Nu heb ik nieteens een cap meer dacht ik?? *zoekt ergens tussen de beschimmelde antieke paardenspullen*

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Fitzroy schreef:Dan denk ik dat die verenigingen nog maar weinig aanmeldingen zullen krijgen van Z-ruiters, patos.
Ik laat me zeker niet betuttelen door een RV. Dan ga ik wel ergens anders starten.
patos schreef:Ik zou het erg jammer vinden als hoedjes zouden worden afgeschaft in de basissport, zo wordt de kloof met de proffesionele sport nog groter.
INkie schreef:Tsja ik kan me ergens wel in de rijveringingen vinden...
Maar ik denk dat je toch het meest zelf verantwoordelijk bent voor wat je op je kop zet.
Ik rijd met zo'n rijhelmpje uit t jaar prik. Hij is nog zwart maar absoluut niet veiligMaar hij staat wel erg chique voor een cap
Voor de zekerheid (als clubs gaan zeuren) heb ik mn moderne champion altijd bij me
patos schreef:Het dragen van cap zou niet verplicht worden vanuit de KNHS, maar vanuit de rijverenigingen na de nieuwe regels van 1 april 2004. Het heeft met verzekering te maken, waardoor sommige clubs besluiten dat al hun ruiters met cap moeten rijden.
daan schreef:Nog even over dat verplicht stellen van de cap, ik was bij de regiovergadering van de KNHS en daar kwam het dus ter sprake. Daar werd door het regiobestuur gesteld dat de KNHS (dus NIET de verenigingen voor zich) de cap tot en met Z verplicht ging stellen voor het einde van dit jaar...En ontopic, ik geloof niet dat het voor je punten veel uitmaakt of je een cap of een hoedje opzet.
patos schreef:Welke regio was dat, want in principe weet je dus niet zeker of dat dit zelfde in alle regio's gaat gebeuren. Of begrijp ik dat verkeerd?
Fitzroy schreef:Nou snepje, dat ben ik niet met je eens. De verzorging mag nooit aangepast worden aan het algemene beeld en dat is ons op de jurycursus ook verteld.
Ik vind dat ook niet kloppen om door de verzorging winstpunten weg te geven. Pas dan een ander cijfer aan, waar je bv. toch al twijfelde tussen een 5 of 6.