Olympisch dressuurteam bekend!!!!!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

fokfanaat

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-04 17:19

CGJ12 schreef:
De song-song-blue van Anky is in mijn ogen ook nooit meer geëvenaard........

Oh nee dat was echt kippevel!!! (of is het kippeNvel)

Levita

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 17:21

bealy23 schreef:
Top team hoor! *LOL* OK dan!
Maar waarom geen reserve vraag ik me af?

Omdat helaas van de FEI mogen dressurteams geen reserve meenemen. Anky mag Krack C (omdat ze met Krack C aan de Olympische norm voeldoet) wel meenemen, maar hij mag het Olympisch Dorp niet in. Ik was laatst bij de persconferentie en daar werd vertelt dat het springteam wel een reservecombinatie mee mag nemen. De dressuurruiters niet, waarom dat is kon niemand een goede verklaring voor geven.

Guess001

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 17:26

kim6815 schreef:
Omdat helaas van de FEI mogen dressurteams geen reserve meenemen. Anky mag Krack C (omdat ze met Krack C aan de Olympische norm voeldoet) wel meenemen, maar hij mag het Olympisch Dorp niet in. Ik was laatst bij de persconferentie en daar werd vertelt dat het springteam wel een reservecombinatie mee mag nemen. De dressuurruiters niet, waarom dat is kon niemand een goede verklaring voor geven.

De reserve hoeft ook niet perse meegenomen te worden, maar er kan toch iemand aangewezen worden die meegaat bij het uitvallen van Antoinette of Sven. Dan kan die reserve er toch naar toe trainen.
Op het andere topic gaat het trouwens ook over de reserve kwestie (het: Waarom Sven......- topic)

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 00:13

CGJ12 schreef:
De song-song-blue van Anky is in mijn ogen ook nooit meer geëvenaard........

Nee idd..dat is echt de mooiste kur die ooit heb gezien. Enneeee....Lovely..heb je nog meer van die plaatjes??? Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 00:33

Hahaha, het is Nick Kamen in de Levi's commercial "Launderette", ik zocht eigenlijk de 11.30 coca cola light break Haha!.
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 08:32

Horsedances schreef:
Zo heeft Slings een contract met Anky (of Gestion) dat hij voor niemand anders küren mag maken.

De kur van Tineke sprong er voor mij ook bijzonder positief uit en ik durf te wedden dat die ook door Cees is gemaakt. Weet jij of ik gelijk heb?

Nistria

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 08:51

Jippie schreef:
De kur van Tineke sprong er voor mij ook bijzonder positief uit en ik durf te wedden dat die ook door Cees is gemaakt. Weet jij of ik gelijk heb?

klopt, en ik geloof dat ze er ook nog 1tje voor een Amerikaan gemaakt hebben.

essie79

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 09:02

inderdaad jammer, ik had op Imke gehoopt. Heb zo van haar proeven genoten laatst, vind echt dat ze fantastisch rijdt.

figora

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 16:42

[quote=Wat mischien ook een beter beeld kan geven bij Sven is een gewoone witte rijbroek in plaats van die gele,want dat vind ik echt geen gezicht bij ze witte sjabrak en handschoenen,lijkt net of ze broek verwassen is. Tong uitsteken[/quote]

hiermee ben ik het helemaal eens, heb me er toch wel aan geergert, dat zag er niet uit! of alles gelig of alles wit, maar niet zo'n combi!

Bettine

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 17:50

figora schreef:
[quote=Wat mischien ook een beter beeld kan geven bij Sven is een gewoone witte rijbroek in plaats van die gele,want dat vind ik echt geen gezicht bij ze witte sjabrak en handschoenen,lijkt net of ze broek verwassen is. Tong uitsteken
[/quote]

hiermee ben ik het helemaal eens, heb me er toch wel aan geergerd, dat zag er niet uit! of alles gelig of alles wit, maar niet zo'n combi!

Wij hadden het er in nijmegen inderdaad ook al over om een inzamelingsactie te houden, volgens mij zouden we daar het geld zo bij elkaar hebben Haha!
Laatst bijgewerkt door Bettine op 29-06-04 18:21, in het totaal 1 keer bewerkt

Guess001

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 18:16

Bettine"]
[quote="Figora schreef:
hiermee ben ik het helemaal eens, heb me er toch wel aan geergert, dat zag er niet uit! of alles gelig of alles wit, maar niet zo'n combi!

