astridastrid schreef:Is inderdaad wel toevallig, iets staat op Bokt, en gelijk gaan mensen een account aanmaken om zich te verdedigen... Bokt is wel errug bekend dan! Zullen deze mensen hier "zomaar" tegenaan gelopen zijn?
Ik denk dat dat weinig met 'toeval en "zomaar" tegen bokt aan lopen te maken heeft... ik denk dat een hele hoop mensen op bokt terecht zijn gekomen via een 'bokker' in hun omgeving... zo is het 'doos' wellicht ook vergaan, ik snap niet waarom mensen (de eerdere poster maar helaas kan ik niet 2 quotes in 1 klap krijge) meteen moeten denken dat het wellicht een schaduwaccount is... als ik zie dat er een topic op bokt staat mbt iemand die ik ken die zelf (nog) niet op bokt zit dan zal ik die persoon ook naar de site verwijzen zodat hij of zij zichzelf kan verdedigen als hij of zij dat zou willen... We blijven trouwens allemaal nog steeds mensen hoor, commentaar leveren wordt op bokt ook zo vaak gedaan dus waarom deze dame nu zo aangevallen wordt is me nog steeds een raadsel. Build a bridge...