Little_Gift schreef:De bonte is dan ook geen goed voorbeeld van een goede bespiering.
Want hij heeft geen bespiering.
Net daarmee dat ik die niet noemde.
Je maakt dus heel mijn punt nu.
De juiste bespiering voor een endurance paard, Quarter, springpaard, draver is uiteraard anders.
Dat was ook niet wat ik schreef. Ik schreef dat dat 3 voorbeelden waren van goed bespierde paarden, niet van gelijk bespierde paarden immers.
Als er dan ene vet zou over kunnen komen, zouden het de quarters moeten zijn als ze bespierd zijn en net die is één van de weinigen in dit topic die wel prachtig bespierd is maar niet vet is!
Het zijn juist de niet quarters die hier bijna allemaal te dik zijn en geen spieren maar vet tonen op de foto's.
Jawel. De bonte is een uitstekend voorbeeld voor 2-jarigen hoe deze eruit horen te zien. Het paard heeft prima basis bespiering en is prima op gewicht. Dat het paard niet uitgesproken gespierd is komt simpelweg omdat de spieren nog niet aan het werk zijn. Maar volgens jou is ook dat paard moddervet. Je weigert immers om op je eerdere uitspraak terug te komen.
TS vraagt hoe een goed bespierd paard eruit ziet. Ze heeft daarop voorbeelden gekregen van paarden in verschillende disciplines en verschillende leeftijden welke er logischerwijs allen anders uitzien