Cioccolato schreef:Ik zie het in elk topic voorbij komen dat over t financiële plaatje gaat. Vandaar.
Nogmaals; super als t goedkoop, goedkoper, goedkoopst kan. Maar het is gewoon geen weerspiegeling van de realiteit.
niet jou realiteit, wel realiteit van mij...
En zeker weten ook van de pensionstallen waar hier door sommige bokkers beweerd word dat ze noooooit uit kunnen komen....
Die gaan echt niet gek zijn om voor de giftige mensen geld erbij in te schieten hoor...
Ik zie genoeg huizen in het centrum staan met dezelfde prijzen. Of hoger...
Dat zijn dan vaak wel luxere huizen dan de onze.
Maar dat is net wat is je luxe? Dat mooie huis van binnen of is je luxe de stal en de wei?

Maar als die een paard op pension hebben staan vraagt men niet, wat is je hypotheek, die moet je optellen. Want je had ook goedkoper kunnen wonen.
Pension ik ook even gedaan, 160 euro stalgeld, nee als ik elk uur ging tellen kwam ik er niet aan uit, maar als je er zelf al 3 hebt, heb je toch al werk, wat dan precies die van jezelf is of van de ander?
Ik kon daar mijn vlas en hooi kosten in die tijd ruim van betalen... En dat was mij voldoende.
Hoefde bijvoorbeeld nooit te pinnen om de vlasboer te betalen. En ook het extra bakslepen oid was betaald. Ik hoefde er geen loon uit, kon ook niet natuurlijk met te weinig paarden.
Er waren hele fijne mensen, gezellig, samen buitenrijden enz. En ja daar deed ik het voor.
Maar na ook van die giftige jaloerse mensen was ik klaar met mijn privacy opgeven.... jee wat sommige mensen kunnen opmerken.... voor nog geen 1000 in de maand dat ik nog een pensionner wil...
Wil je gemiddelde prijzen dan heb je de hele hoge zoals die van 900 maar ook lage.
En dat maakt mijn inziens een gemiddelde.
En ja kan slecht zeggen in een topic dat ik duur uitben om mensen te plezieren