haha1995 schreef:AstridJ schreef:Misschien dat je bij de Quarter Horse dekens kan kijken? Dat zijn doorgaans ook korte, brede paarden.
Zoals deze bijvoorbeeld:
https://westernstore.nl/index.php?dispa ... ct_id=3376
Ik denk dat dit idd wel eens een goed deken kan zijn..als ik naar je foto,s kijk ,en ik kan totaal fout zitten ,want het zijn maar fotos...zit bij jou paard het probleem bij een vrij hoge schoft..en de meeste dekens die bij jou paard niet lekker zitten komen net over die schoft en trekken daarom van voor...
Ik heb zelf een kruising fries...dikke nek lage hals aanzet .maar die heeft een lage gevulde schoft, daardoor passen bij haar dekens als de bucas irisch ,de buster en zo, heel goed...
Wat bij mijn paard niet paste waren de dekens van kramer...die waren weer allemaal te krap...zelfs een maat groter moest ik terug sturen...zo zie je maar hoe het scheelt per paard,per vorm...maar ik zou zeker eens naar die dekens vd westernshop kijken...ga ik zelf ook edns doen trouwens
Valt mee hoor! Ze heeft wel schoft maar niet echt heel hoog. Ze heeft wel echt een flinke schouderpartij.
De meeste dekens komen juist heel ver over de schoft, vrij ver op de hals.

Rhino zit echt mooi