CGJ12 schreef:De song-song-blue van Anky is in mijn ogen ook nooit meer geëvenaard........
Oh nee dat was echt kippevel!!! (of is het kippeNvel)
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
bealy23 schreef:Top team hoor!![]()
![]()
Maar waarom geen reserve vraag ik me af?
kim6815 schreef:Omdat helaas van de FEI mogen dressurteams geen reserve meenemen. Anky mag Krack C (omdat ze met Krack C aan de Olympische norm voeldoet) wel meenemen, maar hij mag het Olympisch Dorp niet in. Ik was laatst bij de persconferentie en daar werd vertelt dat het springteam wel een reservecombinatie mee mag nemen. De dressuurruiters niet, waarom dat is kon niemand een goede verklaring voor geven.
figora schreef:[quote=Wat mischien ook een beter beeld kan geven bij Sven is een gewoone witte rijbroek in plaats van die gele,want dat vind ik echt geen gezicht bij ze witte sjabrak en handschoenen,lijkt net of ze broek verwassen is.
[/quote]
hiermee ben ik het helemaal eens, heb me er toch wel aan geergerd, dat zag er niet uit! of alles gelig of alles wit, maar niet zo'n combi!
Bettine"]
[quote="Figora schreef:hiermee ben ik het helemaal eens, heb me er toch wel aan geergert, dat zag er niet uit! of alles gelig of alles wit, maar niet zo'n combi!
bealy23 schreef:Wij hadden het er vrijdag over dat hij ons maar moest inhuren als kledingadviseuses, zag er echt niet uit![]()
![]()
Iedereen is dus al volop aan het brainstormen geweest w.b. de kleding van Sven![]()
![]()
Wij dachten aan een beige sjabrak met blauw randje![]()