pieternel schreef:Op een beetje niveau in de paardensport spreken ze nu eenmaal soms wat vreemd Beautylover, laat staan als ze iets opschrijven, dan weet je soms helemaal niet waar ze het over hebben.(Als ze dat zelf al weten, is de vraag, maar ja het staat lekker interessant om zo te doen
) We doen toch mee met de rest ??????
Waarschijnlijk moet je nog een tijdje thuis door oefenen en zorgen dat je dan snel Z bent. Goed opletten en je kunt ZO meepraten met de rest (niet zo moeilijk hoor, want vaak wordt er toch niet veel zinnigs gezegd).
Ik zal bekennen dat ik de eerste B wedstrijd ook lelijk in de fout ging, ik kon de L1 oefeningen al rijden, maar toch haalde ik maar 150 punten, in de B notabene! Dan wordt je meteen met je voeten op de grond gezet, en ga je WEDSTRIJDGERICHT trainen. Daarna heb ik de B met bijna uitsluitend dubbele wp's uitgereden. Misschien dat de Ts na dit voorbeeld de mening van de 'wedstrijdruiters' wel snapt. Hoewel het niet onverstandig is om te luisteren naar ruiters die in ieder geval al een paar wedstrijden hebben gereden terwijl jij je 'carriere' nog moet gaan beginnen. En ik voel me echt niet beter omdat ik Z mag gaan starten, ik heb alleen al behoorlijk wat wedstrijden geredeen om daar te komen en daardoor vanzelfsprekend meer wedstrijdervaring dan iemand die nog nooit een wedstrijd heeft gereden.