Celebi schreef:Heb je een WordPress website toevallig? Daar zijn fijne gratis plugins voor die je daarbij helpen om te analyseren of de teksten naar SEO richtlijnen zijn geschreven. ChatGPT kun je vervolgens ook laten helpen om je teksten wat te verfijnen.
Scheelt wel dat ik een achtergrond als UX Designer en dus het een en ander weet en veel zelf kan doen omtrent mijn website en het maken van bijvoorbeeld drukwerk.
Hi Celebi, ik heb Yoast eraan gekoppeld, maar de freemium mogelijkheden lijken iets beperkt. Heb jij hier nog een goede tip voor? Ik heb deze website nog niet zo lang, ben op 1 december overgestapt. Aan de voorkant staat het, maar SEO moet nog flink aan gesleuteld worden...
Daihyo schreef:Ja ik wil ze binnenkort ook eens aanpassen inderdaad. Moet nog wat meer verdiepen in SEO inderdaad. Ik moet analytics ook nog steeds regelen. Maar eerst Equiday voorbereiden.
Tof dat je naar EquiDay gaat! Heb ik ooit ook eens gedaan, maar bleek niet helemaal mijn doelgroep.
Als men hier nog tips heeft voor leuke evenementen, ik hoor het heel graag. Ik vind het heel leuk om met de zaak "on tour" te gaan, maar steeds meer events vragen honderden euro's voor een standplaats. Dat is gewoon echt niet rendabel meer.
Ik heb ook geïnvesteerd in een mobiele paardenweegschaal, dus die kan eventueel ook mee als het een event is waar men vooral mét paard naartoe gaat 
Keell94 schreef:Zoals ik al aangaf ben ik foto/videograaf dus mochten mensen hier graag branding foto's / video's willen van hun bedrijf stuur me gerust een pb, natuurlijk voor een leuk bokt prijsje

Wat een tof aanbod! Ik ben net voorzien en heb een fijne vaste partner, maar ik hoop dat je hier veel PB's op krijgt. Elkaar zo onderling steunen vind ik mooi