Bellatrix schreef:Dat is super leuk! Paints hebben een fijne galop daarvoor.
Veel plezier met je nieuwe aanwinst, ze is prachtig!
Ja dankjewel, ik hoop dat we heel veel mooie avonturen mogen gaan beleven samen!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Muronia schreef:Ik heb een verkoopcontract als ik een veulen verkoop waarin heel duidelijk staat omschreven welke kosten en risico's voor welke partij zijn, wat de koper en verkoper van elkaar en het veulen mogen verwachten. Dit om onduidelijkheden en miscommunicatie te voorkomen. Bij mij is de aanbetaling 10% van de verkoopprijs.
Sentir schreef:Navragen op koliek, histories ouders, ziektes ouders, in orde met entingen? Al een chip of niet? In orde met bekapping? ( en niet 1x int jaar voor verkoop) in orde met ontworming (vraag hun schema) welke wondjes hebben ze gehad? Ooit iets verokken/gebroken? Enz enz.
Je kan beter te veel vragen dan te weinig !!!
Channiechoco schreef:Popstra schreef:Leuk paintje. Heeft het papier en is het panel getest?
Dankjewel!nee is ze niet.
Channiechoco schreef:Omdat ik graag een hele diepe band wil opbouwen, en het altijd al een droom van me geweest om vanaf jong af aan tot het einde samen te zijn.![]()
Daarnaast heb ik gezien hoe sommige paarden getraind worden. Niet altijd even vriendelijk zegmaar.. daar sta ik ook niet achter en doe het liever op mijn eigen manier.
Channiechoco schreef:Ik heb er vertrouwen in, moeder is stamboom merrie en ik heb andere mensen gezien en gesproken die nakomelingen hebben van zelfde hengst, dat zit tot dus verre goed.
Hoe dan ook ben ik blij met haar.