Wie naar het Hippisch Festijn Varsseveld???

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-04 08:21

Zou het wel doorgaan na al die gevallen regen? Hoop dat de bodem een beetje begaanbaar blijft..........

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-04 08:25

Simmie schreef:
Zou het wel doorgaan na al die gevallen regen? Hoop dat de bodem een beetje begaanbaar blijft..........

Het ligt vrij hoog. Een aantal jaren geleden is het ook afgelast, achteraf gezien hadden de pony's sowieso door kunnen gaan.

Ik blijf dus gewoon goede hoop hebben! Moet wel, anders gaat de reunie met Stephanie en Bapke niet door... en kan ik 's zondags in de cross geen staatjes ophalen! Zou toch errrug zonde zijn!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-04 08:32

Ja, zou zonde zijn, maar ik hoor al uit verschillende hoeken dat er voor a.s. weekend overal wedstrijden worden afgelast.'Hoop dat HFV wel doorgaat want ik wil zondag naar de cross komen kijken.

_Madelon

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-04 09:04

ach.. Varsseveld niet Schijnheilig
Mag niet.!
IK WIL/MOET Steph en Bapke opnieuw meeten.!
Shan.. Anders gaan naar Limburg Knipoog

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-04 10:29

madie88 schreef:
ach.. Varsseveld niet Schijnheilig
Mag niet.!
IK WIL/MOET Steph en Bapke opnieuw meeten.!
Shan.. Anders gaan naar Limburg Knipoog

Betaal jij? Tong uitsteken

Stephanie, hebben jullie van het voorjaar nog leuke concours?

_Madelon

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-04 11:46

Shanna16 schreef:
Betaal jij? Tong uitsteken

uuhhh nee.. heb geen geld Schijnheilig *grom* maar gaat het nie door dan..?
Jawel tog *LOL*

Pasha

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-04 12:27

jezus man het blijft maar regenen... niet leuk meer!!!

Ik hoop maar dat het door gaat maar blijft het zo, kan je de cross wel vergeten.. dat word veel te gevaarlijk
ik ben zondag nog wezen kijken en toen was alles nog aardig nattig van een beetje regen.. Nagelbijten / Gniffelen

Djaleesa

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-04 13:42

Jha ik hoop ook dat het doorgaat!!!
eindelijk weer eens een leuk concour dus het mag niet afgelast worden Tong uitsteken !!!!
En madelon je moet foto`s van mij proef maken Tong uitsteken

jaggie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-04 14:01

Hier regent het bagger genoeg ook steeds pijpestele, alhorerl het op het moment haast droog is eigenlijk, helaas niet voor lang aan de grijze lucht te zien Boos!.

@Madelon, toppie meid, ik zei toch dat het springen je wel zou lukken!

We gaan natuurlijk met z'n allen wel duimen dat de wedstrijd doorgaat, zou het erg jammer vinden als ie vanwege het weer afgelast moet worden!

Ik ga ffies weerbericht zoeke, just a moment:
Ik ben natuurlijk wel zo snugger geweest om het weerbericht voor Varsseveld zelf op te zoeken dat luid:
Donderdag (vandaag dus): min. 11 graden, max. 15 graden
ochtend:geheel bewolkt, regen
middag: bewolkt , buien
avond: half bewolkt, buien
Vrijdag : min 9 graden, max 15 graden
ochtend: half bewolkt, buien
middag: half bewolkt, buien
avond: bewolkt, regen
Zaterdag: min 11 graden, max. 14 graden
ochtend: bewolkt, kans op een bui
middag: bewolkt, een beetje regen
avond: bewolkt

Mijn mening dus, de grond zal niet meer optimaal zijn, maar de wedstrijd gaat zeker door, misschien dat we een beetje nat worden,. maar dat mag de pret niet bederven, het is zaterdag beter dan vandaag en morgen!

jaggie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-04 14:04

Oja @ Shanna. uhm ja er zijn wel leuke concoursen hier int voorjaar denk ik, maar vergeet je niet dat wij dan niet meer bij de pony's starten!

Djaleesa

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-04 14:05

Citaat:
Mijn mening dus, de grond zal niet meer optimaal zijn, maar de wedstrijd gaat zeker door, misschien dat we een beetje nat worden,. maar dat mag de pret niet bederven, het is zaterdag beter dan vandaag en morgen!We gaan natuurlijk met z'n allen wel duimen dat de wedstrijd doorgaat, zou het erg jammer vinden als ie vanwege het weer afgelast moet worden!

