Floko schreef:Iets om mijn monobeugelriemen goed op te steken.
Zijn die stijgbeugel hoezen van Edix niks voor je? Steek je ze zo in. Een goedkopere dubbele ovenhandschoen schijnt ook goed te werken.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Onali schreef:Jennyj01 schreef:
Dat het voor jou niet nodig is maakt het nog geen slecht idee. Ik ken genoeg mensen die door het bos de bomen niet meer zien. En mensen die wel eens wat anders willen. Het idee is er al. De administratieve rompslomp heb je nu ook. Die moet je nu ook voeren. En dat de ontwikkelaar er een graantje uit mee pikt is toch ook geen schande. Tenslotte is hun platform ook jou platform om nieuwe klanten te werven.
Maar wat is het dan?
Ik plan zelf afspraken met TA (wordt altijd een jaar vooruit gepland) zij ent ook. Ik plan samen met mn bekapper, ik zit op een ander schema dan haar andere klanten.
En de DA bel ik wanneer nodig.
Lesgeefster geeft in het najaar een heel jaaroverzicht door.
En dan zet ik het in mn agenda.
Ik snap niet zo goed waar die app voor nodig is. Op de DA na whatsapp ik gewoon met de anderen. En sturen ze een tikkie.
Ik snap niet zo goed waarom daar een aparte app voor moet zijn
Bielsje schreef:Onali schreef:
Maar wat is het dan?
Ik plan zelf afspraken met TA (wordt altijd een jaar vooruit gepland) zij ent ook. Ik plan samen met mn bekapper, ik zit op een ander schema dan haar andere klanten.
Ik snap niet zo goed waar die app voor nodig is. Op de DA na whatsapp ik gewoon met de anderen. En sturen ze een tikkie.
Er zijn ook mensen die voor het eerst een paard kopen en nog geen hoefsmid, tandarts etc hebben. Of je eigen valt morgen om en heeft geen vervanger, moet je ineens op zoek...
Als die app zou bestaan kun jij gewoon nog appen en vooruit plannen, niemand die zegt dat je ergens gebruik van moet maken toch? Wil niet zeggen dat het voor andere mensen geen goed idee is.
Bielsje schreef:Onali schreef:
Maar wat is het dan?
Er zijn ook mensen die voor het eerst een paard kopen en nog geen hoefsmid, tandarts etc hebben. Of je eigen valt morgen om en heeft geen vervanger, moet je ineens op zoek...
Als die app zou bestaan kun jij gewoon nog appen en vooruit plannen, niemand die zegt dat je ergens gebruik van moet maken toch? Wil niet zeggen dat het voor andere mensen geen goed idee is.
Onali schreef:Bielsje schreef:
Klinkt mij meer als mensen willen geen moeite meer doen.
Ik kies zelf een behandelaar uit en ja soms ga ik mee met de rest op stal omdat de persoon goed overkomt en goed werk verricht, andere keer niet.
Kritisch denken is er niet meer bij en vooral meegaan met de massa lees ik alleen maar hier.
Valt mijn bekapper om dan vraag ik aan vriendin het telefoonnummer van haar bekapper.