Onsportieve opmerking

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

vikki

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-04 14:31

astridastrid schreef:
Is inderdaad wel toevallig, iets staat op Bokt, en gelijk gaan mensen een account aanmaken om zich te verdedigen... Bokt is wel errug bekend dan! Zullen deze mensen hier "zomaar" tegenaan gelopen zijn?

Ik denk dat dat weinig met 'toeval en "zomaar" tegen bokt aan lopen te maken heeft... ik denk dat een hele hoop mensen op bokt terecht zijn gekomen via een 'bokker' in hun omgeving... zo is het 'doos' wellicht ook vergaan, ik snap niet waarom mensen (de eerdere poster maar helaas kan ik niet 2 quotes in 1 klap krijge) meteen moeten denken dat het wellicht een schaduwaccount is... als ik zie dat er een topic op bokt staat mbt iemand die ik ken die zelf (nog) niet op bokt zit dan zal ik die persoon ook naar de site verwijzen zodat hij of zij zichzelf kan verdedigen als hij of zij dat zou willen... We blijven trouwens allemaal nog steeds mensen hoor, commentaar leveren wordt op bokt ook zo vaak gedaan dus waarom deze dame nu zo aangevallen wordt is me nog steeds een raadsel. Build a bridge... Haha!

frunnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-04 18:47

Volgens mij lacht Doos zich helemaal suf achter haar computer, wat een heisa om niks zeg. Verward

Oja ik ben van het anorexia type, voor de nieuwsgierige onderons. Scheve mond

Seroxat

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-04 20:06

Persoonlijk vind ik het allemaal een beetje overdreven hoe er op deze opmerking wordt gereageerd.
Zeg nou zelf een dunner persoon is toch altijd mooier en eleganter als combinatie dan een dik iemand. Het lijkt me dat je jezelf alleen maar in de weg zit. Niet dat iemand die dik is niet kan rijden.
Bovendien sta je toch wel boven zo'n opmerking. Hoewel ik hem wel orgineel en humoristisch vind.

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-04 20:13

Welkom op bokt, en namens alle volslanke mensen hier bedankt voor je fantastische 1e berichtje! Ga je je profiel ook nog invullen? Ik kan niet wachten om de elegantie voorbij te zien vliegen op mijn computer.

En nee ik ben het niet met je eens, slank of volslank heeft niets met elegantie te maken! En paardrijden is ook niet elegantie alleen, daar komt veel meer bij kijken!
Als je dat niet kunt inzien, dan is dat jammer voor jou, niet voor de overige deelnemers.

vikki

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-04 09:02

Seroxat schreef:
Persoonlijk vind ik het allemaal een beetje overdreven hoe er op deze opmerking wordt gereageerd.
Zeg nou zelf een dunner persoon is toch altijd mooier en eleganter als combinatie dan een dik iemand. Het lijkt me dat je jezelf alleen maar in de weg zit. Niet dat iemand die dik is niet kan rijden.
Bovendien sta je toch wel boven zo'n opmerking. Hoewel ik hem wel orgineel en humoristisch vind.

ik heb toch echt meer dan genoeg 'slanke' mensen zien rijden die net een kruising tussen een stuiterbal en een zandzak leken... dan is een wat stevigere ruiter/amazone die zijn/haar paard niet in de weg zit imo een aanzienlijk mooiere en elegantere combinatie!!! Jouw opmerking vind ik dus zeker niet kloppen.Maar wel welkom op bokt Lachen

Seroxat

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-04 20:15

Ik zeg ook niet dat slank zijn gelijk staat aan goed kunnen rijden, als je goed gelezen had, had je dat ook op kunnen maken. Ik ben juist blij dat een jury hier doorheen kan kijken en als iedereen op de goede plek staat in de einduitslag is het toch goed, echter in de dressuur zal hier altijd discussie over blijven bestaan.
Alleen de ophef over zo'n opmerking, jeetje zeg.

marilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-04 20:21

Voor dit soort opmerking bestaat een erg goeie uitdrukking:

Denk wat je zegt, maar zeg niet wat je denkt!

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-04 20:25

Seroxat schreef:
Zeg nou zelf een dunner persoon is toch
altijd
mooier en eleganter als combinatie dan een dik iemand. Het lijkt me dat je jezelf alleen maar in de weg zit.

Dat woordje altijd, daar val ik over, als jij dat vindt, prima. Maar hou je snavel erover dicht. We zijn hier niet bijeen om mensen te beledigen.