Waar laat jij je telefoon onder het rijden?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ayasha
Blogger

Berichten: 58093
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-23 17:02

Ibbel schreef:
Heeft iemand ervaring met van het paard vallen met de telefoon in de broekzak, al dan niet op het been?
En is de telefoon daarbij heel gebleven?

Gevoelsmatig zeg ik: kans is vrij groot dat je telefoon aan barrels is, maar ik heb geen idee of dat klopt.

Ik, zowel gewoon vallen als onder het paard gelegen. :) Telefoon heeft er niet onder geleden. Ik hem toen ook nog in een gewone broekzak (dus minst ideale plek). Ter hoogte van het bovenbeen zie ik helemaal weinig problemen eerlijk gezegd. :) Op de heup/in de lies is de kans groter dat je een blauwe plek hebt van je telefoon dan dat ie breekt denk ik. :) Maar eigenlijk is ook dat me nog niet overkomen. En op het dijbeen lijkt die kans me nog een stuk kleiner. (en gezien ik bloedverdunners neem word ik al blauw als je te lang naar 1 plek kijkt)

Ik heb mijn mobiel altijd in mijn broekzak steken, tegenwoordig dus in zo'n zakje op het been omdat ik altijd alleen ben en ik ben al een paar keer blij geweest dat ik mijn telefoon in mijn zak had en niet op stal. (zoals toen ik mijn been brak bv. :+)

jumpyhorse

Berichten: 1846
Geregistreerd: 14-11-15
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-23 18:20

In mn laars, aan de buitenkant van mn been :)

Monique1963

Berichten: 8734
Geregistreerd: 14-03-17
Woonplaats: Frankrijk, Gers

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-23 18:15

Ik heb een ritszakje speciaal voor foons (en brokjes ;-) ) dat je om je bovenarm, of been doet.

Akke_sSpring

Berichten: 991
Geregistreerd: 02-01-09

Re: Waar laat jij je telefoon onder het rijden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-23 21:24

Sinds mijn val waarbij ik alleen was en heb liggen schreeuwen om hulp omdat ik dacht dat ik mijn nek had gebroken, houd ik mijn telefoon altijd bij me.

Ik draag rijleggings van Felix Buhler en dan zit je telefoon op je bovenbeen. Ideaal. Bij de laatste valpartij belde een stalgenoot de ambulance en ik naar huis om te melden dat ik niet thuis zou zijn met het eten