Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Little_Gift schreef:Mij best hoor... Wat jij onaardig noemt, was enkel kritisch... Maar je reactie zegt genoeg... Hopelijk ben je transparanter in een rechtszaak... Want indien niet, zul je nog wel eens terug denken aan mijn raad vrees ik achteraf... Succes!
Little_Gift schreef:Discreet? Daarmee dat het merendeel gelijk wist over wie het ging en er via pb wel alles blootgegeven wordt... Nee echt niet
anjali schreef:Wat ik vroeger hoorde. Dat verkopers soms een lastig paard een tijd zonder drinkwater zetten zodat hij suf wordt, als er kopers komen bezichtigen. In zo'n geval zal een bloedtest niets uitwijzen.
Elisa2 schreef:Transparant zijn op een openbaar forum als er wellicht nog een rechtzaak in het verschiet ligt is natuurlijk het domste wat je kunt doen.
TS, fijn dat jullie het dier nog een kans willen geven en je hulp hebt. Ik hoop oprecht dat jullie hier allemaal goed uit gaan komen.
Popstra schreef:Toch lees je het best vaak hier hoe mensen belazerd worden. Eigenlijk zou er een centraal topic niet voor mistaan.
Juist om de ervaringen en evt tips bij elkaar te houden.
paars schreef:Die pagina mag wat mij betreft een permanent plekje hier op bokt! Toch ook een plek waar mensen advies zoeken bij aankoop. Dus aan de vóórkant van het probleem.
Zinzi_jewel schreef:Ben eigenlijk heel benieuwd wie deze verkoper is.
Zoveel rotte appels tegenwoordig.
Mijn paard is ook van t padje , particulier gekocht. Gelukkig na 14 maanden achter de oorzaak gekomen.
Succes TS , het is zo lastig om te bepalen wat wijsheid is .
Rationeel gezien is dat zien terug te brengen, maar emotioneel gezien is dat een ander verhaal