Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Mando schreef:Laat lekker doen, heeft ze weer een rede om een topic te openen: ik heb mijn nek gebroken en nu?
Iedereen raad het niet voor niets af maar ze weet het echt beter.
Zielig voor de pony dat ze in zulke onervaren betweterige handen valt.
Blijkbaar kan je met de Shetlanders geen grondwerk en wandelingen maken.
Amado schreef:Jongens we zijn allemaal jong geweest, het mag wel wat liever naar TS toe.
Dreamboy schreef:MARAAAA schreef:jongens jullie gaan me echt haten nu maar heb toch een bod uitgebracht! nu wachten wat de eigenaar zegt en natuurlijk nog naar de dierenarts of het een verstandige keuse is
We hebben hier duidelijk te maken met iemand die zuch verveelt of een pennymeisje met te veel fantasie. Er is namelijk helemaak geen bod gedaan op de pony.
_Karlijn schreef:Dreamboy schreef:
jongens jullie gaan me echt haten nu maar heb toch een bod uitgebracht! nu wachten wat de eigenaar zegt en natuurlijk nog naar de dierenarts of het een verstandige keuse is
We hebben hier duidelijk te maken met iemand die zuch verveelt of een pennymeisje met te veel fantasie. Er is namelijk helemaak geen bod gedaan op de pony.
MARAAAA schreef:ten eerste verveel ik me niet ik ben sirieus opzoek naar een pony en het bod is via de berichten gedaan waarbij ik dingen over me zelf heb verteld
DuoPenotti schreef:Dreamboy? Ken je de verkoper dan?
Kan ook per pb bericht.
Zoals ik aangaf heb toen ik een paard te koop had zo vaak penny biedingen gehad. Per pb.
Maar een fatsoenlijke eigenaar doet daar niks mee, sterker nog, kan er niet eens wat mee want je mag geen pony verkopen aan een minderjarige.
MARAAAA schreef:thanks mika laat mij lekker door dromen en bemoei je met je eigen zaken ik heb genoeg evaring! hebben jullie me ooit zien rijden? dacht het al doei!
Dreamboy schreef:DuoPenotti schreef:Dreamboy? Ken je de verkoper dan?
Kan ook per pb bericht.
Zoals ik aangaf heb toen ik een paard te koop had zo vaak penny biedingen gehad. Per pb.
Maar een fatsoenlijke eigenaar doet daar niks mee, sterker nog, kan er niet eens wat mee want je mag geen pony verkopen aan een minderjarige.
Nee, maar dat suggereer ik toch ook nergens?
Dreamboy schreef:MARAAAA schreef:jongens jullie gaan me echt haten nu maar heb toch een bod uitgebracht! nu wachten wat de eigenaar zegt en natuurlijk nog naar de dierenarts of het een verstandige keuse is