Alleen ik ben nog geen toilet op een stal tegengekomen die echt lekker verwarmd is... Naast het uitkleden zit je daarna ook nog eens te rillen op de pot

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Amado schreef:Mijn interesse heeft het wel gewekt hoor, maar ik zie zoals er eerder gezegd is niet in hoe dit op elk type mens zou passen. Ik heb een korter bovenlichaam, crop topjes zijn voor mij over het algemeen normale shirts. Dus ik vraag me af hoe zulke dingen dan zouden passen
denisesilver schreef:Je wordt oud, Tazzey![]()
![]()
Ik heb veel respect voor mensen die dit, of die rij/sportleggings en dergelijke aantrekt. Ik voel me er echt naakt in. Dat strakke aan mijn lijf kan ik sowieso niet velen.
Mondy schreef:Moet iedereen echt zo vaak plassen dan![]()
Zo ja dan is t idd vervelend. Maar gewone jumpsuits worden ook nog vaak zat gedragen.
Maar he, niks zo fijn als een spijkerbroek met shirt
denisesilver schreef:Je ziet die rijleggings zo vaak, omdat ze nauwelijks nog normale rijbroeken verkopen. Alles heeft of een siliconen zitvlak, wat funest is voor je zadel, of een leren zitvlak, waar je een zwanus van krijgt
Rustig maar, was een grapje. Wij zeggen dat altijd als iemand over de “elegantie van vroeger” praat.
office schreef:Ik zag het ook inderdaad.Dat meisje staat het prachtig maar de doorsnee 45 plusser zie ik er liever niet in lopen .
denisesilver schreef:Lijkt me een typisch influencer pakje. Knappe meid erin met neptieten en een bbl, wat natuurlijk helemaaaaal niet waar is, is allemaal au naturel, koop hier mijn workout fitness pakket en mijn duizend-en-een sportdrankjes om er ook zo uit te komen zien!![]()
Waar is de tijd van de felgekleurde rijbroeken met jodphurs en chaps en een vijf maten te grote trui gebleven?
denisesilver schreef:Lijkt me een typisch influencer pakje. Knappe meid erin met neptieten en een bbl, wat natuurlijk helemaaaaal niet waar is, is allemaal au naturel, koop hier mijn workout fitness pakket en mijn duizend-en-een sportdrankjes om er ook zo uit te komen zien!![]()
Waar is de tijd van de felgekleurde rijbroeken met jodphurs en chaps en een vijf maten te grote trui gebleven?
_San87_ schreef:Leuk voor de ambulancebroeders die de boel open moeten knippen als je van je paard stort en letsel hebt.
Art_Ificious schreef:troi schreef:
Ok ik heb nu 'steekkont' gegoogled en dat leverde een plaatje op van een contrastekkerBen errug benieuwd nu
Kan ik eigenlijk alleen uitleggen met een foto.
Ik heb een iets holle onderrug, als ik tegen een muur sta krijg ik mijn rug niet vlak ertegenaan door mijn billen, en plat op de grond liggend kan je je hele arm onder mijn rug door steken.
Hier zie je heel goed mijn bouw.
[ Afbeelding ]
denisesilver schreef:_San87_ schreef:Leuk voor de ambulancebroeders die de boel open moeten knippen als je van je paard stort en letsel hebt.
En koud dat het is op de spoed![]()
Dorine, ik heb het niet over dit model hè. Het doet me gewoon denken aan die typische fitness influencers.
Ayasha, bij de Decathlon hebben ze ook nog gewone stoffen. Zitten super lekker!