Het weer van morgen: storm...

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

patos

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-04 14:44

Vandaag was het echt stukken beter wedstrijdweer, nouja, om met de trailer te rijden dan. Tjonge wat gierde de wind om de bak zeg, de planken trilden ervan...

Tyrza

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-04 19:45

Nou, ik ben geweest, maar de heenweg was NIET LEUK! Boos! Met name bij de brug bij Gorinchem, maar was altijd nog beter dan via de Moerdijkbrug gaan. Ik kneep hem echt even. Heel de trailer werd opzij gewaait en we zijn echt geen lichte combi met een grote Böckmann en een opel Frontera long body ervoor. Hoe dan ook: door dat weer waren we veel te laat! Gelukkig hadden ze nog een plekje aan het eind van de rubriek.

En alles is niet voor niets geweest: we hebben winst gehaald!!! Lachen

61,15%. En het kan nog meer gaan worden als de overgangen piaffe/passage beter gaan. Heb een hoop zevens maar door die overgangen komt het percentage nog teveel terug.

Enniewee, toch wel fijn na al die ellende Lachen Het kan niet meer stuk!

Aimee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-04 20:07

Het was inderdaad wel hééél erg, vandaag maar zeker gisteren. Toch maar beter dat je toen niet bent gegaan en gelukkig was het vandaag niet voor niets! OK dan!

Maarruh.... even wat verwarring; had je niet eerder ergens geschreven dat Tol geblesseerd was?
Of is dat een hersenspinsel van mij, kan goed hoor Bloos

Tyrza

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-04 20:15

Nee, dat was Mike, het paard waar ik ZZ Zwaar mee zou gaan starten in Uden. Hij heeft helaas een spiertje gescheurd en moet een paar dikke weken op rust. Arm dier: hij wil zo graag!

youngster

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-04 20:46

Had het je al gesmst, maar super hoor!!

Mayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-04 20:55

Hey wat goed zeg OK dan! Gefeliciteerd met je winst! Is de ruige reis toch ergens goed voor geweest Haha!

Aimee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-04 21:46

Tyrza schreef:
Nee, dat was Mike, het paard waar ik ZZ Zwaar mee zou gaan starten in Uden. Hij heeft helaas een spiertje gescheurd en moet een paar dikke weken op rust. Arm dier: hij wil zo graag!

Ow.... sorry.....Blond Er stond me dus idd iets dergelijks bij, alleen niet goed onthouden Bloos

Arme Mike.... Ach gut

essie79

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-04 10:02

Ten eerste: Gefeliciteerd met je winstpunt gisteren, echt super! OK dan!
Toch niet voor niets zoveel moeite gedaan.

Ik moest schrijven afgelopen zaterdag in Nijkerk bij de Inter II, GP en de ZZ zwaar.
Kon ik jou ook een keer zien rijden, kom ik daar, ben je erafgestreept Boos!
Mijn teleurstelling werd weer wat goedgemaakt doordat Lancet meedeed.
Wat een heerlijk beest, maar had haast te weinig tijd om goed te kijken.

Ik had trouwens gedacht dat wel meer mensen afgemeld hadden, maar dat viel mee.

Schrijven was erg leuk, moest met Dhr Goudsmit, die erg veel commentaar in hele zinnen had, dus moest aardig doorschrijven bij de GP en Inter II, maar bij de ZZ zwaar had ik het een stuk makkelijker.

ibikus

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-04 10:17

Ik heb Goudsmit ook een keer als jury gehad,
dat was pittig want die man is best streng,
wel eerlijk hoor....

Gefeliciteerd Tyrza!
Toppie Party!!

essie79

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-04 10:24

Trouwens, leuk detail, hij liet nu ook de nieuwe regel van de Fei wb Happy Horse meewegen.

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-04 12:31

gefeliciteerd met je winst.gelukkig dat het onderweg wel goed is gegaan.

Zwelgje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-04 13:20

Gefeliciteerd met je winst!!! Was het de moeite gelukkig wel waard om met dit weer weg te rijden.
Mijn instructrice was ook op concours gegaan met dit weer en zelfs zij had het een paar keer lastig met de vrachtwagen. Ik kan me best voorstellen dat je even slikt als je trailer en auto gezwiept worden.
Maar gelukkig is alles goed gegaan, toppie!!!!

Jura

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-04 13:54

Fasel"]
[quote="Jura schreef:
Wij hebben na lang wikken en wegen net ook besloten niet te gaan. Hoewel het nu rustig lijkt, ging het een uur geleden nog wel tekeer en hebben ze niet veel goeds voorspeld. Ik hoop dus dat ik er geen spijt van krijg. Haha!

Volgens mij kan je nooit spijt krijgen van het feit dat je voor veiligheid voor jezelf en je paard koos Knipoog
[/quote]

Je hebt helemaal gelijk! Achteraf viel het misschien wel mee met de storm, maar toch waaide het behoorlijk en we moesten ook een stuk langs een dijk. Volgend weekend weer een kans!

Gefeliciteerd met je winst Tyrza!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-04 14:08

Hartelijk gefeliciteerd.
Was het toch de moeite om helemaal naar Uden te crossen.
helaas wist ik niet hoe laat je ongeveer moest rijden, anders was ik zeker komen kijken