Little_Gift schreef:Volledig eens met die vetgedrukte zin...
Niemand van bokt, dat betekent dus ook jijzelf.
Je ganse betoog is dus niet van toepassing en je dramt behoorlijk door.
Je post staat bol van de speculatie en is één en al giswerk.
Er valt dus niets nuttigs uit je post te halen voor TS.
Als je wilt quoten, quote dan wel in de context van wat ik daar zei.
Uiteraard is er veel giswerk, dat krijg je met een suggestieve post waar veel niet verteld wordt.
En nogmaals TS mag gerust zaken privé houden, maar dan moet ze mss wel ff 2x nadenken alvorens ze een persoonlijk topic opent over een zaak van eigenlijk eigendom en verantwoordelijkheid.
Wat TS vindt is niet wat per definitie de werkelijkheid is. Je zegt dat ik insinueer, maar dan heb je toch zelf niet alle reacties gelezen in dit topic? Er zijn al mensen die haar gestuurd hebben via PB en dus ook bevestigen dat de vork anders aan de steel zit en ze dus geen echte eigenaresse is.
TS heeft op die vragen ook niets bevestigd. Als ze effectief wettelijk de eigenaresse is, dan is dat toch geen geheime informatie of iets om geheimzinnig over te doen?
Jullie willen precies een soort heldin van haar maken. TS woont bovendien nog thuis, dus een paard van je (stief)ouders (zelf al heb je het gekregen), zonder medeweten/communicatie ff eigenhandig ergens anders op pension zetten, vind ik toch wel heel apart en weinig respectvol. Als ze al 18 is, denk ik nog wel dat communicatie het eerste is waar op gestuurd kan worden.
Achter de rug zaken regelen horen daar niet bij en al helemaal niet als het paard zelf niet van TS is en al zeker niet tot haar relatie met de ouders.
En daar is dat paard toch echt ondergeschikt aan, ongeacht dat we het allemaal eens zijn dat een weidegenootje de meest simpele oplossing had kunnen zijn. Bon om de een of andere reden zijn de ouders daar op teruggekomen en dat zal ook wel ergens vandaan komen en zelf al is dat niet zo, dan is het nog hun paard bij hen thuis.
Dat TS het daar moeilijk mee kan hebben, dat kunnen we verstaan, maar om dan dit gedrag te gaan lopen toejuichen vind ik wel erg verkeerd. Eigenlijk steelt ze dus een paard en jullie moedigen haar nog aan ook?!
Dus dan vind je maar dat ik doordram, maar zonder feiten is dit gewoon een mooi online penny-verhaaltje
Hopelijk wordt het paard niet het slachtoffer van de fantasie