Ja we gaan zeker met z`n allen duimen dat de wedstrijd doorgaat!!!!en een de regen mag zeker idd niet de pret bederven!!!
word een leuke dag..!!!!!!!!!!!!!! OK dan! Tong uitsteken

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-04 18:30

jaggie schreef:
Oja @ Shanna. uhm ja er zijn wel leuke concoursen hier int voorjaar denk ik, maar vergeet je niet dat wij dan niet meer bij de pony's starten!

Bapke ook niet?

Donders, dan kom je maar groomen hoor! Haha!

En Laura, banketstaaf niet zo dom. De cross is het 1e wat doorgaat!

Verder liggen de terreinen er nog vrij aardig bij nu, dus ik denk dat het best doorgaat. De langdurige regenval is hier gestopt, het zijn enkel buien met lange pauzes droog.

Dus wat Steph zegt, we worden enkel wat nat!

Pasha

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-04 20:51

tss.. nah... sorry hoor
je hebt vast wel weer gelijk

jaggie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-04 21:08

Tuurlijk gaat alles door ik voel het aan mijn water Haha!

@ Shanna, ook Bapke gaat over naar de paarden, haar pony staat nu al te koop (jaggie gaat na de winter pas)

He maar Shanna ik dacht netzoals Laura dat de cross dan als 1ste niet door zou zijn gegaan, omdat dat toch het gevaarlijkste is...maar goed ik weet er ook geen reet van Knipoog

Wieh ik heb goeie zin, olé, olé!

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-04 21:10

jaggie schreef:
Tuurlijk gaat alles door ik voel het aan mijn water Haha!

@ Shanna, ook Bapke gaat over naar de paarden, haar pony staat nu al te koop (jaggie gaat na de winter pas)

He maar Shanna ik dacht netzoals Laura dat de cross dan als 1ste niet door zou zijn gegaan, omdat dat toch het gevaarlijkste is...maar goed ik weet er ook geen reet van Knipoog

Wieh ik heb goeie zin, olé, olé!

Haha Tong uitsteken

Oke oke, ik zal dan wel de enige zijn die zo denkt Tong uitsteken Miss komt dat omdat het enkele jaren geleden wel een keer is afgelast, maar de cross toen wel door ging.

Dus... Schijnheilig

_Madelon

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-04 08:18

Het MOET doorgaan.. Helemaal omdat Laura, Shanna en ik dan moeilijkere kans hebbe om Bapke en Steph te meeten..

Maruh Steph what did i saw.. ben jij 9/10 oktober in Hengelo Bloos!
en dat meld jij niet even..! tsss Knipoog

jaggie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-04 08:42

@ Shanna, daarom zeg ik toch, ik weet er niks van Knipoog, haha ik ben pas 2,5 jaar actief in de wedstrijdsport, dus 5 seizoenen (waarvan 4 met Jaggie). Sinds die tijd krijg ik steeds meer mee over de wedstrijden her en der in het land. Dus ja zoiets weet ik niet echt en eerlijk gezegd let ik er ook niet echt op, let meer op de uitslagen en pedigrees van paarden.

ACh dat gaat zeker door, weet niet hoe het weer daar bij jullie is, maar is het vanaf gister tegen de avond aan, tot nu droog geweest. Of het droogt blijft denk ik niet, maar ik hoop toch wel dat het na 3 uur droog is, want dan moet ik buiten rijden Haha!

@Madelon, ja we zouden naar Hengelo gaan ja, maar dat is nu dus niet zeker en gaat waarschijnlijk ook niet door voor ons. Waarom niet? Ik had je toch vertelt over Fritske...hij is nu terug van de kliniek, daarom.
En daarom had ik het ook nog niet gemeld, om je niet al te über enthousiast te maken.

_Madelon

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-04 09:20

jaggie schreef:
@Madelon, ja we zouden naar Hengelo gaan ja, maar dat is nu dus niet zeker en gaat waarschijnlijk ook niet door voor ons. Waarom niet? Ik had je toch vertelt over Fritske...hij is nu terug van de kliniek, daarom.
En daarom had ik het ook nog niet gemeld, om je niet al te über enthousiast te maken.

owh sow.. Maar nee je hebt me nie verteld over Fritske...
Tell me op msn ofsow snel.. wat had ie..?!
Maar gezondheid van peerdje gaat natuurlijk voor Vork

Mandy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-04 10:14

hallo ik ga ook weet niet hoelaat jullie maar ik ben er als paarden rijden uhmmmzzz een vriendin moet om 15.32 duszz dan benkj er wel

Pasha

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-04 12:29

ahaa nog een bokker Gezellie Lachen

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-04 17:59

Ik kom er net vandaan. Ponyterrein is nog niet gebruikt dus kan allemaal goed.

