ik zou graag op wedstrijd willen..

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

patos

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-04 11:04

pieternel schreef:
Op een beetje niveau in de paardensport spreken ze nu eenmaal soms wat vreemd Beautylover, laat staan als ze iets opschrijven, dan weet je soms helemaal niet waar ze het over hebben. (Als ze dat zelf al weten, is de vraag, maar ja het staat lekker interessant om zo te doen Knipoog ) We doen toch mee met de rest ?????? Schijnheilig Waarschijnlijk moet je nog een tijdje thuis door oefenen en zorgen dat je dan snel Z bent. Goed opletten en je kunt ZO meepraten met de rest (niet zo moeilijk hoor, want vaak wordt er toch niet veel zinnigs gezegd).

Ik zal bekennen dat ik de eerste B wedstrijd ook lelijk in de fout ging, ik kon de L1 oefeningen al rijden, maar toch haalde ik maar 150 punten, in de B notabene! Dan wordt je meteen met je voeten op de grond gezet, en ga je WEDSTRIJDGERICHT trainen. Daarna heb ik de B met bijna uitsluitend dubbele wp's uitgereden. Misschien dat de Ts na dit voorbeeld de mening van de 'wedstrijdruiters' wel snapt. Hoewel het niet onverstandig is om te luisteren naar ruiters die in ieder geval al een paar wedstrijden hebben gereden terwijl jij je 'carriere' nog moet gaan beginnen. En ik voel me echt niet beter omdat ik Z mag gaan starten, ik heb alleen al behoorlijk wat wedstrijden geredeen om daar te komen en daardoor vanzelfsprekend meer wedstrijdervaring dan iemand die nog nooit een wedstrijd heeft gereden.

mister_myagi

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-04 22:13

Men, waar hebben we het over. Dat kind is 13 jaar oud. Laat d'r lekker in d'r waan. Waarschijnlijk weet ze donders goed dat ze 'haar niveau' op wedstrijden never zal halen, anders deed ze wel wat harder haar best om op wedstrijd te kunnen.

remi

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-04 22:20

beautylover schreef:
ik vind het ook Lachen
M1 is M1
of dat je het nu thuis doet of op wedstrijd...
dezelfde proef moet je toch afleggen...

Alleen zit er dan wel een jury om je rijkunsten te beoordelen.......

en je moet toch echt in de B beginnen.

Bonte

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 11:19

Ik wordt er altijd gek van als iemand zegt: ik wil op wedstrijd maar ik heb geen trailer of ik wil wel mee met die buitenrit, maar heb geen vervoer. Er wordt ook wel eens een oproep gedaan voor het showteam en dan krijg je ook die reacties van: ik wil heel graag meedoen, maar heb geen vervoer. NOU JAMMER DAN!!!! Dan moet je ZELF een oplossing gaan zoeken. je kan niet alles hebben. Wees blij dat je een eigen pony hebt en blijf lekker op je manege die wedstrijdjes rijden en zoek onderhand naar een oplossing, maar ga hier niet zielig lopen doen. je moet leren dat niet alles voor je geregeld wordt(hoop ik) en dat je zelf ook moeite voor iets moet doen, als je zelf echt wilt.

Chrissetje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-04 18:43

Code
Onzinnige reactie verwijderd, graag normaal reageren.

Karin

patos

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 19:17

Is dat de enige smiley die je weet te vinden?

Bonte

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 23:17

Ah ja, ze heeft een hard hoofd Verward

Viennanova

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-04 08:13

GRRR, dit kind werkt me echt enorm op de zenuwen. Als je echt graag op wedstrijden wilt, zul je toch echt zelf aan het werk moeten. Wil je dat niet.....PECH GEHAD! Wen er maar aan dat je niet alles vanzelf krijgt!

En die opmerking dat je 'echt niet bij een boer gaat werken' ....tsssss.

In een ander topic heb je het over een driejarige die je wilt gaan kopen...geen geld voor een trailer, maar wel voor zo'n paard?

Vind dit echt sneu .

youngster

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-04 09:51

patos schreef:
Is dat de enige smiley die je weet te vinden?

