Anky start Gestion Ictenos niet meer..............

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

ibikus

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 17:51

CGJ's opmerking is inderdaad een sterke, hoewel je het niet negatief hoeft op te vatten.
De leerlingen welke het systeem echt begrijpen zullen het vaak niet zo doorgeven als dat zij zelf op hun paard toe passen, simpelweg omdat de meeste mensen niet zulke goede atleten hebben. Wanneer je het systeem niet exact zo toepast als Edward of Anky wil dat nog niet zeggen dat er info verloren is gegaan, maar vaak wel dat het toepasbaar is gemaakt voor de combi.

Overigens zijn er wel meer mensen die aardig met het systeempje over weg kunnen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 18:12

Sjuimpje schreef:

Overigens zijn er wel meer mensen die aardig met het systeempje over weg kunnen.

Der zijn er ook zat die niet succesvol ermee zijn.

Maar goed, die discussie is gevoerd tot in den treure dus ik laat het erbij.

Ictenos zou heel goed niet in het systeem kunnen passen, dat is niet het eerste paard wat er extreem lastig van word.
Het kan gewoon..............daar is toch niets raars aan Verward

youngster

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 18:22

Snap alle ophef niet hoor.. Er worden zoveel paarden gewisseld..Maar omdat het Anky betreft moet het perse weer om dat systeem gaan..

Anoukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 19:09

Pipo schreef:
Der zijn er ook zat die niet succesvol ermee zijn.

Der zijn er ook zat die met de klassieke rijkunst niet succesvol zijn.

Dat ligt niet aan het systeem an sich, maar aan de uitvoering. Dat geldt voor alle systemen lijkt mij.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 19:22

Anoukie schreef:
Der zijn er ook zat die met de klassieke rijkunst niet succesvol zijn.

Dat ligt niet aan het systeem an sich, maar aan de uitvoering. Dat geldt voor alle systemen lijkt mij.

Wat ik je al eerder zei: De discussie is al zat gevoerd. Alleen lijkt het mij duidelijk dat de meeste mensen op hoger nivo zich niet durven wagen aan het systeem omdat ze zelf vinden dat ze niet kundig genoeg zijn qua gevoel.

Het systeem is nogal wat moeiljiker dan het normale klassieke systeem. En dus veel moeilijker uitvoerbaar en er word veel meer ruitergevoel gevraagt. Maar prima..............de mensen die het graag na willen doen........mijn zegen heb je.

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 19:25

Ik heb trouwens van de week een hele plausibele verklaring gekregen waarom het ldr sijsteem heel goed kan werken Haha! Haha!

DaniellevA

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 19:44

Pipo schreef:
Het systeem is nogal wat moeiljiker dan het normale klassieke systeem. En dus veel moeilijker uitvoerbaar en er word veel meer ruitergevoel gevraagt. Maar prima..............de mensen die het graag na willen doen........mijn zegen heb je.

Het systeem is zeker niet moeilijker,dat absoluut niet!Maar word het wel als het verkeerd uitgelegd word of het paard en niet goed mee over weg kan.En Anky en Edward kunnen er super mee overweg ja!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 20:32

gijsenkim schreef:
Ik heb trouwens van de week een hele plausibele verklaring gekregen waarom het ldr sijsteem heel goed kan werken Haha! Haha!

Kom maar op ermee Haha!.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 20:33

DaniellevA schreef:
Het systeem is zeker niet moeilijker,dat absoluut niet!Maar word het wel als het verkeerd uitgelegd word of het paard en niet goed mee over weg kan.En Anky en Edward kunnen er super mee overweg ja!

Uhm Danielle, we hebben hier ellenlange discussies gehad waarin men maar bleef hameren op een bepaald gevoel wat je ervoor moet hebben, hoger ontwikkeld gevoel of iets dergelijks.

LuvdaTossa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-04 20:33

gijsenkim schreef:

VERTEL!

edit Lovely was me al voor Clown

DaniellevA

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 20:34

Lovely schreef:
Uhm Danielle, we hebben hier ellenlange discussies gehad waarin men maar bleef hameren op een bepaald gevoel wat je ervoor moet hebben, hoger ontwikkeld gevoel of iets dergelijks.

Maar dat wil nog niet zeggen dat het moeilijker is als het andere systeem.

Anoukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 23:39

Laten we het erop houden dat GOED rijden op zich gewoon moeilijk is, ongeacht welk systeem Haha!? Iedereen blij Knipoog.

Tyrza

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 23:57

gijsenkim schreef:

Ik moest even denken, maar ik weet al waar je naartoe wilt Haha!

Anoukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 08:22

Tyrza schreef:
Ik moest even denken, maar ik weet al waar je naartoe wilt Haha!

Nu wij nog Haha!. Dus Gijsenkim????

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 13:14

Magique schreef:
Bv een Edward Gal lest bij Anky, Edward die heeft weer tig leerlingen zoals bv Tommie Visser en die heeft weer tig leerlingen zoals bv Lotje Schoots en die heeft weer tig leerlingen etc etc.

Even ter correctie, Tommie is een leerling van Nicole Werner niet van Edward.
Knipoog

marilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 14:32

Volgens mij dwalen we helemaal van het onderwerp af.
Het gaat over Ictenos en nu gaan we het over allerlei 'systeempjes' hebben en wie met welk 'systeem' rijdt.......