Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
DuoPenotti schreef:Maar blijkbaar mag die manege dan wel handelen als je zegt het geld te hebben.
Van wie hij dan ook is.
office schreef:Je verwacht geen kosten maar het paard had een been vol vocht waar ze door heen zakte ?
Ik weet het niet schat …maar ik krijg het idee dat je zin heb om lekker op vakantie te gaan en daar graag een ander voor wil laten betalen.
En daarom heb ik een hekel aan die bedel acties op internet.
Zo moeilijk doen om 1500 euro maar wel een paar paarden hebben ? Sorry…
sexysusie schreef:DuoPenotti schreef:Maar blijkbaar mag die manege dan wel handelen als je zegt het geld te hebben.
Van wie hij dan ook is.
Nee is niet de manege zelf waar ik contact mee heb. Heb contact met diegene die gylana aangeboden kreeg voor haar de klant de manege. Zij heeft contact met tussenpersoon die dan weer contact heeft met de eigenaar.
Little_Gift schreef:Buiten dat een hoop bokkers vanalles roepen en TS in de mond leggen, vind ik TS best duidelijk in deze latere berichten.Je spreekt jezelf continu tegen als er rechtstreekse kritische vragen komen. Je zegt eerst erheen te rijden en enkel de tussenpersoon te zullen zien, dan zeg je dat ze op de manege staat, dan zeg je dat je niet weet welke manege het is, en dan opeens is de manege de klant van nog een ander die het paard aangeboden kreeg van de tussenpersoon...
Een tip: zorg dat je je verhaal zelf goed kent alvorens er iets mee te willen
sexysusie schreef:office schreef:Je verwacht geen kosten maar het paard had een been vol vocht waar ze door heen zakte ?
Ik weet het niet schat …maar ik krijg het idee dat je zin heb om lekker op vakantie te gaan en daar graag een ander voor wil laten betalen.
En daarom heb ik een hekel aan die bedel acties op internet.
Zo moeilijk doen om 1500 euro maar wel een paar paarden hebben ? Sorry…
Ik had er veel meer, heb alleen mijn jonge paard (zoon van gylana) en 1 pony voor kinderen gehouden. Kinderen hadden allebeide 1, maar moeten nu 1 delen.
Het gaat om €2500,- en ja daar doe ik nu moeilijk over. Weet je precies wat mijn situatie is??? Ik verkoop al dingen om aan extra geld te komen.
We hebben genoeg weiland, oogsten ons eigen hooi, bekap de paarden zelf dus die kosten zijn er nauwelijks.