Yep, misschien zit ze wel zo voor het beeldscherm, weten wij veel Tong uitsteken

Jes

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-04 10:13

ik heb ook altijd een trailer gehuurd, tot mijn paard voor de zoveelste keer van de laadklep gleed (lees; op dr knieën viel op de laadklep) omdat de trailers niet echt van een goede kwaliteit waren.... nu heb ik sinds een jaar een eigen trailer (mn moeder heeft m betaald maar ik betaal haar elke maand terug). en van dat M niveau........ mijn paard kan ook oefeningen uit de Lichte tour (zijn we achtergekomen) maar dat betekend niet dat ik ook op dat niveau een goede proef kan rijden.... ik ben al blij dat ik straks L2 mag starten en mijn droom is om met mijn paard zo hoog mogelijk te komen (dus dat zij het nog aankan) lukt dat niet met mijn paard pech voor mij, mn paard gaat echt niet weg... nooit!!! en ik moet ook moeite doen om wp in de L1 te halen...... dus een beetje minder arrogantie mag best.... ook wat betreft het werken bij een boer..... ik ben begonnen met huisjes schoonmaken (vakantie park) in vakanties om zo mn moeder het geld voor een trailer terug te betalen.....

flamingo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-04 16:51

Ik heb zelf ook geen trailer, en dat is inderdaad heel lastig als je toch graag wedstrijden wilt rijden. Je zult hier toch zelf een oplossing voor moeten vinden, briefjes ophangen of iets dergelijks. Ik heb het zo geregeld dat ik met mensen meerijd, en soms brengt een vriendin van mij me naar wedstrijd. Dit is allemaal wel heel lastig, ik kan lang niet zo vaak weg als dat ik zou willen, maar ja. Ik kan tenminste af en toe weg, en dat maakt het des te leuker *LOL*

arinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-04 17:15

als "beautylover" m-niveau rijd dan heb ik bonfire in de tuin staan Tong uitsteken Haha!

arinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-04 15:41

tutje"]
als "beautylover" m-niveau rijd dan heb ik bonfire in de tuin staan ---> OK dan! hahaha super opmerking Tong uitsteken
[/quote]
Cool Schijnheilig

[quote="tutje"]
beautylover: ik vind je een irritant kind worden....wees blij dat je een eigen pony hebt...veel kinderen kunnen daar alleen maar van dromen...en over dat werken bij een boer...zeg nou eerlijk? wat is daar mis mee? als je ff spaart kun je een trailer kopen....dus doe nou niet zo dom...
[/quote]
klopt ook al

[quote="tutje schreef:
en als jij vind dat je zo goed kan rijden..plaats dan eens rijfoto's (recente)...
*LOL* Clown

arinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-04 15:42

wrom zou ze nou tog niet reageren Haha!

eefke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-04 18:23

ik was laatst n ander topic van haar aant volgen, en toen heb ik eens in haar profiel gekeken, waarom ze niks meer plaatste, en ze heeft al 2 weken niets meer geplaatst ofzo. ze zal wel op haar teentjes zijn getrapt of zo Tong uitsteken

Chrissetje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-04 19:18

eefke schreef:
ik was laatst n ander topic van haar aant volgen, en toen heb ik eens in haar profiel gekeken, waarom ze niks meer plaatste, en ze heeft al 2 weken niets meer geplaatst ofzo. ze zal wel op haar teentjes zijn getrapt of zo Tong uitsteken

nou echt niet,ten eerste het internet deed het niet,de modem was kapot.
en ten tweede druk of school(zoals gewoonlijk)
en ten derde! ik heb al foto's geplaatst op HAW

arinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-04 17:29

zet dan in je profiel

Fareeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-04 17:45

wij hebben ook geen trailer, maar ik rijd altijd naar de manege hier in de buurt jaja 5 km. en dan niet eens over een bospad, maar ook nog gedeeltelijk weg. zo kan het ook...

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-04 23:22

pretty schreef:
M1 Knipoog dat zou ik nu toch niet afleiden uit je rijfotos en je vragen die je stelt Knipoog

vergeet niet als je kijkt voor een trekhaak dat je ook nog es een auto moet hebben die een trailer veilig kan trekken!

dat vind ik nu ook...

en je eerste M1 wedstrijd wil ik echt wel zien hoor. dat wordt een fantastische dag denk ik.

Gewoon het commentaar dat je soms geeft is ongelooflijk irritant, je rijd je paard achter teugel, hoe kun je dan M1 rijden. dan moet ik wel Z rijden want mijn paarden lopen wel 'aan de teugel'

hetismij

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-04 00:05

jeej ik oefen de passage en de piaffe in het bos..nu ben ik grand prix ruiter goed he van mij..ik denk dat ik maar is grand prix ga starten en dat ik dan ga winnen van anky..lukt me nog ook!! kan ik je nu al vertellen

ikd enk dat je maar is bij jezelf stil moet gaan staan wie je nou voor de gek aan het houden ben..want wij zijn er allang achter dat wat je allemaal vertelt niet waar is hoor

als je ECHT in de m1 zit dan hoor ik je nog wel is

ga het eerst maar is proberen in de B ik hoor graag verslag

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-04 00:06

Dit is een oud topic en het is niet de bedoeling om het continue met vergelijkbare reacties omhoog te halen.