Kidde schreef:Kmbly schreef:Ik heb dr gevraagd bewijs te verzamelen.
Maar ondertussen zijn er ook genoeg getuigen die kunnen vaststellen dat dit een onbetaalde ‘werk relatie’ is, maar dan ligt het eraan of sommige wel durven.
Maar als dit bijvoorbeeld bij een kantoorbaan gebeurt, dan is het helemaal taboe, maar dit zal dus eigenlijk eindigen in niets?…
Maar waarom gaat ze niet op zoek naar een leuke baan waar ze wel goed behandelt wordt? Ik denk dat ze daar beter haar energie kan steken. Ik snap echt dat het oneerlijk is, maar zoals iemand al zei, gelijk hebben is niet hetzelfde als gelijk krijgen.
Wat hoopt ze nu te bereiken met de getuigen? Alsnog een arbeidscontract ofzo? In de praktijk gaat dat niet leuk werken zijn natuurlijk. Geen idee hoe het bij jullie is, maar bij ons in de omgeving zijn er best wat banen in de paardenwereld.
Mee eens. Wil ze überhaupt nog een contract hebben wanneer het lukt om dit via de juridische weg af te dwingen?
Je hebt dan sowieso een verstoorde relatie tussen werknemer en werkgever, en dat gaat tijdens het werk voor nog meer frictie en problemen zorgen.
Ik zou mijn verlies nemen en lekker op zoek gaan naar een andere baan.