Gots k had me net een leuke actie! Ik zag Coby van Baalen staan, en Danielle (vriendin van me) traint een paard bij haar. Dus, ik naar Coby toe, en toen ging het ongeveer zo:

Ik: Hoi!
Coby: Hoi!
Ik: Wat heb je met Danielle gedaan?

En mooi niet dat ze het snapte Tong uitsteken

Coby: die is thuis bij Marlies, hoezo.. oh wacht eens, HOE ken jij Danielle?
*proest*
Ik het hele zaakje uitgelegd en dat was erg grappig Haha!

Ik: Die 3jarige Fidermark van jullie heeft het goed gedaan bij de dressuurpaarden he?
Coby: hoezo? ik heb geen punten en standen bij gehouden!
Ik: Nou, volgens mij had-ie er 85 en staat hij 1!
Coby: Goh, dat is mooi! Dan moeten we maar opzadelen voor de prijsuitreiking. Weet jij wanneer die is?
Ik: nee, maar ik kan eventueel mijn moeder wel bellen, die zit in het bestuur!

Dus ik bellen: Mam, Coby wil graag weten hoe laat de prijsuitreiking is en waar ze uitslagen kan vinden?

Prijsuitreiking zou om half 4 zijn, is wel wat uigelopen. Uitslagen kwamen eraan, bij het secretariaat. Ik uitgelegd waar het secretariaat was.

Coby: ga je ook die kant op?
Ik: dat is wel de bedoeling ja.
Coby: oke, dan loop ik mee, hoef ik ook niet alleen

Schijnheilig

Mja, ze wilde wel alles weten.. haha! Tong uitsteken was echt heel grappig! Haha!

Mja, Steph en Bapke (EN natuurlijk alle anderen, maar die 2 in het bijzonder Haha!) TOT MORGEN!!! Kusje Haha!

rebati

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-04 20:05

Mijn stagebegeleider gaat met 5 paarden.
Hopelijk gaat het door,zou zonde zijn van niet!

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-04 20:23

ReBaTi schreef:
Mijn stagebegeleider gaat met 5 paarden.
Hopelijk gaat het door,zou zonde zijn van niet!

Gaat wel door hoor, anders was het al bekend geweest.

De jonge (3,4,5 jarige) dressuur/springpaarden zijn vandaag geweest. Lijkt me dat onze organisatie het al wel had afgelast als het vandaag bagger was geweest. Oke, een hoefslag heb je wel als en 50 combinaties overheen zijn gegaan. Verder valt het gelukkig heel erg mee!

mayb2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-04 21:57

Hi

Ben r vandaag geweest, de blubber valt erg mee.
Alleen op de paden rondom beetje kapot van de (vracht)wagens, maar de tereinen liggen er goed bij.
Dit is van vandaag:
Afbeelding

Afbeelding

Gr. Ton

jaggie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-04 22:01

Sow joh dat wordt een huge boktmeeting morguh! En dat wordt jazeeeker gezellig, hoop dat jullie me wel nog herkenne, nadat ik mijn haar nu weer dkblond heb geverfd (naar mijn eigen kleur).

@ Madelon, k vertel je nog wel over Fritske, komt wel goed als het goed is, maar duurt ffkes. Moet in ieder geval nog 2 weken helemaal stil staan,daarna als hij goed loopt, mag ik langzaam opbouwen.

@ Jublover, leuk dat je er ook bent *LOL*

@Shanna vet dat je met Coby hebt gepraat enzo, lijkt me een aardig mens!

@ReBaTi,ben jij er dan ook?

En oja tuurlijk ben ik weer blij als ik jullie allemaal weer eens zie, maar Laura ik kom wel nog een keer meer naar de Radstake hoor Tong uitsteken vond het toen zooo leuk hè. Over een paar weken heb ik een wedstrijd vrij weekend, dat is dan ook de enigste keer. *hint* haha Haha!
En vind het ook leuk om weer andere bokkers te leren kennen!
Mijn pony's staan al klaar, wij vertrekken hier om half 10, dus zijn we oppe tijd daaro. Tot morgen luitjes!