Dressuur niveau in Drenthe gezakt de laatste jaren

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

zobras

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-04 11:24

Thanks Lovely, jij hebt het goed onthouden hoe het met mij zit...... Dacht ook niet dat ik in deze topic juist mijn eigen rijden zover omhoog heb zitten waarderen, heb het puur en alleen gehad over het niveau op de wedstrijden die ik zag in Veeningen vergeleken met het niveau in de M in de omgeving van Rotterdam.....

Trouwens, die galop is nu wel mijn favoriete gang.... Lachen En ik ga waarschijnlijk einde deze maand voor het eerst de L1 verkennen.....

Maar, wil je me zien, dat kan. Ik ga in mijn vacantie in mei naar Drenthe. En ik ga starten op het hemelvaart concours in Balkbrug. Geen idee hoe me dat gaat bevallen, want het wordt voor Pablo het eerste grote buitenconcours..... En wat buitenconcoursen en de grote daarvan kunnen ze in het westen nog van leren, die zijn super in Drenthe (heb over de gezelligheid en de grote, niet de kwaliteit van de starters....).

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 11:32

OK dan! Gezien het nivo in Rotterdam zal jij daar twee keer eerste worden met dikke punten, alvast gefeliciteerd!

Kriel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 11:37

KarinvdM schreef:
Nou, dan blijf je in het vervolg toch fijn in het westen? We kunnen je hier missen als kiespijn.
Zorg eerst maar eens dat je zelf zover komt, dan kom ik graag jou verrichtingen eens bekijken! Als ik jou zo hoor dan ben je helemaal geweldig en is je paard ook goed genoeg voor het allerhoogste nivo! Super hoor! Misselijk

ik kom mee kijken.....
Heb dit topic werkelijk met verbazing gevolgd.
Zou je graag willen uitnodigen wat wedstrijden mee te lopen....dan zal ik je persoonlijk laten zien waar het wel ECHT gebeurt......

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 12:03

Eleonoor schreef:
Thanks Lovely, jij hebt het goed onthouden hoe het met mij zit......

Ja tuurlijk, lijkt me logisch.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 12:08

ff zeiken, maar Balkbrug ligt niet in Drenthe maar in Overijssel... Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 12:19

welke datum is hemelvaart???? enne valt pinksteren ook in de mei-vakantie??? zo jah, geef je dan ff op voor pinkstercocnours in De Wijk!
Zul je echt es ff wat anders zien! Enne ik kom graag kijken, ook in Balkbrug!

zobras

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-04 12:22

Zep schreef:
ff zeiken, maar Balkbrug ligt niet in Drenthe maar in Overijssel... Tong uitsteken

Klopt, maar vele uit Drenthe-Zuid starten in Balkbrug.....

Maar het wordt mijn eerste buitenconcours met Pablo, dus heb weinig verwachtingen van deze wedstrijd. Zie het maar als een ervaring om buiten te starten. Wil pas in de zomer op een redelijk niveau een L1 proef neerzetten. Maar eerst Pablo weer op de rit krijgen....

Kriel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 12:24

Eleonoor"]
[quote="Zep schreef:

Klopt, maar vele uit Drenthe-Zuid starten in Balkbrug.....

Maar het wordt mijn eerste buitenconcours met Pablo, dus heb weinig verwachtingen van deze wedstrijd. Zie het maar als een ervaring om buiten te starten. Wil pas in de zomer op een redelijk niveau een L1 proef neerzetten. Maar eerst Pablo weer op de rit krijgen....
[/quote]

Dat moet geen probleem zijn voor jou toch?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 12:28

Ga je ook ff naar de wijk? da's wel drenthe! Haha!

Kriel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 12:31

superlenie schreef:
Ga je ook ff naar de wijk? da's wel drenthe! Haha!

Ikke??

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 12:32

neej joh, over wie hebben we het nu dit hele topic? Lachen

Cody

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 12:32

Okee, topic is inmiddels rijp voor een slotje (was het al eerder, maar ik had op pagina 3 de hoop dat het weer de goede kant op ging).
Het wordt er niet gezelliger op zo.