Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
AnoukWelsh schreef:Stacey schreef:Hoi!
Ik ben opzoek naar een nieuwe cap en het lijkt een onmogelijke zoektocht. Het enigste waar ik met mijn ronde hoofd in pas is een KEP alleen is die wel erg prijzig. Nu zag ik de Onek en is die bij de hypostore in de sale. Nu vroeg ik mij af hoe deze caps vallen, rond of ovaal? Vergelijkbaar met KEP?
Lijkt mij ook ideaal dat je in deze een mips voering kunt plaatsen.
Bedankt alvast!
Je hebt 2 soorten liners, rond en ovaal :p
Stacey schreef:Hoi!
Ik ben opzoek naar een nieuwe cap en het lijkt een onmogelijke zoektocht. Het enigste waar ik met mijn ronde hoofd in pas is een KEP alleen is die wel erg prijzig. Nu zag ik de Onek en is die bij de hypostore in de sale. Nu vroeg ik mij af hoe deze caps vallen, rond of ovaal? Vergelijkbaar met KEP?
Bedankt alvast!
Lobke1998 schreef:Stacey schreef:Hoi!
Bedankt alvast!
De caps van Samshield en OneK worden in dezelfde fabriek gemaakt en zijn in de basis dus hetzelfde. Meestal als je Samshield niet past dan pas je een OneK ook niet helaas.
De MIPS is geen voering die je erin kunt doen, maar je hebt aparte caps met dit systeem en die hebben weer andere voeringen als de normale OneK caps.
Je cap is dus uitgerust met dit systeem en niet de liner.
JameyDL schreef:Wou even een kleine update geven, ben ondertussen al een keer met de cap gevallen (meer rug nek) en de cap deed het prima. Zelf heb ik de widebrim en ben ik er prima over te spreken. Cap ziet er nog steeds als nieuw uit na 2 jaaren heb best wel actief gereden. Het is natuurlijk ook hoe je er mee omgaat, inderdaad de onek heeft zelfde omvang als samshield, dus als je die echt niet past zou ik hem vermijden. Ook ik had een beetje een vreemd vorm hoofd maar als ik een maatje grote liner erin zetten paste hij wel. onek verkopers in Nederland kunnen veranderen maar op het moment zijn dit ze, toevoegingen zijn altijd welkom:
Drunes ruiterhuis
Agradi
Hypo Store
Argonaut ruitersport
Ros Ruitersport
La Equistyle
Er zullen er wel meer zijn maar deze zijn zo snel degene die ik ken.
Ps. Onek is een bekender merk in Amerika Engeland. Ze zijn iets wat betaalbaarder als de samshields
Daphara schreef:JameyDL schreef:Wou even een kleine update geven, ben ondertussen al een keer met de cap gevallen (meer rug nek) en de cap deed het prima. Zelf heb ik de widebrim en ben ik er prima over te spreken. Cap ziet er nog steeds als nieuw uit na 2 jaaren heb best wel actief gereden. Het is natuurlijk ook hoe je er mee omgaat, inderdaad de onek heeft zelfde omvang als samshield, dus als je die echt niet past zou ik hem vermijden. Ook ik had een beetje een vreemd vorm hoofd maar als ik een maatje grote liner erin zetten paste hij wel. onek verkopers in Nederland kunnen veranderen maar op het moment zijn dit ze, toevoegingen zijn altijd welkom:
Drunes ruiterhuis
Agradi
Hypo Store
Argonaut ruitersport
Ros Ruitersport
La Equistyle
Er zullen er wel meer zijn maar deze zijn zo snel degene die ik ken.
Ps. Onek is een bekender merk in Amerika Engeland. Ze zijn iets wat betaalbaarder als de samshields
Lijkt het je niet verstandig de cap te vervangen als je er mee gevallen bent?