Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Goldie schreef:Ik heb deze: een donkerblauwe Charles Owen met witte en blauwe piping. Is mijn wedstrijdcap, doordeweeks rijd ik met m'n bruin/zwarte BR viper
[ [url=m/8VEBL8.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/EWDPJg.jpg]Afbeelding[/url] ]
boeflover schreef:Ik rijd al een paar jaar niet meer maar vind toch die omschakeling die de laatste paar jaar heeft plaats gevonden fascinerend
Toen ik begon met rijden was ik een van de eerste met een EN-norm helm. Zon champignon waar iedereen je om uitlachte.
Nu is een cap een status symbool geworden, mensen met 4 caps!! Blijf het echt apart vinden dat mensen er meer als 1 hebben (immers sinds wanneer wordt een cap vies en heb je een wedstrijd cap nodig?) maar wel super goede zaak verder dat het lachen eraf is en veiligheid voorop gaat
superlotje schreef:boeflover schreef:Ik rijd al een paar jaar niet meer maar vind toch die omschakeling die de laatste paar jaar heeft plaats gevonden fascinerend
Toen ik begon met rijden was ik een van de eerste met een EN-norm helm. Zon champignon waar iedereen je om uitlachte.
Nu is een cap een status symbool geworden, mensen met 4 caps!! Blijf het echt apart vinden dat mensen er meer als 1 hebben (immers sinds wanneer wordt een cap vies en heb je een wedstrijd cap nodig?) maar wel super goede zaak verder dat het lachen eraf is en veiligheid voorop gaat
Zo eens. Een cap van > €600![]()
Maar ik rijd ook al wat jaren niet meer, blijkbaar mis je daardoor iets. Wel een interessant fenomeen.
prugelpiet schreef:superlotje schreef:
Zo eens. Een cap van > €600![]()
Maar ik rijd ook al wat jaren niet meer, blijkbaar mis je daardoor iets. Wel een interessant fenomeen.
Buiten dat een cap van 600 euro ook 600 keer fijner op je hoofd zit (mits die goed past natuurlijk) vind ik het ook gewoon leuk om een mooie cap te hebben waar ik complimentjes over krijg![]()
Ik heb altijd alles netjes. Paard loopt er mooi bij, ik heb kleren aan die ik mooi vind dus ik wil ook een mooie cap op mn hoofd.
Ik heb een GPA Speed Air, rib uit mn lijf, maar ik vond m mooi.
Net als dat ik deze mooi vind : https://www.decathlon.nl/p/paardrijcap- ... 15&c=ZWART dus die wil ik hebben. dat die dan nog geen 80 euro kost ipv meer dan 500 maakt me dat helemaal niks uit
Nessa schreef:Ik vervang mijn cap enkel als ik echt op mijn hoofd ben gevallen en dat is nog maar 1x voorgekomen. Bij Samshield kan je inderdaad cap laten nakijken en repareren.Wat als je valt met een cap van 600 euro?
Ik weet dat je bij sommige merken dan een nieuwe krijgt? Maar dat is niet bij allemaal.
suikermeisje schreef:Bij KEP kan dit ook.