autodropje schreef:Zelf rij ik al vier jaar geen wedstrijden meer, ik rij liever in het bos of langs het strand. Maar volgens mij is Theo diegene die de muziek gemaakt heeft voor de Nederlandse kampioenen pony,junioren en youngriders, de europese kampioenen junioren en youngriders, de belgische kampioenen jr en yr, de engelse kampioenen 5 jaar op een rij, senioren, jr en yr. de Italiaanse kampioen ponies, en ook nog 9 kuren voor de Olympische spelen in Sydney. Ook heeft hij samen met diverse O-juryleden boeken geschreven over het rijden van een kur op muziek. Maar je hoeft natuurlijk niet naar hem te luisteren.
Eyes, er bestaat een heel leuk boek dat heet; beter infantiel dan burgerlijk, moet je echt eens lezen.
Het verbaast me dat je dit allemaal kunt vertellen.
Je had ons immers verteld dat jij niet wist wie Theo was? Voor iemand die niet weet wie hij is, weet je anders wel een hele hoop over hem te vertellen.
Doe iedereen eens een plezier, en reageer voortaan gewoon met je eigen account Theo... 
Citaat:
Ook heeft hij samen met diverse O-juryleden boeken geschreven over het rijden van een kur op muziek.
Misschien kun je eens samen met Theo een boek gaan schrijven Autodropje?
Gezien jouw evaringen als GP amazone en Theo z'n ervaringen als muziekmaker?
Voor de rest hou ik mij dezelfde mening over jou aan als de anderen, nml.