Dierenarts prijzen (paarden)

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Koekie73

Re: Dierenarts prijzen (paarden)

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-25 15:16

Bij mij waren het wel meer keren uitverdoven etc want merrie is een nachtje gebleven om verder uit te verdoven. Ik pak vanavond even de factuur erbij.
Alsnog schrik ik wel hoor. En ik vind het eigenlijk raar dat er tussentijds niet even overlegd is, juist vanwege het bedrag. Inmiddels is het ook al 3 weken geleken en ik wacht al die tijd al op het belletje van de arts om uitleg te geven. Heb alleen het verslag gekregen omdat ze er bij het ophalen van merrie niet was. Heb zelf al 2x gebeld om haar te spreken.
Hoewel ik blij ben dat we door het onderzoek iets verder ben gekomen, ben ik over dit soort zaken niet te spreken.

Lieser

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-25 15:55

germie schreef:
En een paard, of je er nu op kunt rijden of niet kost qua onderhoud evenveel. Mogelijk is het paard wat niet te rijden valt wel veel duurder ook nog.

Als het gaat om bekappen, inenten en wormenkuur wel, maar de stalling voor een rijpaard is hier in de regio wel veel duurder dan een rusthuis. Wat ook logisch is, want een rusthuis heeft geen rijbak nodig, of ruimte voor zadelkasten ...

billy3105
Ik hou van poffertjes!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-25 16:49

Ik ben vandaag 1100 kwijt geweest. Ook bij smdc. Kreupelheids onderzoek, echo si inspuiten en meso therapie

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-25 18:01

Ik had van de week een rekening van over de €1400,-…
Echo, inspuiten, hoestmedicatie, maagmedicatie, leuk cirkeltje van het een in het ander…