Een wat? Een bodysuit als paardrij-ouffit?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

mavantos

Re: Een wat? Een bodysuit als paardrij-ouffit?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-25 08:00

Iedereen moet dragen wat die wilt natuurlijk en het lijkt me op zich ook wel lekker warm in de winter met een trui eroverheen.

Alleen ik ben nog geen toilet op een stal tegengekomen die echt lekker verwarmd is... Naast het uitkleden zit je daarna ook nog eens te rillen op de pot _O-

Natascha

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-25 08:33

Ik keek gisteren naar Startrek en moest gelijk aan dit topic denken :D

Afbeelding

#nerd

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-25 08:58

Nooit meer hooi in je decolleté bij t hooi balen sjouwen en netten vullen :):)

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-25 09:00

Tancreda4 schreef:

En/of iedere keer dat je bukt, hoeven krabt, wat op pakt bang zijn dat je uit je naad scheurt... :')

Anouk_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-25 09:17

Tancreda4 schreef:

Oeeh! I like het idee van dit voordeel! _/-\o_ 8-) haha

Zoolgangster

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-25 09:54

Femke_Tweety schreef:
Tancreda4 schreef:

En/of iedere keer dat je bukt, hoeven krabt, wat op pakt bang zijn dat je uit je naad scheurt... :')

En geen blote rug als je bukt om hoeven te krabben.

Lithya

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-25 10:05

Amado schreef:
Mijn interesse heeft het wel gewekt hoor, maar ik zie zoals er eerder gezegd is niet in hoe dit op elk type mens zou passen. Ik heb een korter bovenlichaam, crop topjes zijn voor mij over het algemeen normale shirts. Dus ik vraag me af hoe zulke dingen dan zouden passen

Daar kan ik dan wel jaloers op worden, want de meeste shirts komen net op mijn broek en ben niet bijzonder lang.

Zal dit niet uit bescherming alleen in maatje 34 en 36 gemaakt moeten worden?

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-25 10:14

maar dan moet je wel lengte maten hebben in been en top.
Want heb je een lang bovenlijf en korte benen trekt het in je kruis maar zakt het over je enkels oid

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-25 10:37

Het wordt echt een steeds grotere kermisattractie. Eerst al die glitterzooi, toen alles roze en nu dit weer. Er was een tijd dat de ruitersport een elegante sport was...

Lithya

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-25 10:44

DuoPenotti schreef:
maar dan moet je wel lengte maten hebben in been en top.
Want heb je een lang bovenlijf en korte benen trekt het in je kruis maar zakt het over je enkels oid

Knoop je het aan de onderzijde dicht, kruipen er een beestjes in :o

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-25 10:53

Je wordt oud, Tazzey :(:) :')

Ik heb veel respect voor mensen die dit, of die rij/sportleggings en dergelijke aantrekt. Ik voel me er echt naakt in. Dat strakke aan mijn lijf kan ik sowieso niet velen.

SjonnieZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-25 10:54

Ach de rijlegging werd in het begin ook afgeschoten. Tegenwoordig zie je die toch best vaak…
Maar dit: Plassen in de natuur is er niet meer bij, tenzij je door een naturisten gebied rijdt.
Een toilet bezoek in de winter levert meteen een verkoudheid op. In de zomer kom je er daarna niet meer in.
En bij een stevige val waarbij je onderzocht moet worden, moet er opeens wel heel veel uitgetrokken worden.

Ik ga zeker er niet meelopen. Ik heb er geen enkele behoefte aan om met de miss Michelin missverkiezing mee te doen, maar er zal vast een zeker een markt voor zijn.

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-25 11:02

denisesilver schreef:
Je wordt oud, Tazzey :(:) :')

Ik heb veel respect voor mensen die dit, of die rij/sportleggings en dergelijke aantrekt. Ik voel me er echt naakt in. Dat strakke aan mijn lijf kan ik sowieso niet velen.

Okay, da's bijzonder. Dus omdat ik glitters, roze en questionable pakjes niet elegant vind ben ik oud? :') Veel sneuer gaat het vandaag niet worden ben ik bang. _O-

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-25 11:04

Ik zie wel voordelen <<)

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-25 11:04

Je ziet die rijleggings zo vaak, omdat ze nauwelijks nog normale rijbroeken verkopen. Alles heeft of een siliconen zitvlak, wat funest is voor je zadel, of een leren zitvlak, waar je een zwanus van krijgt :+

Rustig maar, was een grapje. Wij zeggen dat altijd als iemand over de “elegantie van vroeger” praat.

SjonnieZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-25 11:25

Ailill schreef:
Ik zie wel voordelen <<)

Vertel

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-25 11:43

Mondy schreef:
Moet iedereen echt zo vaak plassen dan :=
Zo ja dan is t idd vervelend. Maar gewone jumpsuits worden ook nog vaak zat gedragen.

