7ofhearts schreef:Ik kan het gemist hebben, maar hoe lang hebben jullie nu dit paard?
1,5 maand

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Dorien66 schreef:nikita390 schreef:Er zijn geen mestonderzoeken en de hoefsmid is 70 euro per 12 weken.
Even je originele vraag negerend… 70 euro betekent denk ik voorijzers en bekappen. En dat maar 1x per 12 weken. Bijzonder. Net zoals geen mestonderzoeken.
thequeensmum schreef:Je hebt een heel leuk paard TS. Ik begrijp je frustratie, goed idee om eens met je moeder ( en niet met je broertje erbij ) eens om de tafel te gaan zitten en het op een rustige manier te bespreken en tot afspraken te komen waar iedereen zich in vinden kan. Ik lees niet over je vader, is hij in staat te bemiddelen voor je?
Ik ben zelf moeder (en oma) en vind het eerlijk gezegd niet heel aardig van je moeder, maar daar heb jij natuurlijk niets aan.
Maar wie weet hoe de situatie over een paar maanden is
Change3x schreef:Dorien66 schreef:quote="nikita390"
Er zijn geen mestonderzoeken en de hoefsmid is 70 euro per 12 weken.
/quote
Even je originele vraag negerend… 70 euro betekent denk ik voorijzers en bekappen. En dat maar 1x per 12 weken. Bijzonder. Net zoals geen mestonderzoeken.
Wij ontwormen ook preventief hoor, niks mis mee. Altijd een ontworming die alles wat moet,
meepakt.
Mestonderzoek zegt bij lange na niet alles en komt ook niet alles uit. TS zo afzeiken heeft geen nut.
Change3x schreef:Joh, het is haar eerste eigen paard, wellicht is het gewoon een inschatting die ze maakt. Als haar paard met 7 of 8 weken te lange voeten heeft zal ze hem daar vast niet mee laten lopen.![]()
Van je één naar laatste zin heb ik nog nooit gehoord en het lijkt me ook niet dat klopt. Op eigen houtje is natuurlijk ook onzin. Tenminste, ik moet gewoon wormkuren bij de veearts ophalen hoor. Gelukkig mag iedereen zelf bepalen hoe hij dit aanpakt.