VIDEO Kür op muziek GP te Eindhoven

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-04 18:18

autodropje schreef:
Tyrza, ik vind het echt dapper dat je zo in het diepe spring. Maar ook denk ik dat je veel meer heb aan opbouwende kritiek. Zo zou een juryprotocol er ook altijd uit moeten zien. Ik heb Theo gemaild en gevraagd wat zijn opmerkingen waren. Hij zei dat het niet verstandig was om voor de draf en de passage/piaffe reprise dezelfde muziek te gebruiken, en dat de galopmuziek zich tigX herhaalde. Verder zei hij dat je beter (zeker als het de eerste keer is) goed beslagen ten ijs kon komen, want je zit zo in een vakje bij de juryleden. Maar deze adviezen liggen nu op de vuilnisbelt. Boos! . Ik denk niet eens door jou, maar Eyes denkt natuurlijk in het land der blinden is één oog koning.

Gaaaap

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-04 18:28

Eyes schreef:
Gaaaap

Je haalt me de woorden uit de mond.... Gaaaap Doei, doei

Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-04 18:32

Ach het dropje leest waarschijnlijk andere opmerkingen dan anderen en ik.Het is ook erg moeilijk te onthouden hoor met zoveel accounts.

tequila

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-04 18:37

Wauw Tyrza, ik heb echt genoten van je kur OK dan!
Ik heb er geen verstand van, maar ik vond het er erg goed uit zien!
De muziek vond ik ook erg leuk, vooral als je je bedenkt dat de muziek in 1 dag in elkaar gezet is, petje af hoor!

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-04 21:51

Wow... dat ziet er mooi uit zeg! De muziek vind ik ook erg mooi en wat kan je paard dansen zeg... hoe kan je dat een paard in vredesnaam leren Verward

autodropje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-04 21:58

Eyes Cool

Je kunt natuurlijk van alles suggeren, maar geef nu eens eindelijk inhoudelijk commentaar.

Mickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-04 22:09

autodropje schreef:
Zondag stond er een bericht van Horsemuziek, waar ik op wilde reageren, maar de volgende dag was het alweer verdwenen. Dus dat
Citaat:
Tyrza rules
klopt wel aardig.

Wellicht is het niet Tyrza die rules, maar de moderators die geen persoonlijke vetes uitgevochten willen hebben op Bokt Knipoog
En wanneer er weer dergelijke berichten komen, zullen die ook weer verwijderd worden uit dit topic.

Verder is het natuurlijk voor de meeste van ons geweldig wat Tyrza allemaal al bereikt heeft met haar Tol.
Natuurlijk kun je als je wil ook dingen zien die niet goed gaan. Maar goed, de meeste dingen zal Tyrza ook zelf wel weten.

Maar ik doe het haar niet na om in zo'n korte tijd een kür in elkaar te draaien en die dan ook nog zo weten te rijden.

Willeke15

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-04 22:37

Vriendjes zijn? Petje af voor Tyrza Vriendjes zijn?

Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-04 00:08

autodropje schreef:
adviezen liggen nu op de vuilnisbelt. Boos! . Ik denk niet eens door jou, maar Eyes denkt natuurlijk in het land der blinden is één oog koning.

Citaat:
Je kunt natuurlijk van alles suggeren, maar geef nu eens eindelijk inhoudelijk commentaar.

Jij suggereert! En dit.. Gaaaap .. is commentaar genoeg.
Ik laat mij niet verleiden tot dit soort infantiel gedrag.

Prima

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-04 09:11

Ik ken die autodrop niet, maar ergens proef ik kinderlijke jaloezie en wil hij maar al te graag opbloeien over Eyes zijn rug heen; het ligt er net te dik bovenop.... Waarom is dat? Wrok? Frustratie? Hidden agenda? Jou soort is gevaarlijk.

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-04 09:50

Ik heb hem eindelijk gezien Tyrza (met geluid dus Lachen ).
Gaaf hoor. OK dan!
Ik wil ook (op commando) kunnen dansen (zoekt jaloerse smiley)
Nu kan het alleen als Lan daar zelf zin in heeft Clown

autodropje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-04 18:27

Zelf rij ik al vier jaar geen wedstrijden meer, ik rij liever in het bos of langs het strand. Maar volgens mij is Theo diegene die de muziek gemaakt heeft voor de Nederlandse kampioenen pony,junioren en youngriders, de europese kampioenen junioren en youngriders, de belgische kampioenen jr en yr, de engelse kampioenen 5 jaar op een rij, senioren, jr en yr. de Italiaanse kampioen ponies, en ook nog 9 kuren voor de Olympische spelen in Sydney. Ook heeft hij samen met diverse O-juryleden boeken geschreven over het rijden van een kur op muziek. Maar je hoeft natuurlijk niet naar hem te luisteren.

Eyes, er bestaat een heel leuk boek dat heet; beter infantiel dan burgerlijk, moet je echt eens lezen.

Georgette

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-04 18:36

Jammer dat het niet lukt om het hier vanuit Engeland te bekijken, maar ik weet wel zeker dat het er super uit moet hebben gezien! Echt heel knap van je dat je dit allemaal in zo'n korte tijd voor elkaar hebt gekregen!

Menno

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-04 18:37

autodropje schreef:
Zelf rij ik al vier jaar geen wedstrijden meer, ik rij liever in het bos of langs het strand. Maar volgens mij is Theo diegene die de muziek gemaakt heeft voor de Nederlandse kampioenen pony,junioren en youngriders, de europese kampioenen junioren en youngriders, de belgische kampioenen jr en yr, de engelse kampioenen 5 jaar op een rij, senioren, jr en yr. de Italiaanse kampioen ponies, en ook nog 9 kuren voor de Olympische spelen in Sydney. Ook heeft hij samen met diverse O-juryleden boeken geschreven over het rijden van een kur op muziek. Maar je hoeft natuurlijk niet naar hem te luisteren.

Eyes, er bestaat een heel leuk boek dat heet; beter infantiel dan burgerlijk, moet je echt eens lezen.

Het verbaast me dat je dit allemaal kunt vertellen.

Je had ons immers verteld dat jij niet wist wie Theo was? Voor iemand die niet weet wie hij is, weet je anders wel een hele hoop over hem te vertellen.

Doe iedereen eens een plezier, en reageer voortaan gewoon met je eigen account Theo... Scheve mond

Citaat:
Ook heeft hij samen met diverse O-juryleden boeken geschreven over het rijden van een kur op muziek.

Misschien kun je eens samen met Theo een boek gaan schrijven Autodropje?

Gezien jouw evaringen als GP amazone en Theo z'n ervaringen als muziekmaker?

Voor de rest hou ik mij dezelfde mening over jou aan als de anderen, nml. Gaaaap

Mickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-04 18:59

Ik denk dat er nu wel voldoende gezegd is en sluit bij deze het topic af.