Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
upendo schreef:Volgens mij gaat het bottom lineaire niet om dit weekeind wel of niet gekeurd worden. Het gaat om het nakomen van afspraken.
- TS is akkoord gegaan met 450 euro minder bij snelle verkoop. Dit heeft ze gespecificeerd: dit weekeind uiterlijk.
- Achteraf wilden ze opeens toch keuren en oh vervelend, dat lukt niet meer deze week.
- ze verwachten wel de lagere prijs en eisen dat andere kopers niet meer mogen komen kijken, terwijl zij zelf niet de afspraak nakomen.
Change3x schreef:upendo schreef:Volgens mij gaat het bottom lineaire niet om dit weekeind wel of niet gekeurd worden. Het gaat om het nakomen van afspraken.
- TS is akkoord gegaan met 450 euro minder bij snelle verkoop. Dit heeft ze gespecificeerd: dit weekeind uiterlijk.
- Achteraf wilden ze opeens toch keuren en oh vervelend, dat lukt niet meer deze week.
- ze verwachten wel de lagere prijs en eisen dat andere kopers niet meer mogen komen kijken, terwijl zij zelf niet de afspraak nakomen.
En hoe weten wij als buitenstaanders dat zij die lagere prijs verwachten?
Anders hadden ze niet zo pinnig gereageerd op het berichtje dat zojuist gestuurd heeft?
Heeft TS wel duidelijk gecommuniceerd? En dat keuren vaak niet in het weekend of op hele korte termijn kan is heel normaal, net zoals dat mensen het paard willen laten keuren om gezondheidsproblemen uit te sluiten.
Dat staat buiten kijf. Echter hadden ze dan moeten discussiëren over de termijn waarop het paard weg moest voor de toendertijd afgesproken prijs.
Het is dan ook heel normaal om niemand meer te laten komen kijken wanneer TS ermee heeft ingestemd om het paard te laten keuren (want anders was dit hele probleem niet ontstaan?)
Hele eieren eten is dus dat ze daar niet specifiek akkoord mee is gegaan

Maargoed. Change3x schreef:upendo schreef:Dat kunnen ze nog steeds me dunkt. Alleen zou het gek zijn om dat wel voor de "weekeindprijs" te mogen doen.
En dat is dus iets wat TS aan moet geven, dat zij het alleen wil als ze het volle bedrag betalen.
Gillbo schreef:Ik zou echt serieuze twijfels krijgen als iemand zo snel en ongekeurd wil verkopen....