Stefanie schreef:Omdat The Future is verkocht..
Aha en waar is íe nou? Loopt ze nog wel in de sport?
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
reddytobias schreef:marije1987: ja idd leuk allebei met wmr...maar ik wil het niet over Franeker hebben hoor haha, daar heb ik idd 1x gestart!
ik heb geen idee tot hoever die pony's gaan in Denemarken, zij zeiden tegen mij 1.50!! Tobias meette 1.54m en dat ze hem op kwamen halen hebben ze hem gemeten op 1.52... dus zal me niks verbazen als die nu 1.50m is haha
Insider schreef:Individuele finale Dressuur:
1. Anna von Negri (GER) DORNIK B 75,145%
2. Marrigje van Baalen (NED) Power and Paint 73,574%
3. Patricia Hohn (GER) Konrad 15 71,585%
6. Robin Beekink Milkshake 69,609%
9. Astrid Langenberg Hertenhof's Sunlight 66,886%
14. Michelle van Lanen Basalt 65,647%
benneton schreef:Elaine was dus foutloos en dat was mooi om te zien die zag je gewoon het terrein doorvliegen
Toen ze afgestapt was zei ze tegen haar vader: Zal ik zelf even met m'n pony stappen
Die was dus niet zo moe.
marieketencate schreef:Zij is ook 1 van de weinigen die echt met topsport bezig is....trainingsschema's voor 4 pony's per dag en ze let ook echt op haar voeding enzo...heel professioneel allemaal, maar wat wil je met zulke ouders (moeder heeft in de mondiale top dressuur gereden en vader is naar de Olympische Spelen geweest)
Jammer dat ze zoveel balken had met springen, maar die pony heeft waarschijnlijk nog nooit zulke hoge hindernissen gezien!!
En inderdaad heel erg jammer voor de rest, hiervoor ga je niet naar een EK.
LuvdaTossa schreef:Liseth Vetker (Wierden) – Mississipi
Heeft haar zus ook niet met deze pony gesprongen?
Hij is gefokt door kennissen van mij. Een welshje is het niet?