Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Paardenfan25 schreef:Ik heb zelf ooit een kennis geweigerd die haar paard wilde stallen bij mij. Paard moest stal, land en medicijnen en er was weinig geld. Was bang op een dag voor alle kosten op te draaien.
Nu weer verzoek gekregen of er een pony paar uur per dag bij ons in land mag lopen. Gaat s nachts naar huis naar eigen stal (hebben zelf geen land). Ik twijfel nu. Wat zou ik daarvoor moeten vragen? Ik zal sowieso af en toe hooi bij moeten voeren want ik heb er 2 op 0,8 ha. Er kan ook gereden worden in land. Ergens wil ik het wel doen wantdan staat mijn paard niet alleen als ik ga rijden, maar aan de andere kant weet ik niet wat ik mij op de hals haal.
sassefras schreef:wat een onzin, contant geld is niet standaard zwart, helemaal niet met veel paarden en BTW, of box 3
daantjuhhh schreef:sassefras schreef:wat een onzin, contant geld is niet standaard zwart, helemaal niet met veel paarden en BTW, of box 3
![]()
Geen onzin
Ik zeg nergens dat contant altijd zwart is.
Maar wij moesten contant betalen omdat ze het zwart wilden hebben.
Ik wilde zelf liever via bank, dan kon ik gewoon een aut afschrijving klaar zetten op elke 1ste van de maand. Leek mij ideaal.
Ze wilden dat niet omdat ze alles zwart wilde ontvangen. Daarom vroegen ze of ik en dat deed de rest dus ook contant wilden betalen.
Antonius schreef:Ik ben wel benieuwd of degene die 1 of 2 stallen verhuren, dit allemaal aangeven?
Ik heb thuis ook nog 2 lege boxen maar als ik reken wat ik daaraan overhou (al helemaal als het wit verloopt) dan is het mij echt niet de moeite om daarvoor stuk privacy af te staan en risico op paarden van klanten die iets stuk maken.