Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
minouesmee schreef:Kidde schreef:Ik denk dat er niets anders op zit dan het budget verhogen en op maat gemaakt of jodphurs met chaps
Dit.![]()
Bij deniro heb je het model tricolore die zit rond de €300 op maat. Bij Lipica kan je ook voor een leuke prijs laarzen op maat laten maken.
kampioen2be schreef:Dit.![]()
Bij deniro heb je het model tricolore die zit rond de €300 op maat. Bij Lipica kan je ook voor een leuke prijs laarzen op maat laten maken.
CaptainJS schreef:kampioen2be schreef:Dit.![]()
Dus het kost 300 euro om bij Deniro de laars tricolore op maat te laten maken? Dan valt dat heel erg mee.
beline1 schreef:Je mag mijn zwarte sportive high rider Mountain horse laarzen wel kopen voor €50,- incl verzenden.
Ik heb dezelfde maten 42 en 43 kuitmaat en ik heb zelf een ander nieuwer 2e hands paar gekocht.
Ze zijn nog prima te gebruiken maar wel met wat oppervlakkige beschadigingen.
CaptainJS schreef:Gerardyolo schreef:Lipicas mischien?
Heb zelf mountain horse, die gaan als het goed is tot 45.
Anders is de seudwind legacy (weet niet of ik de naam goed heb, tis die met veters) of de hkm Valencia mischien iets.
Ik was al aan het kijken naar lipica’s maar dat vind ik toch een beetje zonde. Mijn kuiten kunnen hopelijk nog smaller worden en dan heb ik dat bedrag neergeteld voor laarzen.
Gerardyolo schreef:Lipicas mischien?
Heb zelf mountain horse, die gaan als het goed is tot 45.
Anders is de seudwind legacy (weet niet of ik de naam goed heb, tis die met veters) of de hkm Valencia mischien iets.