Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Minoes schreef:Nee zeker niet, maar dit had ik echt niet verwacht.
purny schreef:Zelf zou ik nooit een paard kopen met een contract. Het paard is dan van mij en wat ik ermee doe is mijn verantwoording.
Minoes schreef:Omdat ik sterke vermoedens heb dat hij voor de verkoop is. Maar dit zet ik nogmaals niet in het topic.

Minoes schreef:Omdat ik sterke vermoedens heb dat hij voor de verkoop is. Maar dit zet ik nogmaals niet in het topic.
__Sannne schreef:Maar TS wat wil je nu precies? Wat wil je bereiken?
Je zegt zelf, dat je het geweldig zou vinden als ie in een 4span mag lopen, dat is dan juist toch positief?
bruintje123 schreef:Als hij nu meteen weer verkocht word is het niet eerlijk, dat klopt.
Maar je kunt ook particulier verkopen. Je krijgt regelmatig een leuke app. En ineens is het stil.
Paard ook verkocht naar een verschrikkelijke plek.
Je houd het helaas nooit tegen.
Destination schreef:Minoes schreef:Omdat ik sterke vermoedens heb dat hij voor de verkoop is. Maar dit zet ik nogmaals niet in het topic.
Maar dan wil je hem weer naar huis halen (dus weer verhuizen) en dan weer te koop zetten, waardoor hij weer moet verhuizen? Hoe is dat beter dan via een handelaar waar hij toch al staat?
rien10 schreef:Wat is er erg aan dat 'ie weer verkocht wordt?
Misschien komt hij wel in een gouden stal. Jij hebt hem toch ook verkocht? Ik vind het zo raar dat mensen altijd maar denken dat zij de enige zijn die goed voor hun paard of pony kunnen zorgen.
Je hebt het dier verkocht. Laat het los. Letterlijk en verwar je (terechte) verdriet over het niet meer hebben van je pony niet met de boosheid op die mensen.
rien10 schreef:En al werken ze wel voor het geld, het is toch prima om geld te verdienen aan de verkoop van paarden en ponys? Als dat goed gedaan wordt tenminste, is er niks mis mee.
Ik ken zat goede handelaren. Heb mijn twee leukste paarden ooit, ook van een handelaar gekocht. Top man, top dieren. Niks mis mee.
Ik snap die vete tegen handelaren niet.
bruintje123 schreef:rien10 schreef:En al werken ze wel voor het geld, het is toch prima om geld te verdienen aan de verkoop van paarden en ponys? Als dat goed gedaan wordt tenminste, is er niks mis mee.
Ik ken zat goede handelaren. Heb mijn twee leukste paarden ooit, ook van een handelaar gekocht. Top man, top dieren. Niks mis mee.
Ik snap die vete tegen handelaren niet.
Maar dan moeten ze wel eerlijk zijn.
En dus om te beginnen aangeven handelaar te zijn. Als ze dat al niet doen begrijp ik wel dat het vertrouwen weg is.
En nee ik heb ook niets tegen handelaren, anders had ik geen van mijn paarden gehad.
Maar helaas zijn er net zoveel oneerlijke particulieren.
?