Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Simmie schreef:Zou het wel doorgaan na al die gevallen regen? Hoop dat de bodem een beetje begaanbaar blijft..........
Ja we gaan zeker met z`n allen duimen dat de wedstrijd doorgaat!!!!en een de regen mag zeker idd niet de pret bederven!!!Citaat:Mijn mening dus, de grond zal niet meer optimaal zijn, maar de wedstrijd gaat zeker door, misschien dat we een beetje nat worden,. maar dat mag de pret niet bederven, het is zaterdag beter dan vandaag en morgen!We gaan natuurlijk met z'n allen wel duimen dat de wedstrijd doorgaat, zou het erg jammer vinden als ie vanwege het weer afgelast moet worden!
jaggie schreef:Oja @ Shanna. uhm ja er zijn wel leuke concoursen hier int voorjaar denk ik, maar vergeet je niet dat wij dan niet meer bij de pony's starten!
jaggie schreef:Tuurlijk gaat alles door ik voel het aan mijn water
@ Shanna, ook Bapke gaat over naar de paarden, haar pony staat nu al te koop (jaggie gaat na de winter pas)
He maar Shanna ik dacht netzoals Laura dat de cross dan als 1ste niet door zou zijn gegaan, omdat dat toch het gevaarlijkste is...maar goed ik weet er ook geen reet van
Wieh ik heb goeie zin, olé, olé!
jaggie schreef:@Madelon, ja we zouden naar Hengelo gaan ja, maar dat is nu dus niet zeker en gaat waarschijnlijk ook niet door voor ons. Waarom niet? Ik had je toch vertelt over Fritske...hij is nu terug van de kliniek, daarom.
En daarom had ik het ook nog niet gemeld, om je niet al te über enthousiast te maken.
ReBaTi schreef:Mijn stagebegeleider gaat met 5 paarden.
Hopelijk gaat het door,zou zonde zijn van niet!