[PG] VDM Pearl's high on power gezocht

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Veraaaaah

Re: Ik heb heel erg jullie hulp nodig..

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-20 17:59

Ik snap de negatieve discussie ook niet. TS dacht een goede eigenaar gevonden te hebben maar dit bleek niet zo te zijn. Dit kan ons allemaal overkomen. Ik hoop van harte dat je hem terug vind, al is het maar om te weten dat alles goed gaat.

Veel succes! Ik blijf volgen, vind dit soort topics altijd wel leuk.

Lukasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-20 18:18

nine1987 schreef:
Zullen we weer allemaal lief samen spelen? :)

Er zijn er een paar die vroegen om op de hoogte gehouden te worden en dat zal ik zeker doen.. De mail is net de deur uit en ik kan niet wachten op reactie, al kan dit even duren.. :)

Succes !!

Shalimar

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-20 19:33

Veraaaaah schreef:
Ik snap de negatieve discussie ook niet. TS dacht een goede eigenaar gevonden te hebben maar dit bleek niet zo te zijn. Dit kan ons allemaal overkomen. Ik hoop van harte dat je hem terug vind, al is het maar om te weten dat alles goed gaat.

Veel succes! Ik blijf volgen, vind dit soort topics altijd wel leuk.

Ik ook, ben benieuwd! Ik duim :D

Felien_Kyra

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-20 20:12

ik ben ook benieuwd en duim voor je :D

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-20 20:26

Moderatoropmerking:
Topics op Opsporing verzocht horen aan bepaalde regels te voldoen, ook reacties in deze topics horen aan bepaalde regels te voldoen;
Je mag op OV alleen reageren met serieuze tips of aanwijzingen als je het paard denkt te kennen en weet waar het paard zich nu bevindt en of reacties geven die (kunnen) leiden tot het opsporen van het paard. Andere reacties zullen vanaf nu worden verwijderd.