Wij hadden het er in nijmegen inderdaad ook al over om een inzamelingsactie te houden, volgens mij zouden we daar het geld zo bij elkaar hebben Haha!
[/quote]

Wij hadden het er vrijdag over dat hij ons maar moest inhuren als kledingadviseuses, zag er echt niet uit Haha! Haha!

Iedereen is dus al volop aan het brainstormen geweest w.b. de kleding van Sven Haha! Haha!
Wij dachten aan een beige sjabrak met blauw randje *LOL* Tong uitsteken
En dan blauw hoedje, jasje en zijn eigenste beige broek Haha!

DaniellevA

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 18:20

bealy23 schreef:
Wij hadden het er vrijdag over dat hij ons maar moest inhuren als kledingadviseuses, zag er echt niet uit Haha! Haha!

Iedereen is dus al volop aan het brainstormen geweest w.b. de kleding van Sven Haha! Haha!
Wij dachten aan een beige sjabrak met blauw randje *LOL* Tong uitsteken

Een wit sjabrak met NL vlag lijkt me leuker hoor,en met witte rijbroek is het compleet!! Tong uitsteken Schijnheilig

Guess001

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 18:22

DaniellevA schreef:
Een wit sjabrak met NL vlag lijkt me leuker hoor,en met witte rijbroek is het compleet!! Tong uitsteken Schijnheilig

Inderdaad, voor de OS wordt het dat setje Haha! Haha! Haha! Haha!
(als kledingadviseuse moet je toch meerdere setjes kunnen adviseren Tong uitsteken )

fokfanaat

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-04 22:04

[quote=]Wat mischien ook een beter beeld kan geven bij Sven is een gewoone witte rijbroek in plaats van die gele,want dat vind ik echt geen gezicht bij ze witte sjabrak en handschoenen,lijkt net of ze broek verwassen is. Tong uitsteken[/quote]

Ja lijkt me beter en ook van die kleine knotjes met plakband is echt geen kijk!! Dat had ik 20 jaar geleden bij de ponies!!

Tyrza

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-04 23:06

Tja, eenmaal een Duitser, altijd een Duitser he? Haha!

DaniellevA

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-04 23:20

Tyrza schreef:
Tja, eenmaal een Duitser, altijd een Duitser he? Haha!

Oeps gewaagde uitspraak hoor... Tong uitsteken Haha! Als we maar winnen van de Duitsers in Athene!! Knipoog

(Maar je snapt wat ik hier mee bedoel he Tyrza.)

Nistria

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-04 09:49

FF tussendoor:
MARLIES EN IMKE GAAN OOK NAAR AKEN!!
(ik weet alleen niet wat voor een consequenties het heeft als ze beter scoren dan het team...)

Tyrza

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-04 09:55

Oh ja???

Leuk zeg!!! Waar staat dat??

Nistria

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-04 10:03

ik had het in Nijmegen al gehoord maar twijfelde toch. Nu vroeg ik het gister aan Marlies en zij zei het. Maar wist ook niet wat voorn consequenties het had...

Tyrza

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-04 10:08

oei... wie weet!!!

marloezzke

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-04 10:42

wel leuk we wachten in spanning af haha.

Aimee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-04 15:13

DaniellevA schreef:

Zie je Sven al met een Nederlandse vlag??? Geen haar op z'n hoofd....

figora

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-04 15:27

wel gaaf dat zij ook naar aken mogen!!! Wordt het daar extra spannend!!

Horsedances

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-04 16:31

Nistria schreef :

Citaat:
MARLIES EN IMKE GAAN OOK NAAR AKEN!!

Maar ze doen niet mee in de hoofd-rubrieken, waar het er om gaat. Maar als er dezelfde juryleden zitten als in de hoofdrubrieken (wat niet helemaal waarschijnlijk/zeker is) hebben we natuurlijk nog niet een vergelijk.

Theo

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-04 16:38

Dat bevestigt mijn vermoeden al.
Maar zo kunnen ze natuurlijk wel ervaring opdoen.........

Ik las al ergens dat een aantal dames graag wil dat Sven gaat rijden met de nederlandse driekleur op zijn chabrak........
Dat lijkt me NIET verstandig.
Nemen we een driekwart Duitser in de selectie op om de Duitse jury's goed te stemmen, moet je dat voordeel natuurlijk wel uitbuiten.