oji schreef:Ik heb ook de freejump bij hypostore gekocht. Idd M net te strak voor mijn heuoen maar de L zit perfect. Vind het ook net een prettiger idee met mijn jonkie en als dat niet meer nodig is dan sowieso fijn met springen. 1 keer rug breken omdat ik in een hindernis getorpedeerd wordt is wel genoeg en ook al te vaak in het verleden mijn ribben gekneusd op de balken.
Hier precies hetzelfde inderdaad. Jonkie kan nogal kijkerig zijn en opzij springen, ben ZZP'er en met 29 niet zo dapper meer als 10 jaar geleden
Zie mezelf niet elke keer met een bodyprotector rijden tijdens het verdere doorrijden en inderdaad springen straks enz. Ik ben blij met mijn aankoop iig
). Als je met je lichaam op de grond ligt ben je nog wat verder van je zadel af en zal het koordje als het goed is dus wel losgetrokken zijn.
Maar ik ben echt tevreden en blij met het jack. De impact op de grond echt totaal niet gevoeld, nergens last of pijn en heb toch best een harde smak gemaakt vanuit galop. Mijn moeder schrok wel van het geluid, paard was niet mega onder de indruk. Die rende een half rondje door en ging toen bij het hek staan