, dat was toen voorbij de stapmolen, waar we met de trailer moesten staan, dat was toen niet zo best, met veel gaten en rommelig enzo. Dat vind ik dus heel erg zonde omdat aan het begin van het erf lijkt alsof er heel erg veel zorg aan is besteed, dat was toen nogal een contrast met het achtererf en dat vind ik dan zonde.
En het waait er altijd.
pretje schreef:HaHa,hier is nog zo`n verschrikkelijke wedstrijdruiter van stal taams.Ik heb gelukkig een fries(die kunnen niet zo hoog springen en bliven dus in hun stal staan!)Ik zit ook in het wedstrijdsecretariaat en ik kan je wel vertellen :het was weer supergezellig!
AnneOmie schreef:Vooral doorgaankomt vanzelf wel hoor en tot die tijd rijden we gewoon iedereen lekker voor zijn sokken want bakregels die hebben wij toch niet op Taams
![]()
pretje schreef:Ik zit gewoon nog een beetje in de ontkennings fase,denk ik.In mij hart ben ik op en top recreatie ruiter ,maar mijn paard is daar gewoon te goed voor!Maar ja op welke stal hoor ik dan thuis!?
fresco schreef:Nou, meiden ik zie jullie de 11e december wel!
Tot gauw en hopen op een hoop winstpunten!
We hebben Harold Goudsmit als jury, die is wel streng, maar ook erg leuk!
See you....
danifur schreef:ja inderdaad anky!
dus wat nou onprofessioneel?!?!
t was toch ff een stukje rijden, maar ze twijfelen niet stappen in de auto en halen je op!
dat is hartstikke lief, en ze houden zich dus zeker wel bezig met de paarden!
danifur schreef:tja.. ik denk volgens boemboem waar zij nu staat!
als je hoger als Z rijd.. heb je volgens haar niets te zoeken op taams, want dat zal je vanzelf merken?
nou ik heb nog niks gemekrt (ook al rijd ik maar M1) wat stelt dat nou voor he?