Maar he, niks zo fijn als een spijkerbroek met shirt :D

Die gewone jumpsuits heb ik ook nooit begrepen. :=
denisesilver schreef:
Je ziet die rijleggings zo vaak, omdat ze nauwelijks nog normale rijbroeken verkopen. Alles heeft of een siliconen zitvlak, wat funest is voor je zadel, of een leren zitvlak, waar je een zwanus van krijgt :+

Rustig maar, was een grapje. Wij zeggen dat altijd als iemand over de “elegantie van vroeger” praat.

Vroegah had Maximilian er nog zonder grip maar die zijn uit het assortiment geloof ik.

Heb er nog met alleen op de knie ook. Heerlijk die dingen. :D

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-25 12:12

Leuk voor de ambulancebroeders die de boel open moeten knippen als je van je paard stort en letsel hebt :=.

LaDonna75

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-25 12:23

office schreef:
Ik zag het ook inderdaad.Dat meisje staat het prachtig maar de doorsnee 45 plusser zie ik er liever niet in lopen .

Uhm, ik ben 45+ en heb gewoon maat 36 hoor, ook na 2 kinderen gebaard te hebben. Wat niet wil zeggen dat ik dus zo’n rij-jumpsuit aan zou trekken haha. Maar even voor de goede orde, 45+ wil niet “dus geen goed lichaam” zeggen.

Wat betreft plassen, ik was ooit met mijn moeder shoppen en overwoog een jumpsuit te kopen, en ma zei “dat is lastig met plassen”. Alsof je de hele dag op de pot zit. Dus ik heb hem gekocht. Het is even gedoe maar wil best hoor. Overigens heb ik geen toilet op stal, alleen in huis.

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-25 12:27

denisesilver schreef:
Lijkt me een typisch influencer pakje. Knappe meid erin met neptieten en een bbl, wat natuurlijk helemaaaaal niet waar is, is allemaal au naturel, koop hier mijn workout fitness pakket en mijn duizend-en-een sportdrankjes om er ook zo uit te komen zien! :')

Waar is de tijd van de felgekleurde rijbroeken met jodphurs en chaps en een vijf maten te grote trui gebleven?

Dit dus. Gaat gewoon om aandacht en ego en figuur showen. Heeft niets met paardrijden te maken

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-25 12:33

SjonnieZ schreef:
Ailill schreef:
Ik zie wel voordelen <<)

Vertel
Ik denk dat het bij bepaalde types best leuk zal staan :j

En in de winter, denk ik, isolerend.

Dorine92

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-25 12:52

denisesilver schreef:
Lijkt me een typisch influencer pakje. Knappe meid erin met neptieten en een bbl, wat natuurlijk helemaaaaal niet waar is, is allemaal au naturel, koop hier mijn workout fitness pakket en mijn duizend-en-een sportdrankjes om er ook zo uit te komen zien! :')

Waar is de tijd van de felgekleurde rijbroeken met jodphurs en chaps en een vijf maten te grote trui gebleven?

Nou volgens mij heeft het model een hartstikke normaal lichaam. Ziet er nou niet echt uit als iemand die zich heeft laten verbouwen. Van de mensen in mijn omgeving die gewoon slank zijn, ziet denk wel de helft ofzo er zo uit.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-25 15:39

_San87_ schreef:
Leuk voor de ambulancebroeders die de boel open moeten knippen als je van je paard stort en letsel hebt :=.

En koud dat het is op de spoed :brr:

Dorine, ik heb het niet over dit model hè. Het doet me gewoon denken aan die typische fitness influencers.

Ayasha, bij de Decathlon hebben ze ook nog gewone stoffen. Zitten super lekker!

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-25 16:28

Art_Ificious schreef:
troi schreef:

Ok ik heb nu 'steekkont' gegoogled en dat leverde een plaatje op van een contrastekker :') Ben errug benieuwd nu

Kan ik eigenlijk alleen uitleggen met een foto.
Ik heb een iets holle onderrug, als ik tegen een muur sta krijg ik mijn rug niet vlak ertegenaan door mijn billen, en plat op de grond liggend kan je je hele arm onder mijn rug door steken.

Hier zie je heel goed mijn bouw.
[ Afbeelding ]

Mag ik nog even mijn waardering voor dit uitspreken. De tekst, de foto, het lef. Love it.
Ik snap dat je dit een 'steekkont' noemt maar ik denk dat menig mens jaloers op je is.

Dorine92

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-25 16:29

denisesilver schreef:
_San87_ schreef:

En koud dat het is op de spoed :brr:

Dorine, ik heb het niet over dit model hè. Het doet me gewoon denken aan die typische fitness influencers.

Ayasha, bij de Decathlon hebben ze ook nog gewone stoffen. Zitten super lekker!

Ah ok dan had ik je idd verkeerd begrepen