Overigens vind ik voor lessen een wit dekje met witte beschermers wel mooi. Als ik op stal les doe ik dit niet, maar buiten de deur wel.

Meestal match ik niet echt, maar heb heel veel zwarte kleren en die matchen bij m'n paarden

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
AlwaysH schreef:Happinez schreef:Mooi setje bliksemflits !
Ik heb niet echt specifieke setjes, maar probeer meestal wel enig rekening te houden met de combo's
Sinds ik weer een eigen paard heb ben ik overgegaan naar Bruin tuig ( als je dan toch alles nieuw mag aanschaffen) en langzaam aan ga ik ook met mijn eigen kleding daarop aanpassen
![]()
[ Afbeelding ]
Gaaf! Bruin zou ik ook wel willen inderdaad! Is alleen een beetje moeilijk met bijrijdpaardjes.![]()
Oh @Ginme_Joy, dat valt mee! Die ik hierboven aanheb van Felix Buhler was €22! Maar die is vrij dun!
AlwaysH schreef:Mooi Jenara! Vooral die laatste!!
Hierbij, mijn nieuwe rijkleding:
Kleding is van Felix Bühler en rijlaarEn zijn van Petrie!
Cap is de HH Eclipse en handschoentjes zijn van Roeckl! (En toe aan vervanging trouwens... iemand die een mooie soortgelijk paar handschoentjes weet?)
[ [url=m/viYebq.jpg]Afbeelding[/url] ]
Freekieee schreef:Leuke setjes komen er allemaal voor bij!
Vaak reden wij zo erbij. Robijnrood van anky volgens mij, alleen leek t heel erg roze. En dan een roze anky shirt erbij en spijkerrijbroek.
[ [url=m/sEfyQv.png]Afbeelding[/url] ]
paljaslaura schreef:[ [url=m/pswvsd.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik heb trouwens ook een bordeaux setje! Zo een mooie sjieke kleur. Shirt is ook van Aztec Diamond net zoals bliksemflits. Dekje Lemieux en oornetje van Eskadron.
Ik wilde heel graag de Sorbet en Light Pink van Lemieux maar kan bij de Sorbet geen bijpassend shirt vinden.. Die van Lemieux zelf zijn uitverkocht in small. Dus als iemand nog wat weet daarvoor?
[ [url=m/ubU7Qd.png]Afbeelding[/url] ]
AlwaysH schreef:Freekieee schreef:Leuke setjes komen er allemaal voor bij!
Vaak reden wij zo erbij. Robijnrood van anky volgens mij, alleen leek t heel erg roze. En dan een roze anky shirt erbij en spijkerrijbroek.
Ah, rijd je met spijkerbroek? Ik vind dat dus niet zo prettig...
Wel mooie kleur dit, op je paard!
@aaidaa, ja, ik vind ze ook super fijn! Maar zou soortgelijke handschoentjes in het zwart willen. Deze blauwe hebben wat losse naadjes ed.
Freekieee schreef:Die bedoel ik niet. Een rijbroek in jeans kleur zeg maar weet ff niet hoe dat heet haha. Maar ja vaak geneog reed ik ook met spijker broek want had dan geen zin om om te kleden
AlwaysH schreef:Freekieee schreef:Leuke setjes komen er allemaal voor bij!
Ah, rijd je met spijkerbroek? Ik vind dat dus niet zo prettig...
Wel mooie kleur dit, op je paard!
@aaidaa, ja, ik vind ze ook super fijn! Maar zou soortgelijke handschoentjes in het zwart willen. Deze blauwe hebben wat losse naadjes ed.