Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
lletam schreef:Gaat zo'n extra lange rijrok niet enorm flapperen of zit dat ook met een staart bandje oid vast?
Ik zoek iets wat mij/ons een beetje droog houdt juist ook bij trainen in de bak.
https://www.loesdau.com/nl/black-forest ... ABEALw_wcB
Die eerder genoemde covaliero lijkt me ook wel wat, dan blijft ik iig enigszins droog
Ineke2 schreef:lletam schreef:
Dus de rijrok an sich is niet waterdicht? Ik heb met rijden liefst een korte jas en dan evt de rijrok om de benen droog te houden.
Opwaaien is dus niet aan de orde, da's prettig.
Heerlijk hoor nu een binnenbak!
Hij is waterafstotend, een flinke bui kan die hebben. Dat maakt dat hij wel ademt en je minder snel gaat zweten. Echt waterdichte kleding ademt niet en dan wordt je alsnog nat van je eigen zweet.
Nyaleti schreef:Heeft iemand tips voor een fijne thermolegging?
Ik wil het liefst merinowol want dat schijnt toch echt beste te zijn maar wat ik nu voorbij zie komen is > 50€ , of die van de Decathlon maar die heeft erg slechte reviews.
Moet dus onder een (rij) broek kunnen.
Ik wil het liefst merinowol want dat schijnt toch echt beste te zijn maar wat ik nu voorbij zie komen is > 50€ , of die van de Decathlon maar die heeft erg slechte reviews.
Cchanny schreef:Nyaleti schreef:Heeft iemand tips voor een fijne thermolegging?
Ik had altijd die van de action. Maar sinds 2 jaar hebben ze het model veranderd, waardoor ik zelf met een maat 4x groter er niet meer in pas. Dus ben ook op zoek. Heb jij al wat gevonden
Ik ben niet opzoek naar wol, dat kriebelt mij echt te veeliets ket fleece is goed